اقدام پژوهی تغذيه سالم
اقدام پژوهی تغذيه سالم
یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی تغذيه سالم به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.
همانطور که میبینید فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم دبستان حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم دبستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم دبستان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .
استفاده از اقدام پژوهی تغذيه سالم توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی تغذيه سالم استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.
گزارش اقدام پژوهی تغذيه سالم
گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز ميخواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانشآموختگان را به بازار كار بفرستند.
ما واقعاً ميخواهيم فرصتهاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانشآموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شدهاند براي فرزندان خود دنياي بهتري ميسازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه جانبه بارقهاي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تماموقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركتهاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار ميبريم، ميباشد.
همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانشآموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحاليكه فعاليتها بايد طوري طراحي شوند كه دانشآموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.
نحوه نوشتن اقدام پژوهی تغذيه سالم
چطور یک اقدام پژوهی تغذيه سالم را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی تغذيه سالم باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:
- نام درس مورد نظر
- پایه تحصیلی آموزشی
- زمان
- نام مدرسه
- تعداد شاگردان
- و…
ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی تغذيه سالم، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی تغذيه سالم اشاره ای داشته باشید.
چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی تغذيه سالم شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی تغذيه سالم چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟
تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی تغذيه سالم را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی تغذيه سالم شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.
اقدام پژوهی تغذيه سالم چیست
اقدام پژوهی تغذيه سالم درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.
یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سالهاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبهرو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستيهاي آن يكي از دغدغهها و نگرانيهاي جدي دستاندركاران آموزش و پرورش است.
تعریف اقدام پژوهی تغذيه سالم
در رابطه با تعریف اقدام پژوهی تغذيه سالم نظر این است که اقدام پژوهی تغذيه سالم یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی تغذيه سالم در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.
فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.
مراحل اقدام پژوهی تغذيه سالم
الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.
اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.
بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی تغذيه سالم و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.
نمونه اقدام پژوهی تغذيه سالم فردی
آیا در پی آنید که اقدام پژوهی تغذيه سالم یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی تغذيه سالم، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.
رشد روزافزون جمعيت دانشآموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميمگيري مشترك، استقلال نسبي، انعطافپذيري، روشهاي غيرمتمركز و مشاركتجويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمنديها و خلاقيتهاي مديران و معلمان و دانشآموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياستهاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسهمحوري و توسعه مشاركت همهجانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانشآموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم ميشود.
اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه … را به استفاده از تغذيهي صحيح و سالم علاقه مند نمايم ؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۲۳ صفحه
اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه … را به استفاده از تغذيهي صحيح و سالم علاقه مند نمايم ؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش
کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.
مطالبی که در اقدام پژوهی موجوداست عبارت است از :
اقدام پژوهی علاقه مند کردن دانش آموزان به استفاده از تغذيهي صحيح و سالم
دیباچه مطالب علاقه مند کردن دانش آموزان به استفاده از تغذيهي صحيح و سالم
چکیده و مقدمه موضوع علاقه مند کردن دانش آموزان به استفاده از تغذيهي صحيح و سالم
بیان مسئله پژوهش علاقه مند کردن دانش آموزان به استفاده از تغذيهي صحيح و سالم
شرایط و توصیف وضعیت حاضر علاقه مند کردن دانش آموزان به استفاده از تغذيهي صحيح و سالم
جمع آوری داده ها و شواهد یک علاقه مند کردن دانش آموزان به استفاده از تغذيهي صحيح و سالم
تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات علاقه مند کردن دانش آموزان به استفاده از تغذيهي صحيح و سالم
ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با علاقه مند کردن دانش آموزان به استفاده از تغذيهي صحيح و سالم
ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن علاقه مند کردن دانش آموزان به استفاده از تغذيهي صحيح و سالم
در اين مرحله اقدام پژوه جهت يافتن راه حلهايي براي حل مسأله از سه روش مشاهده و مصاحبه و پرسشنامه استفاده كرده است.
۱ ـ مشاهده: همهي ما در هر لحظه از زمان بيداري، شاهد عيني و ناظر مستقيم وقايعي هستيم كه در حول و حوش ما رخ ميدهد و چه بسا كه يك مشاهدهي ساده، اولين قدم براي شروع مبحث جديد در علم باشد. البته مشاهدات ما در حالت عادي كمتر شكل علمي دارد، بدين معني كه مشاهدهي ما از واقعهاي، منظم و مدون نيست. اقدام پژوه مشاهده كرد كه فقط تعداد كمي از تغذيهي سالم استفاده ميكنند.
