اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول

اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل نمونه اقدام پژوهی پایه سوم دبستان حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی پایه سوم دبستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه اقدام پژوهی پایه سوم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه اقدام پژوهی پایه سوم دبستان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول

چطور یک اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول چیست

اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول نظر این است که اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی اعتماد به نفس دانش آموز معلول، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی چگونه توانستم اعتماد به نفس دانش آموز معلول خاطره دانش آموز معلول حرکتی را بالا برده و او را به کار و فعالیت در کلاس وا دارم ؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۲۷ صفحه

اقدام پژوهی چگونه توانستم اعتماد به نفس دانش آموز معلول خاطره دانش آموز معلول حرکتی را بالا برده و او را به کار و فعالیت در کلاس وا دارم ؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز معلول خاطره دانش آموز معلول حرکتی

دیباچه مطالب بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز معلول خاطره دانش آموز معلول حرکتی

چکیده و مقدمه موضوع بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز معلول خاطره دانش آموز معلول حرکتی

بیان مسئله پژوهش بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز معلول خاطره دانش آموز معلول حرکتی

شرایط و توصیف وضعیت حاضر بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز معلول خاطره دانش آموز معلول حرکتی

جمع آوری داده ها و شواهد یک بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز معلول خاطره دانش آموز معلول حرکتی

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز معلول خاطره دانش آموز معلول حرکتی

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز معلول خاطره دانش آموز معلول حرکتی

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز معلول خاطره دانش آموز معلول حرکتی

انتخاب راه حل هاي ممكن

معلمان و والدین در رفع مشکلات کودکان گوشه گیر نقش بسزایی دارند و با صمیمیت و محبت باید به تمام تغییرات رفتاری مناسب و موفقیت آمیز آنان توجه کرده ، آنان را تشویق کنند و بدین وسیله کودکان را به سوی فعالیتهای اجتماعی سازنده در مدرسه و خانه راغب سازند . بردن به گردشهای علمی ، تشویق به سخن گفتن در حضور والدین و دوستان و بستگان و جرات دادن به او بدین معنی که می تواند در برابر جمع سخن بگوید و شرکت دادن در فعالیتهای هنری و ایفای نقش در نمایشنامه ها از جمله اعمالی است که مهارتهای اجتماعی دانش آموزان و کودکان را افزایش می بخشد و آنان را در مبارزه با گوشه گیری یاری می دهد ( شفیع آبادی ،۱۳۷۴، ص ۹۷).

با توجه به اطلاعاتی که از طریق مصاحبه با پدر و معلم خاطره بدست آوردم و همچنین مطالعه کتاب های روانشناسی تربیتی و مراجعه به اینترنت و مشورت با چند تن از مشاوران راه حل هایی که برای درمان گوشه گیری مفید بود به شرح ذیل لیست کردم:

  1. صحبت با مادر خاطره و تشویق او به دادن مسئولیت به خاطره در منزل .این بهترین و موثرترین راه برای حل مشکل خاطره بود.
  2. صحبت با پدر خاطره و اینکه او خودش را با واقعیت موجود وفق داده و برای زندگی خاطره از هیچ کوششی دریغ نورزد: به او احترام بگذارد،محبت کند، به درس هایش توجه کند،به خواسته هایش توجه کند، پای صحبت هابش بنشیند، با او در انجام امور منزل مشورت کند،مسئولیت بدهد، تشویق کند، با مدرسه در ارتباط باشد.
  3. صحبت با همکاران مدرسه ؛به او محبت کنند،مسئولیت بدهند، توجه داشته باشند.تشویق کنند، درکارهای گروهی مشارکت دهند.
  4. صحبت با معاونین آموزشی و پرورشی:حمایتهای عاطفی در جهت تقویت اعتماد به نفس دانش آموز معلول دانش آموز، واگذاری مسولیت های مناسب با تو جه بر میزان توان جسمی و روحی دانش آموز،تشویق و زمینه سازی حضور در فعالیت های جمعی و گروهی مانند انتظامات ، مراسم صبحگاهی، گروه سرود و نمایش و شورای دانش آموزی
  5. یافته های علمی

مشارکت دانش آموزان در کلاس؛ از حرف تا عمل

مشارکت دانش آموزان در کلاس؛ از حرف تا عملاساس و پایه فكری و شخصیتی هر فردی در سنین كودكی و نوجوانی شكل می گیرد و در این میان آموزه های مدرسه تأثیر فراوانی در شكل گیری معرفت انسان دارد.

اگر تا دیروز تكیه آموزه های مدرسه بیشتر روی مهارت خواندن و نوشتن بوده اما امروز مهارتهای دیگر زندگی از جمله چگونه فكركردن، مقابله با خطرها، فراگیری كامپیوتر و زبان و نیز به آن افزوده شده و دانش آموزان برای زندگی آینده خود نیاز به كسب این مهارتها دارند.

