اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی

اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه دوم حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه دوم انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه دوم سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه دوم قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی

چطور یک اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی چیست

اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی نظر این است که اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی پیشرفت دانش آموز با مشکل جسمی، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی چگونه توانستم به دانش آموزم فربد طباطبایی که دارای مشکل جسمی بود در پیشرفت تحصیلی کمک کنم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۲۵ صفحه

اقدام پژوهی چگونه توانستم به دانش آموزم فربد طباطبایی که دارای مشکل جسمی بود در پیشرفت تحصیلی کمک کنم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی کمک در پیشرفت تحصیلی فربد طباطبایی که دارای مشکل جسمی بود

دیباچه مطالب کمک در پیشرفت تحصیلی فربد طباطبایی که دارای مشکل جسمی بود

چکیده و مقدمه موضوع کمک در پیشرفت تحصیلی فربد طباطبایی که دارای مشکل جسمی بود

بیان مسئله پژوهش کمک در پیشرفت تحصیلی فربد طباطبایی که دارای مشکل جسمی بود

شرایط و توصیف وضعیت حاضر کمک در پیشرفت تحصیلی فربد طباطبایی که دارای مشکل جسمی بود

جمع آوری داده ها و شواهد یک کمک در پیشرفت تحصیلی فربد طباطبایی که دارای مشکل جسمی بود

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات کمک در پیشرفت تحصیلی فربد طباطبایی که دارای مشکل جسمی بود

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با کمک در پیشرفت تحصیلی فربد طباطبایی که دارای مشکل جسمی بود

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن کمک در پیشرفت تحصیلی فربد طباطبایی که دارای مشکل جسمی بود

انتخاب راه حل مناسب ، اعتبار بخشي و اجراي راه حل

بهترین راه حل ممکن محبت کردن و دادن مسئولیت بود.لذا به افرادی که در تعلیم وتربیت فربد ارتباط مسقیم داشتند، من جمله پدر ،   معاونت آموزشی، معاونت پرورشی، مربی ورزش توصیه شد به فربد توجه بیشتری داشته و به او در عرصه های مختلف ، مثل عضویت شورای مدرسه ، بهداشت یار  و انتظامات ، مبصری، گروه سرود ، نمایش ، مشاوره در امور منزل و ….

موثر ترین فرد در زندگی فربد و اینکه بیشترین تاثیر را می توانست در تعلیم وتربیت او داشته باشد، پدرش بود، لذا با او بطور مفصل در چندین جلسه صحبت شد و تاکید گردید  . وقت بیشتری را در منزل برای او اختصاص دهد. سعی کند هر روز صبح ها تا جلوی درب مدرسه او را مشایعت کند، بعد از ظهرها زودتر به منزل برگردد، در انجام امور منزل با او مشورت کند.   ارتباطش را با معلم فربد بیشتر نموده و زمینه را برای ارتباط بیشتر او با دوستانش فراهم نماید.

شخص دومی که می توانست تاثیر زیادی در شخصیت فربد داشته باشد و به او در حل مشکلش کمک کند من به عنوان معلم  او بودم .  را در کارهای گروهی درگیر کردم و به او مسئولیت دادم .همچنین محبت خود را از او دریغ نکردم.   او را به عنوان نماینده کلاس انتخاب کردم .و به سایر دانش آموزان توصیه نموم که با فربد دوست شده و او را در کار های گروهی مشارکت دهند.

فربد در انتظامات مدرسه به معاون آموزشی کمک می کرد و عضو گروه سرود هم بود.

اهم راهكار هاي ارائه شده به شرح زير مي باشد:

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه دوم قرار داده است. اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه دوم نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه دوم نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه دوم را به تایید می رساند.

–         دادن مسئولیت توسط معاونت پرورشی ، آموزشی و معلم کلاس

–         توجه کردن به دانش آموز توسط معلم و مدیر و معاون آموزشی

–         تشویق کردن در مناسبت های مختلف چه از نظر درسی و چه از نظر پرورشی

–         بردن اردو و گردش های علمی

–         شرکت پدرش در پیاده روی روز خانواده

       فراهم کردن زمینه مشارکت پدرش با مدرسه مانند تعمیر دستگا های فتوکپی و کامپیوتر

 گرد آوری اطلاعات( شواهد ۲)مشاهده :

چند مدت بود که رفتار فربد را از نزدیک بطور غیر مستقیم زیر نظر داشتم. در کلاس که می رفتم می دیدم در بحث ها مشارکت دارد.اظهار نظر می کند. می خندد و خوشحال است. در حیاط دست درگردن دوستانش می اندازد و قدم می زند. او اجتماعی تر شده، سلام می کند.خوشحال است، دیگر سرش پایین و منزوی نیست. اگر کسی از اول او نمی شناخت متوجه نمی شد او واقعا مشکل داشته باشد.او در درس ها پیشرفت کرده بود.

