اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی

اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل اقدام پژوهی پایه پنجم دبستان حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل اقدام پژوهی پایه پنجم دبستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل اقدام پژوهی پایه پنجم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل اقدام پژوهی پایه پنجم دبستان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی

چطور یک اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی چیست

اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی نظر این است که اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی محرکهای نوشتاری و شفاهی، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی چگونه توانستم تاثیر محرکهای نوشتاری و شفاهی را بر یادگیری دانش آموزانم بررسی نمایم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۴۷ صفحه

اقدام پژوهی چگونه توانستم تاثیر محرکهای نوشتاری و شفاهی را بر یادگیری دانش آموزانم بررسی نمایم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی تاثیر محرکهای نوشتاری و شفاهی بر یادگیری دانش آموزانم

دیباچه مطالب تاثیر محرکهای نوشتاری و شفاهی بر یادگیری دانش آموزانم

چکیده و مقدمه موضوع تاثیر محرکهای نوشتاری و شفاهی بر یادگیری دانش آموزانم

بیان مسئله پژوهش تاثیر محرکهای نوشتاری و شفاهی بر یادگیری دانش آموزانم

شرایط و توصیف وضعیت حاضر تاثیر محرکهای نوشتاری و شفاهی بر یادگیری دانش آموزانم

جمع آوری داده ها و شواهد یک تاثیر محرکهای نوشتاری و شفاهی بر یادگیری دانش آموزانم

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان اقدام پژوهی پایه پنجم دبستان قرار داده است. اقدام پژوهی پایه پنجم دبستان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل اقدام پژوهی پایه پنجم دبستان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل اقدام پژوهی پایه پنجم دبستان را به تایید می رساند.

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات تاثیر محرکهای نوشتاری و شفاهی بر یادگیری دانش آموزانم

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با تاثیر محرکهای نوشتاری و شفاهی بر یادگیری دانش آموزانم

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن تاثیر محرکهای نوشتاری و شفاهی بر یادگیری دانش آموزانم

تجزیه و تحلیل اطلاعات :

برای آن که مجموع اطلاعات جمع آوری شده را مورد تجزیه و تحلیل قراردهم ، تصمیم گرفتم موانع و عللی را که طی نشست با همکاران و بررسی منابع و کتب به آن دست یافته بودم . را با دو نفر از اساتید تعلیم و تربیت در میان بگذارم ، تا  در سایه همفکری با آنها اطلاعات بیشتری کسب نمایم .

نتایج حاصله از تجزیه و تحلیل اطلاعات که طی مصاحبه با اساتید در مورد سطح یادگیری و نوآوری دانش آموزان بدست آوردم به قرار ذیل است :

عوامل گوناگونی وجود دارد که در تمام مراحل زندگی ، از بدو تولد کودک تا بزرگسالی  می توانند به اشکال مختلف سطح یادگیری فرد را با مانع رو به رو سازند . برخی از این عوامل جنبه ی فیزیولوژیکی دارند و مستقیماً بر کنش های عمومی ذهن فرد تاثیر منفی می گذارند و فرایند رشد تفکر او را متوقف و یا دچار اختلال می کنند نظیر اختلالات ارثی و یا ضایعات جسمانی و روانی که البته شامل درصد کمی از افراد می شود . اما عوامل دیگری نیز وجود دارد که مستقیم یا غیر مستقیم سطح یادگیری فرد را تحت تاثیر قرار می دهند و سبب تضعیف یا تخریب آن می شود . این دسته از عوامل را می توان تحت عنوان موانع محیطی سطح یادگیری نام گذاری کرد . برخی از این موانع منشأ خانوادگی دارند . یعنی در جریان تعامل کودک با والدین و محیط خانه پدید می آیند تعدادی دیگر از این موانع برخاسته از محیط تحصیلی فرد می باشند و در طی تعامل او با معلم یا مربی و همچنین سایر هم سالان خود در محیط های آموزشی بر سطح یادگیری وی تاثیر مخرب می گذارند . اما از این دسته موانع محیطی سطح یادگیری از همه مهم تر است و می تواند نقش بسزایی در پرورش سطح یادگیری داشته باشد .

با توجه به نقش اساسی عوامل محیطی در رشد و پرورش سطح یادگیری حال می بایست به تقویت این عامل پرداخت و برنامه های خود را پیرامون دو عامل محیطی ( یعنی خانواده و مدرسه ) قرار داد . به همین منظور برای پیش بینی برنامه های لازم در جهت رشد و پرورش سطح یادگیری دانش آموزان با همفکری ایده هایی را در قالب طرح زیر ، طراحی نموده ،که ارزش هر ایده بر اساس چند مشخصه تعیین می شود . مشخصاتی همچون « اقتصادی و مقرون به صرفه بودن » « قابلیت اجرا » و « عملی بودن » « قانونی بودن » « نو بودن » و « زمان مورد نیاز » از جمله مشخصاتی بود که می توانست ارزش هر ایده را بر اساس نمرات ۰ تا ۵ مشخص کند که پس از محاسبه کلی ایده ارزشمند مشخص می گردید . لازم به ذکر است که همکارانی که متقاضی اجرای این طرح بودند به طور جداگانه این ایده ها را بررسی نموده و بر اساس امکانات و توانایی خود به برنامه ریزی در جهت ایده ارزشمند خود می پرداختند .