پیشرفت فناوری جامعه اكنون به نقطه ای رسیده است كه انسان برای زندگی بهتر راهی جز فراگیری مهارتهای جدید ندارد و با توجه به سرعت تحولات، بی اعتنایی به این مسأله سالها پیشرفت و توسعه جامعه را كند خواهد كرد.

اگرچه گفته می شود كه خانواده در تعلیم و تربیت كودك نقش بیشتری دارد اما به دلیل ناهمگونی آموزه های خانواده و متفاوت بودن امكانات، این تعالیم نمی تواند كودكان و نوجوانان را برای جامعه آینده آماده كند.

هرجامعه ای برای آموزش و تربیت نسل آینده، نظام آموزش و پرورش و تشكیلات دانشگاهها و علوم را تأسیس می كند تا كودكان و نوجوانان از آموزش و تربیت یكسان بهره مند شوند.

اصلاح و تغییر نظام آموزشی كشور به همان دلیلی كه در این مقال گفته شد یك ضرورت انكارناپذیر است زیرا اكنون دیگر نمی توان با داشتن مهارت خواندن و نوشتن آموزش و پرورش سنتی، در جامعه آینده و حتی فعلی زندگی كرد.

ایجاد تغییرات در نظام آموزشی همواره با مقاومتهایی در جوامع سنتی روبرو می شود ومشكلاتی نیز بوجود می آورد.

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه اقدام پژوهی پایه سوم دبستان قرار داده است. نمونه اقدام پژوهی پایه سوم دبستان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی پایه سوم دبستان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه اقدام پژوهی پایه سوم دبستان را به تایید می رساند.

این مقاومتها در بسیاری از مواقع حركت اصلاحی را كند و حتی سد می كند.

زیرا بسیاری از برنامه ریزان و مجریان این ریسك را نمی پذیرند و خود را در مقابل تفكرات سنتی قرار نمی دهند.

تفكرات سنتی در مقابل تغییرات و اصلاح از خود واكنش نشان می دهد و مخالفت در زمانی كه طرح با شكست روبرو شود دو چندان می شود به همین دلیل تنها مدیران جسور چنین اقدامهایی می كنند.در سالهای اخیر چند طرح در آموزش و پرورش برای اصلاح امور آموزش و پرورش به اجرا در آمده كه مقاومتهایی نیز در پی داشته است.

طرحهای آموزش و پرورش معمولاً توسط كارشناسان و معلمان طرح و تدوین و سپس برای ارزیابی و تحقیق به پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش ارسال می شود.

طرح ارزشیابی توصیفی (حذف نمره صفر تا ۲۰) ازجمله طرحهایی است كه پس از سه سال اجرای آزمایشی، مجدداً دو سال دیگر برای اجرای آزمایشی تمدید شده است اما همچنان آموزش و پرورش از طرحهای نوین برای ارتقا فرآیند آموزشی و پرورشی با كاستیهایی روبرو است.

تدوین راهكارهایی برای مشاركت فعال دانش آموزان در كلاس و برنامه های درسی همواره از دغدغه های كارشناسان و صاحبنظران برنامه ریزی آموزشی بوده و هست اما این مهم كمتر در برنامه ریزیهای این دستگاه مورد توجه قرار گرفته است.

كتابهای درسی باید به گونه ای تدوین شود كه در میان دانش آموزان پرسش ایجاد كند ومعلمانی نیز تربیت شوند كه توانایی پاسخ به این پرسشها را داشته باشند.

ایجاد پرسش در دانش آموز و فراگیر، نخستین حركت به سمت دانایی است و متأسفانه مدارس كشور كمتر به تحقیق و پژوهش اهمیت می دهند و دانش آموز این نظام نیز این رویه را تا پایان تحصیلات دانشگاهی نیز دنبال می كند.

برپایی كنفرانس و ارایه تحقیق و پژوهش در كلاسهای درس هنوز به شكل مداوم و مستمر در مدارس به اجرا در نمی آید و این مسأله تأثیرات بسیار منفی در پرورش ذهن خلاق فراگیر داشته است.

هنوز بسیاری از مدارس كشور، نمره درسی را براساس محفوظات در نظر می گیرند و دانش آموزی كه بیشتر حفظ كند بهتر نمره می گیرد و در این شرایط هرگونه ابتكار و خلاقیت از فراگیر سلب می شود.

تحقیق و پژوهش در مدرسه به اندازه محفوظات درسی بهایی ندارد و در این شرایط دانش آموز مبتكر و پرسشگر با برچسبهای ناروا مجالی برای ابراز اندیشه های خود نمی یابد.

كاستیهای برنامه های درسی به گونه ای است كه دانش آموز توانایی تحریر اندیشه های خود را ندارد و در این شرایط تمام ابتكارات و طرحهای فراگیر در ذهن او انباشته می شود بدون آنكه مجالی برای طرح بیابد.