مصاحبه با پدر فربد( اردیبهشت ۹۶)

-حال فربد چه طور است ؟ وضعیت روحی و درسی او چگونه است؟

– من نمی دانم که چگونه زحمات شما را جبران کنم ، فربد خیلی بهتر شده است هم از نظر درسی و هم از نظر روحی.این برنامه اردوی تهران شما در روحیه فربد خیلی تاثیر خوبی داشت.من از وضعیت تحصیلی او راضی هستم.

-فکر می کنید کدام برنامه ی ما در رفتار او تاثیر بیشتری داشته است؟

-این مسئولیت هایی که به او داده بودید او را خیلی خوشحال می کرد . وقتی به خانه می آمد با خوشحالی می گفت : بابا امروز مبصر شده ام . یا اینکه من انتظامات هستم و … این برنامه اردو هم خیلی خوب بود و در روحیه فربد واقعا تاثیر مثبت گذاشت .دست شما وخانم معلمش درد نکند .

مصاحبه با معاون مدرسه  فربد(اردیبهشت ۹۶)

– -وضعیت تحصیلی فربد نسبت اوایل سال بهتر شده و از نظر روحی هم خیلی بهتر شده. دیگه آن حالت گوشه گیری که داشت ، ندارد. با بچه ها می جوشد، درکلاس سر حال است.در کارهای گروهی مشارکت دارد. در بین امتحانات جشن تولد گرفته و دوستانش را دعوت کرده است .- به نظرمن ،اینکه او از آن حالت گوشه گیری که در اویل سال داشت به این مرحله رسیده است که دوستانش را به جشن تولد دعوت می کند و در روابط اجتماعی اش پیشرفت کرده است -در مجموع من از وضعیت فربد راضی هستم.

نتيجه

فربد دانش آموز کلاس چهارم بود که مشکل او گوشه گیری و انزوا طلبی و عدم مشارکت در فعالیت های گروهی بود که ناشی از مشکل جسمی او بود . با تاکید بر روشهای علمی و مشاوره با افراد اهل فن و متخصص تعلیم وتربیت ، همکاری و مشارکت معلم و پدرش به حول قوه الهی حل شد .توجه کردن ، دادن مسئولیت ، محبت کردن ، مشارکت دادن در امور منزل و مدرسه از جمله اقدامات موثری بود که به فربد کمک کرد تا در شرایط عادی مانند سایر دانش آموزان به زندگی خود ادامه دهد. و بتواند با مشکل عدم مهر مادری کنار بیاید و خود را با زندگی موجود وفق دهد. 

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله کمک در پیشرفت تحصیلی فربد طباطبایی که دارای مشکل جسمی بوداقدام پژوهی  

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین کمک در پیشرفت تحصیلی فربد طباطبایی که دارای مشکل جسمی بوداقدام پژوهی  

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر کمک در پیشرفت تحصیلی فربد طباطبایی که دارای مشکل جسمی بوداقدام پژوهی  

کسب نتایج  پیرامون مقوله کمک در پیشرفت تحصیلی فربد طباطبایی که دارای مشکل جسمی بوداقدام پژوهی  

راهکار ها و پیشنهادات کمک در پیشرفت تحصیلی فربد طباطبایی که دارای مشکل جسمی بود اقدام پژوهی

فهرست منابع مورد استفاده کمک در پیشرفت تحصیلی فربد طباطبایی که دارای مشکل جسمی بود اقدام پژوهی

منابع وماخذ:

۱-سيف الهي،وجي الله، راهنماي اقدام پژوهي،انتشارات گيلان،۱۳۸۷

۲- اکبری ، ابوالقاسم ، مشکلات نوجوانان و جوانان ، چاپ دوم نشر ساوالان ، تهران ، سال ۱۳۸۱

۳-نوابی نژاد ، شکوه: رفتارهای بهنجار و نابهنجار کودکان و راههای پیشگیری و درمان ، انتشارات انجمن اولیاء و مربیان ۱۳۷۲

۱- اصغری پور ، حمید – اصغری پور ، نگار و فضلی خوانی ، منوچهر،۱۳۸۳ ، مشاوره با دانش آموزان در مدارس ، مشهد: انتشارات ضریح آفتاب .

۲-حسینی بیرجندی، سید مهدی،۳۸۴ ، اصول و روشهای راهنمایی و مشاوره ، تهران: انتشارات رشد
۳- عزت پور ، نازی ، گوشه گیری و درمان آن ( بر خط )

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی به ذهنم رسید این است که فایل اقدام پژوهی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه دوم سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه دوم را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

59 − = 52