ایده ها زمان مورد نیاز عملی بودن مقرون به صرفه بودن قانونی بودن نو بودن
۱- به جای تدریس درس به پرورش سطح یادگیری بپردازیم ۱ ۰ ۱ ۰ ۳
۲- روش های پرورش سطح یادگیری را در قالب مطالب درسی استفاده کنیم ۱ ۴ ۴ ۵ ۵
۳- در جلسه والدین را دعوت کنیم و برای رشد سطح یادگیری دانش آموزان برنامه ریزی کنیم ۳ ۵ ۴ ۵ ۵
۴-جلسه آموزش خانواده مدرسه به آموزش و پرورش سطح یادگیری اختصاص دهم ۴ ۵ ۵ ۵ ۳
۵-از یک متخصص در زمینه سطح یادگیری دعوت کنیم که طرح های ما را بررسی و زیر نظر بگیرد ۳ ۴ ۳ ۵ ۴
۶- با کمک نمایندگان والدین و همکاری یک متخصص سطح یادگیری انجمن پرورش سطح یادگیری مدرسه را راه اندازی کنیم ۲ ۳ ۳ ۲ ۵

کاملاً متناسب = ۵                      کاملاً نامتناسب = ۰

با توجه به مطالب بیان شده می توان به روشهای ذیل عمل کرد :

در زمینه خانواده :

  • بالا بردن سطح آگاهی والدین در جهت رشد و پرورش سطح یادگیری فرزندانشان از طریق آموزش
  • پذیرش تخیلات کودک و احترام به عقاید و نظریه و ساخته های دانش آموزان
  • تامین آزادی مناسب و استقلال روانی و فردی کودک و پرهیز از قوانین خشک در منزل
  • پرهیز از انتقاد مکرر از رفتار های کودک
  • شناسایی علایق درونی کودک
  • ایجاد جو احترام آمیز در خانواده و پرهیز از مقایسه کودکان با یکدیگر
  • تشویق فعالیت های خلاق در خانواده و الگو بودن خانواده در زمینه سطح یادگیری

در زمینه مدرسه روش های تدریس فعال چون

  • استفاده از حل مساله و پرسش و پاسخ در تدریس
  • آشنا شدن معلم با مفاهیم سطح یادگیری و راهکارهای پرورش و تقویت آن در دانش آموزان
  • بوجود آوردن امکانات لازم برای انجام فعالیت های خلاق دانش آموزان
  • توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان
  • ارائه تکالیف درسی متنوع جهت پرورش قوه تخیل و سطح یادگیری دانش آموزان
  • علاقه مند کردن دانش آموزان به مطالعه
  • عدم تاکید زیاد بر نمره و ارزشیابی
  • قرار ندادن قوانین خشک و افراطی در محیط مدرسه
  • تشویق و توجه به نکات مثبت دانش آموزان

۱۰- توجه به سئوالات عجیب و غریب دانش آموزان

به طور کلی با در نظر گرفتن سه مقوله مهم زیر می توان به هدف مورد نظر رسید :

  • خانواده
  • مدرسه
  • معلم

با توجه به مطالب عنوان شده از طریق منابع توانستم اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایم و مورد تجزیه و تحلیل قرار دهم .

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله تاثیر محرکهای نوشتاری و شفاهی بر یادگیری دانش آموزانم اقدام پژوهی 

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین تاثیر محرکهای نوشتاری و شفاهی بر یادگیری دانش آموزانم  اقدام پژوهی

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر تاثیر محرکهای نوشتاری و شفاهی بر یادگیری دانش آموزانم اقدام پژوهی

کسب نتایج  پیرامون مقوله تاثیر محرکهای نوشتاری و شفاهی بر یادگیری دانش آموزانم اقدام پژوهی

راهکار ها و پیشنهادات تاثیر محرکهای نوشتاری و شفاهی بر یادگیری دانش آموزانم اقدام پژوهی

فهرست منابع مورد استفاده تاثیر محرکهای نوشتاری و شفاهی بر یادگیری دانش آموزانم اقدام پژوهی

منابع و ماخذ

کتاب

  • امیر حسینی ، خسرو ، روان شناسی سطح یادگیری و نوآوری ، ناشر ، عارف کامل ، چاپ اول ، ۱۳۸۴  .
  • تورنس ، نی یان ، ترجمه ی دکتر حسن قاسم زاده ، استعدادها و مهارت های سطح یادگیری  .
  • حسینی ، افضل السادات (۱۳۸۱) ، اهمیت سطح یادگیری و شیوه های پرورش آن ، مشهد ، آستان قدس رضوی.
  • سیف ، علی اکبر ، روان شناسی پرورشی ، چاپ شانزدهم ، انتشارات آگاه ، تهران ۱۳۷۵ .
  • سلیمانی ، افشین ، کلاس سطح یادگیری ، انتشارات انجمن اولیاء و مربیان ، شماره ی انتشار ۱۴۱ .
  • قاسمی پویا،اقبال،راهنمای معلمان پژوهنده
  • کریمی ، علی ، پرورش سطح یادگیری ، انتشارات رسانه تخصصی ۱۳۸۴

مجلات

  • ماهنامه تربیتی پیوند – تابستان ۱۳۸۴ شماره های (۳۰۹ ، ۳۱۰ )
  • رشد تکنولوژی ، فرج الله ، محتوای درسی و پرورشی سطح یادگیری دانش آموزان ، سال پنجم شماره ۷

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی به ذهنم رسید این است که فایل اقدام پژوهی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل اقدام پژوهی پایه پنجم دبستان سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل اقدام پژوهی پایه پنجم دبستان را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

30 − = 20