۲ ـ مصاحبه: بسياري از مردم علاقه دارند كه در ارتباط با ديگران رابطهاي شفاهي و زنده داشته باشند و ارتباطات كتبي از طريق كاغذ بازي را كنار گذارند. بنابراين و با توجه به ويژگي انعطافپذيري روش مصاحبه، بايد گفت كه اين روش يكي از بنياديترين و شايد بهترين روش جمعآوري ميباشد. بنابراين در يكي از شوراهاي دبيران با مطرح كردن اين سؤال كه چگونه ميتوان دانشآموزان را به استفاده از تغذيهي سالم و صحيح ترغيب نمود مصاحبه را با همكاران شروع كردم
يكي از همكاران معتقد بود كه براي آموزش تغذيهي سالم دانشآموزان را ترغيب كنيم تا ليستي از غذاهاي دور و اطراف خود مانند غذاهايي كه در منزل وجود دارد، و يا غذاهايي كه در بازار وجود دارد تصويرشان را بكشند و زير آن بنويسند كداميك از غذاها انرژيزا، مكمل، و يا كمك كننده به رشد بدن هستند و آن تصاوير را به كلاس بياورند. همكار ديگر معتقد بود كه در مدرسه پايگاه تغذيهي سالم بر پا شود.
دبير زبان بيان كرد كه جشنوارهاي از غذاهاي سنتي درمدرسه برگزار شود تا دانشآموزان با خوردن انواع غذاها آنها را طبق گروههاي غذايي نظير انرژي زا، مكمل و كمك كنندهي رشد بدن تقسيم بندي كرده و با تهيه فلش كارت كه تصوير ماده غذايي مورد نظر روي كارت كشيده و همچنين اسم غذا را روي كارت يادداشت كنند و با استفاده از كارتهاي غذايي براي ساختن غذاي متعادل آنها را كنار يكديگر قرار دهند.
پرسشنامه:
يكي از آسانترين و مطمئنترين راههاي جمع آوري اطلاعات است. محققان علوم تربيتي و انساني، براي دستيابي به حقايق مربوط به گذشته، حال با پيشبيني وقايع و شرايط آينده، از پرسشنامه استفاده ميكنند. در مقايسه با مصاحبه، پرسشنامه در اغلب شرايط عمليتر و آسانتر است و به محقق امكان ميدهد تا نمونههاي بزرگتر را مطالعه و بررسي كند.
هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم دبستان قرار داده است. نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم دبستان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم دبستان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم دبستان را به تایید می رساند.
پرسشنامهي طراحي شدهي مربوط به اين اقدام پژوهي شامل سه پرسش باز بوده كه پاسخ دهندگان ميبايد پاسخهاي خود را بصورت كتبي ارائه دهند.
۱ ـ به نظر شما با چه روشهايي ميتوان دانشآموزان كلاس را به استفاده از تغذيهي صحيح هدايت و تشويق نمود؟
۲ ـ به نظر شما سادهترين راه براي علاقمند كردن دانشآموزان به استفاده از تغذيهي سالم چيست؟
۳ ـ انديشههاي سبز دوستان براي اينكه هميشه سالم باشيم چه پيشنهاداتي دربارهي استفاده از تغذيهي سالم داريد؟
اين پرسشنامه بين تعدادي از همكاران و دانشآموزان كلاس توزيع گرديد و از آنها خواسته شد تا پاسخهاي خود را ارائه نمايند و آنها نظرات خود را بصورت كتبي ارائه دادند.
يكي از همكاران نوشته بود كه يك پروژهي تحقيقي را در مورد تغذيهي سالم انجام داده و پس از آن گزارش پروژه بصورت كنفرانس ـ مقاله ـ بروشور ـ كتابچههاي برجسته به اطلاع دانشآموزان رسانده شود. البته بهتر است در كنفرانس از اسلايد و يا فيلم استفاده شود.
همكار ديگري عقيدهي خود را چنين نوشته بود كه كتابهايي كه در ارتباط با تغذيهي سالم است و براي دانشآموزان مناسب باشند با كمك مدير مدرسه كتابها را خريداري و در كتابخانهي مدرسه قرار داده و آنها را به تناسب موضوع طبقهبندي كنيم مثلاً كتابهاي گروه مربوط به ميوهها و سبزيجات را در يك طبقه جاي دهيم و بقيه را به همين صورت طبقهبندي كنيم و يك نفر آنها را يادداشت كرده با ذكر تاريخ و به مدت يك تا دو هفته در اختيار دانشآموزان قرار دهد. يك همكار ديگر نوشته بود كه از دانشآموزان بخواهيم كه به مدت يك هفته غذاهايي را كه ميخورند يادداشت كنند و در طول هفته مواد غذايي را مشخص كنند، نوع غذا مهم نيست بلكه مواد استفاده شده در غذا مهم است مثلاً
روز | صبحانه | ميان وعده
(ساعت ۹ صبح) |
ناهار | عصرانه | شام |
شنبه | كره- چاي- نان | نان و پنير | آبگوشت | ميوه | نان كُوكو |
علي نوشته بود كه با نمايش و استفاده از پوستر و عكس در مورد تغذيهي سالم توضيحاتي داده شود و در مورد ايده هاي خوب تغذيهاي تبليغات صورت گيرد.