دانش آموز برای بیان ایده ها و طرحهای خود نیاز به فراگیری چگونگی نگارش دارد اما زنگ انشا هنوز در مدارس به صورت جدی مورد توجه قرار نگرفته است.

امروزه شاخص سواد براساس تعریف یونسكو تغییر كرده و خواندن و نوشتن تنها سواد محسوب نمی شود بلكه افراد بدون آشنایی به كامپیوتر، اینترنت و زبان انگلیسی بی سواد محسوب می شوند.

هنوز پس از چندین دهه از بكارگیری كامپیوتر در مدارس كشورهای توسعه یافته، بسیاری از مدارس كشور فاقد این وسیله كارا و مؤثر است.

بسیاری از دانش آموزان هنوز چگونگی استفاده ابتدایی از رایانه را نمی دانند و درس و واحدی نیز در دوره های مختلف تحصیلی برای این منظور پیش بینی نشده است.

برای تولید دانایی، راهی جز حضور فعال دانش آموزان در ارایه مطالب درسی نیست و در این راه باید از دانش آموز مشورت خواست و آنها را در برنامه های مختلف آموزشی و پرورشی شركت داد.

معلمان باید در كلاس درس از متكلم وحده بودن خارج شوند و نقش بیشتر به دانش آموزان در كلاس دهند و آنها را برای مطالعه كتابهای غیردرسی هم تشویق كنند.

انتخاب راه حل مناسب ، اعتبار بخشي و اجراي راه حل

بهترین راه حل ممکن محبت کردن و دادن مسئولیت بود.لذا به افرادی که در تعلیم وتربیت خاطره ارتباط مسقیم داشتند، من جمله پدر ،   معاونت آموزشی، معاونت پرورشی، مربی ورزش توصیه شد به خاطره توجه بیشتری داشته و به او در عرصه های مختلف ، مثل عضویت شورای مدرسه ، بهداشت یار  و انتظامات ، مبصری، گروه سرود ، نمایش ، مشاوره در امور منزل و ….

موثر ترین فرد در زندگی خاطره و اینکه بیشترین تاثیر را می توانست در تعلیم وتربیت او داشته باشد، پدرش بود، لذا با او بطور مفصل در چندین جلسه صحبت شد و تاکید گردید  . وقت بیشتری را در منزل برای او اختصاص دهد. سعی کند هر روز صبح ها تا جلوی درب مدرسه او را مشایعت کند، بعد از ظهرها زودتر به منزل برگردد، در انجام امور منزل با او مشورت کند.   ارتباطش را با معلم خاطره بیشتر نموده و زمینه را برای ارتباط بیشتر او با دوستانش فراهم نماید.

شخص دومی که می توانست تاثیر زیادی در شخصیت خاطره داشته باشد و به او در حل مشکلش کمک کند من به عنوان معلم  او بودم .  را در کارهای گروهی درگیر کردم و به او مسئولیت دادم

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز معلول خاطره دانش آموز معلول حرکتی اقدام پژوهی

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز معلول خاطره دانش آموز معلول حرکتی اقدام پژوهی

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز معلول خاطره دانش آموز معلول حرکتی اقدام پژوهی

کسب نتایج  پیرامون مقوله بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز معلول خاطره دانش آموز معلول حرکتی اقدام پژوهی

راهکار ها و پیشنهادات بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز معلول خاطره دانش آموز معلول حرکتی اقدام پژوهی

فهرست منابع مورد استفاده بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز معلول خاطره دانش آموز معلول حرکتی اقدام پژوهی

منابع وماخذ:

۱-سيف الهي،وجي الله، راهنماي اقدام پژوهي،انتشارات گيلان،۱۳۸۷

۲- اکبری ، ابوالقاسم ، مشکلات نوجوانان و جوانان ، چاپ دوم نشر ساوالان ، تهران ، سال ۱۳۸۱

۳-نوابی نژاد ، شکوه: رفتارهای بهنجار و نابهنجار کودکان و راههای پیشگیری و درمان ، انتشارات انجمن اولیاء و مربیان ۱۳۷۲

۱- اصغری پور ، حمید – اصغری پور ، نگار و فضلی خوانی ، منوچهر،۱۳۸۳ ، مشاوره با دانش آموزان در مدارس ، مشهد: انتشارات ضریح آفتاب .

۲-حسینی بیرجندی، سید مهدی،۳۸۴ ، اصول و روشهای راهنمایی و مشاوره ، تهران: انتشارات رشد
۳- عزت پور ، نازی ، گوشه گیری و درمان آن ( بر خط )

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی به ذهنم رسید این است که فایل اقدام پژوهی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه اقدام پژوهی پایه سوم دبستان سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل نمونه اقدام پژوهی پایه سوم دبستان را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

− 7 = 2