اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان

اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل نمونه اقدام پژوهی پایه ششم دبستان حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی پایه ششم دبستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه اقدام پژوهی پایه ششم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه اقدام پژوهی پایه ششم دبستان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان

چطور یک اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان چیست

اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان نظر این است که اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی خود ارزیابی دانش آموزان، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی چگونه توانستیم دانش آموزان خود را از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی سوق دهیم ؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۴۱ صفحه

اقدام پژوهی چگونه توانستیم دانش آموزان خود را از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی سوق دهیم ؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی سوق دادن دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

دیباچه مطالب سوق دادن دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

چکیده و مقدمه موضوع سوق دادن دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

بیان مسئله پژوهش سوق دادن دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

شرایط و توصیف وضعیت حاضر سوق دادن دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

جمع آوری داده ها و شواهد یک سوق دادن دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات سوق دادن دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با سوق دادن دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن سوق دادن دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی

شیوه گرد آوری اطلاعات (شواهد ۱ )

معلم ها می توانند دانش آموزان را کمک کنند تا در انتخاب استراتژی های یادگیری، توانمند شوند. آنها می توانند به دانش آموزان کمک کنند تا این پرسش ها را بپرسند و جواب آنها را بیابند: چگونه می توانم آنچه می دانم را دنبال کنم؟ چگونه تصمیم می گیرم که در چه مسیری ادامه دهم؟ تا چه زمان باید این نگرش را دنبال کنم؟ چه زمان باید به استراتژی دیگری سوئیچ کنم؟ بعد از این چه چیزی را باید تست کنم؟

تمام این پرسش ها دانش آموزان را کمک می کند تا موضوعات جدید را کشف کنند و بتوانند آنچه که از یک مسئله را یادگرفته اند به مسئله دیگر انتقال دهند. برای تشویق دانش آموزان به طرح این پرسش ها، اول از همه خودشان باید مدلی شوند برای دانش آموزان و دوم اینکه از طریق بحث و گفتگوهای دسته جمعی، زمینه ای را فراهم کنند تا دانش آموزان بلند فکر کرده و فرایند فکری شان را برای دیگران توضیح دهند. همچنین معلمان با مشاهده عملکرد دانش آموزان می توانند دریابند که چه زمان آنها نیاز به تشویق داشته و یا اگر درمانده شدند، استراتژی های جدید یادگیری را به آنان بگویند. پژوهش حاضر دربین دانش آموزان کلاس ………. آموزشگاه ……      می باشد .امسال هم طبق سالهای قبل برای اینکه بدانم چرا دانش آموزان به  دیگر ارزیابی می پردازند وچه کار کنم که دانش آموزان از این حالت خارج شوند وبا دید دیگری به درس نگاه کنند به اهمیت خود ارزیابی و درس و کلاس   پی ببرند ابتدا از خود آنها خواستم که نظرشان را درباره خود ارزیابی  بنویسند وبگویند چه  انتظاری از کلاس   درس  دارند ودوست دارند از چه روشی برای تدریس استفاده شود.  بعداز نظر خواهی از دانش آموزان با مشاور وهمکارانم در باره  دیگر ارزیابی  صحبت نمودم سپس از تعدادی از اولیاء دانش آموزان دعوت به عمل آمده وعلل دیگر ارزیابی   فرزندشان را نسبت به دیگران جویا شدم. تا بتوانم دانش آموزانم را به خود ارزیابی شرکت در کار گروهی ترغیب نمایم.

تجزیه وتحلیل داده ها

پس از بررسی نظرات ومطالعه کتاب ها ومجلات مختلف و همفكري ومشاوره با مشاور در مدرسه  وساير همكاران  درباره علت عدم علاقه دانش آموزان به درس و کلاس به نتایجی دست یافتم که به شرح ذیل  می باشد:

نظرات همکاران:

–  نداشتن انگیزه

– توجه بیش از حد به مسائل جانبی وحاشیه ای (تفریح  ومیهمانی ، شب نشینی و…)

– توجه ،علاقه وتحت تاثیر برنامه های تلویزیونی وماهواره ای  قرار گرفتن

– تحت تاثیر محیط قرار گرفتن

– نداشتن برنامه ریزی وعدم رسیدگی به  موقع به  والدین به وضعیت درسی دانش آموزان

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه اقدام پژوهی پایه ششم دبستان قرار داده است. نمونه اقدام پژوهی پایه ششم دبستان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی پایه ششم دبستان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه اقدام پژوهی پایه ششم دبستان را به تایید می رساند.

– عدم علاقه به مطالعه

– نداشتن انگیزه وهدف

– صرف اوقات زیادی از شبانه روز برای دیدن برنامه های تلویزیونی

– سطح تحصیلات خانواده

نظر خواهی از دانش آموزان برای من بسیار حائز  اهمیت بود به همین دلیل از آنها خواستم که نظرات ،خواسته ها  وعلت عدم علاقه شان    را  بدون نوشتن مشخصاتشان روی برگه ای برایم بنویسند. البته نظر خواهی از دانش آموزان فقط اختصاص به  پایه ششمی ها نداشت بلکه از پایه های پایین تر هم نظر سنجی به عمل آمد.  علاوه بر نظر خواهی از کلیه  دانش آموزان با چند تن از دانش آموزان ممتاز ودرس خوان ودانش آموزان ضعیف  مصاحبه ای ترتیب دادم که  مختصری از گزارش به شرح ذیل می باشد.