مهدي معتقد بود كه آموزش تغذيهي سالم را با استفاده از قصه و داستان و لطيفه آموزش دهيم. مصطفي نوشته بود با استفاده از كار دستي و بازي بصورت پازل و جداول استفاده از تغذيهي سالم را آموزش دهيم. مرتضي معتقد بود كه هر روز از روزهاي هفته دانشآموزان يكي از ميوهجات و سبزيجات را به مدرسه آورده مثلاً شنبه همه آنها هويج بياورند و در زنگ تفريح آن را بخورند. علي نوشته بود پيامهاي تغذيهاي در برنامه صبحگاهي سر صف خوانده شود و دانشآموزان هر روز پيام را در دفتر مخصوص يادداشت كنند و در پايان هر ماه از پيامها مسابقهاي صورت گيرد و به نفرات برتر جوائزي اهدا گردد. حميد نوشته بود كه با كمك دانشآموزان يك كتاب آشپزي تهيه كنيم بدين صورت كه آنها ميتوانند غذاهايي كه مادرشان تهيه ميكنند را ببينند و بر روي كاغذي يادداشت كنند كه او چه كاري ميكند يا از كارهايي كه مادرشان انجام ميدهد نقاشي كنند آنها ميتوانند اين تكه كاغذها را به يكديگر چسبانده و كتابي بنام كتاب آشپزي درست كنند.
۱ ـ تغذيه: در مورد تغذيه تعاريف مختلفي ارائه شده است كه هر كدام داراي محدوديتها و جامعيت نسبي است. از جمله ميتوان تعريف زير را ذكر كرد، تغذيه علمي است كه از شناخت خواص و رابطهي غذا و چگونگي مصرف آن در بدن موجودات زنده به منظور حفظ و ادامهي اعمال حياتي اندامها و بافتها، توليد انرژي، تامين رشد، توليد مثل، واكنشهاي بدن در برابر تغييرات تركيبات غذايي، بيماريهاي ناشي از كمبود مواد مغذي و ساير زمينههاي وابسته از قبيل توليد، توزيع و نگهداري و تهيهي مواد غذايي بحث ميكند
۲ ـ غذا: هر مادهي جامد يا مايعي كه پس از ورود به بدن بتواند با تغييراتي كه در روي آن انجام ميگيرد براي توليد انرژي جهت انجام فعاليتهاي مختلف بدن يا تنظيم اعمال حياتي، رشد و ترميم بافتهاي فرسوده به مصرف برسد غذا ناميده ميشود.
جمع آوری شواهد دو پیرامون مقوله علاقه مند کردن دانش آموزان به استفاده از تغذيهي صحيح و سالم اقدام پژوهی
اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین علاقه مند کردن دانش آموزان به استفاده از تغذيهي صحيح و سالم اقدام پژوهی
اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر علاقه مند کردن دانش آموزان به استفاده از تغذيهي صحيح و سالم اقدام پژوهی
کسب نتایج پیرامون مقوله علاقه مند کردن دانش آموزان به استفاده از تغذيهي صحيح و سالم اقدام پژوهی
راهکار ها و پیشنهادات علاقه مند کردن دانش آموزان به استفاده از تغذيهي صحيح و سالم اقدام پژوهی
فهرست منابع مورد استفاده علاقه مند کردن دانش آموزان به استفاده از تغذيهي صحيح و سالم اقدام پژوهی
منابع و مآخذ
۱ – قرآن كريم.
۲ – اصفهاني، محمد مهدي، بهداشت تغذيه، تهران، انتشارات قلم، سال ۱۳۸۴٫
۳ – پارسي نيا، سعيد، آموزش تغذيه براي بچهها در خانه، تهران، نشر جوان، سال ۱۳۸۰٫
۴ – خوشه مهري، گيتي، تغذيه، تهران، انتشارات مدرسه، سال ۱۳۸۴٫
۵ – داروييان، عباس، بهداشت تغذيه، تهران، سازمان مدارك فرهنگي انقلاب اسلامي، سال ۱۳۷۸٫
۶ – زندي، بهمن، بهداشت تغذيه، تهران، سازمان نهضت سواد آموزي، سال ۱۳۷۵٫
۷ – سعيد نژاد، مژده، مجموعهي مقالات علمي، تهران، مؤسسهي فرهنگي منادي تربيت، سال ۱۳۸۰٫
۸ – شيرواني، گيتي، پيشگامان سلامت، تهران، نشر كتاب نيستان، سال ۱۳۸۵٫
مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی به ذهنم رسید این است که فایل اقدام پژوهی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.
آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی باید بدانیم :
مرجع فایل اقدام پژوهی در سایت حاضر می باشد.
فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.
فایل اقدام پژوهی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.
با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.
برای دانلود اقدام پژوهی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.
با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم دبستان سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم دبستان را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.
توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004
دیدگاهی بنویسید