نظرات دانش آموزان :

الف- نظر دانش آموزان ممتاز ودرس خوان:

-نحوه تدریس معلم

– خشک وبی روح بودن کلاس

– ترس ودلهره واضطراب دانش آموزان از پرسش های کلاسی

-زمان کم وحجم زیاد دروس

ب- نظر دانش آموزان ضعیف

– نداشتن انگیزه ودرک درست وروشن از آینده

– عدم علاقه به مطالعه و عدم آگاهی به نحوه صحیح مطالعه

– تحت تاثیر محیط قرار گرفتن

– نداشتن علاقه به کلاس ودرس

موارد ذکر شده مهمترین مسائل دانش آموزان بود  که حالا جزئی از دغدغه های ذهنی من شده بود وباید تا جایی که می توانستم در بهبود وضعیت تلاش می کردم.

یافته های علمی

خود ارزیابی بد است بله ! درست خوانده اید! «خود ارزیابی بد است»، هیچ گونه اشتباه چاپی رخ نداده است و یا علامت سؤال(؟) از قلم نیفتاده است. آموزه های علم روانشناسی تربیتی، با خود ارزیابی از هر نوع آن مخالف است.

خود ارزیابی موضوعی بسیار مهم در مباحث سیاسی، اقتصادی، هنری، تربیتی و غیره است. شاید تصور دنیایی بدون خود ارزیابی غیرممکن به نظر برسد. خود ارزیابی جز جدایی ناپذیر زندگی مردم شده و در همه ابعاد زندگی ریشه دوانیده است. در شرایطی که خود ارزیابی امری پذیرفته شده در جامعه امروزی است چگونه می توان با آن مخالفت کرد؟ آیا خود ارزیابی بد است؟ اغلب مردم برای این سؤال که «درباره خود ارزیابی چه فکر می کنند؟» پاسخی تکراری دارند، ابتدا خود ارزیابی را به دو نوع خود ارزیابی سالم- ناسالم (یا خوب- یا بد و یا مثبت- منفی) تقسیم کرده و بعد توضیح می دهند که خود ارزیابی سالم خوب است و یا خود ارزیابی نباید ناسالم باشد. به عبارت بهتر، این تصور وجود دارد که دو نوع خود ارزیابی وجود دارد که فقط یکی سازنده و مؤثر است.

خود ارزیابی، ابزاری انگیزشی است که در شرایط و موقعیت های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. خود ارزیابی، شایع ترین ابزار انگیزشی است و برای خیلی ها، تنها ابزار است. برای افزایش تولید و توسعه اقتصادی خود ارزیابی را توصیه می کنیم، برای بهبود کیفیت کالاها، چاره کار را در خود ارزیابی می بینیم. در سیاست هم اعتقادی جدی به خود ارزیابی وجود دارد، خود ارزیابیی که گاه به افراطی غیرقابل کنترل کشیده می شود. در تربیت و بخصوص تربیت رسمی (آموزش و پرورش) هم که خود ارزیابی حرف اول را می زند. بهترین توصیه مدارس و معلمان برای ایجاد انگیزه تحصیلی در دانش آموزان، ایجاد و تقویت حس خود ارزیابی است. برای والدین هم استفاده از خود ارزیابی امری روزمره و ضروری محسوب می شود.

در هر حال، خود ارزیابی آن قدر عمومیت دارد که کمتر کسی در ضرورت استفاده از آن شک می کند. بدیهی و عادی تلقی کردن خود ارزیابی، منجر به شبهه و غفلتی بزرگ می شود. بزرگترین شبهه درباره خود ارزیابی آن است که تعریف مشخص و شفافی درباره آن وجود ندارد؛ این موضوع بسیار بیش از آنچه فکر می کنید مهم است. همه فقط به کاربردهای خود ارزیابی و سالم و ناسالم بودن آن می اندیشند و کسی به معنا و مفهوم آن اهمیتی نمی دهد. این نقیصه هم در سطح عامه دیده می شود و هم در سطح خاص (مقامات و افراد تاثیرگذار

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله سوق دادن دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی اقدام پژوهی

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین سوق دادن دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی اقدام پژوهی

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر سوق دادن دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی اقدام پژوهی

کسب نتایج  پیرامون مقوله سوق دادن دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی اقدام پژوهی

راهکار ها و پیشنهادات  سوق دادن دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی اقدام پژوهی

فهرست منابع مورد استفاده  سوق دادن دانش آموزان از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی اقدام پژوهی

منابع قابل استفاده :

– الیس ، سوزان ووالن . آشنایی با یادگیری از طریق همیاری ،ترجمه طاهر رستگار ومجید ملکان،نشرنی ، تهران ،چاپ هفتم ،۱۳۸۲

– بروس ، چویس،ویل ،مارشال ،الگوهای تدریس ۲۰۰۰ ، ترجمه محمد رضا بهرنگی ، نشر کمال تربیت تهران ،چاپ اول ،۱۳۸۰ .

– شعبانی ، حسن ، مهارت های آموزشی ، روش ها وفنون تدریس ، انتشارات سمت ، تهران ،۱۳۸۴ .

– حایری زاده ، قاسم خان ، سودابه ، محمد حسین ، یادگیری از طریق همیاری ، نشرنی ،تهران ، چاپ …. ، ۱۳۸۴ .

– کرامتی ، محمد رضا ، الگوهای برتر تدریس ، یادگیری مشارکتی ، نشر فراانگیزش ، مشهد ،چاپ دوم ،۱۳۸۴ .

– خود ارزیابی یا رفاقت در کلاس ، مجله روانشناسی تربیتی ، دانشگاه تهران ، سال سی ویکم ، شماره ۲ ، پاییز وزمستان ۱۳۸۰ . ۲۹

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی به ذهنم رسید این است که فایل اقدام پژوهی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه اقدام پژوهی پایه ششم دبستان سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل نمونه اقدام پژوهی پایه ششم دبستان را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

1 + 4 =