اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه چگونه توانستم دانش آموزان را به مطالعه و كتابخواني علاقه مند كنم؟

اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی

چطور یک اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی چیست

اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی نظر این است که اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مطالعه و كتابخوانی، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه چگونه توانستم دانش آموزان را به مطالعه و كتابخواني علاقه مند كنم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۲۱ صفحه

اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه چگونه توانستم دانش آموزان را به مطالعه و كتابخواني علاقه مند كنم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی علاقه مند کردن دانش آموزان به مطالعه و کتابخوانی

دیباچه مطالب علاقه مند کردن دانش آموزان به مطالعه و کتابخوانی

چکیده و مقدمه موضوع علاقه مند کردن دانش آموزان به مطالعه و کتابخوانی

بیان مسئله پژوهش علاقه مند کردن دانش آموزان به مطالعه و کتابخوانی

شرایط و توصیف وضعیت حاضر علاقه مند کردن دانش آموزان به مطالعه و کتابخوانی

جمع آوری داده ها و شواهد یک علاقه مند کردن دانش آموزان به مطالعه و کتابخوانی

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات علاقه مند کردن دانش آموزان به مطالعه و کتابخوانی

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با علاقه مند کردن دانش آموزان به مطالعه و کتابخوانی

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن علاقه مند کردن دانش آموزان به مطالعه و کتابخوانی

تجزیه، تحلیل و تفسیر اطلاعات جمع آوری شده

اطلاعات جمع آوری شده را که به صورت مجزا و با ذکر جزئیات بود در فرصت مناسب مورد تجزیه و تحلیل قرار دادم. پس از بررسی ، مساله را در سه بخش و محور زیر تقسیم بندی کردم.

۱- عدم آموزش و آگاهی های لازم در زمینه مطالعه و پژوهش

۲- نداشتن انگیزه و رغبت برای تحقیق و پژوهش و مطالعه

۳- نداشتن تمرکز

در منابعی که مورد مطالعه قرار دادم به سستی جایگاه آموزش و اهمیت دادن به مساله پژوهش و مطالعه به صورت روشمند و برنامه ریزی شده تاکید شده بود. دانش آموزان در ضمن خاطرات خود از بی توجهی به تکالبف و برنامه های پژوهشی اشاره می کردند و انجام آنها را صرفاً برای رفع تکلیف می دانستند. معلمانی که با آنها در این زمینه مشورت و گفت و گو می کردم به نبود امکانات ، آموزش های کافی برای معلمان و نداشتن انگیزه  در معلمان و… اشاره می کردند. معلمان و دانش آموزان به نداشتن مکان مناسب برای انجام آزمایش اشاره می کردند. نداشتن آگاهی و آموزش کافی برای دانش آموزان، سبب شده بود تا هیچ گونه انگیزه و رغبتی برای آنها جهت انجام آزمایش، نمایش، مطالعه ، پژوهش و … نباشد.  بنابراین، یکی دیگر از مشکلات که باید مورد توجه قرار می گرفت مساله انگیزش و رغبت بود. نکته مهم دیگری که در ضمن بررسی شواهد و مدارک به دست آمد مساله تمرکز در دانش آموزان بود. البته دلیل آن نیز این بود که دانش آموزان قلباً و دروناً برای انجام کاری مشتاق نبودند و به نظر می رسید با آموزش های کافی و لازم و ایجاد انگیزه ، این مشکل برطرف شود.

در کل، آنچه از مطالعه و مشاهده به دست آمد این بود که دانش آموزان با مطالعه و روش خلاصه نویسی و مصاحبه و روش های آن آشنایی ندارند؛ در زمینه کتابخوانی و مطالعه، آموزش لازم را ندیده و آن را عملاً تجربه نکرده اند؛ روش های تدریس نوین که در آن بتوان دانش آموزان را فعال و فکور بار آورد کاربرد اندکی داشته است؛ در مدارس، امکاناتی چون آزمایشگاه و کتابخانه وجود نداشته است ؛ والدین در تشویق و ترغیب دانش آموزان به پژوهش و مطالعه و آماده کردن شرایط نقش قابل قبولی نداشته اند؛ در سطح مدرسه، مسابقات کتابخوانی و برنامه هایی که در دانش آموزان رغبت و انگیزه ایجاد نماید برگزار نشده است؛ بازدیدهای علمی در مدارس بسیار کم رنگ بوده است و… .

یکی از نکات مهمی که در مطالعات در این زمینه متوجه آن شدم قدرت فوق العاده انگیزه بود. به همین سبب تلاش کردم تا در برنامه و راهکارها به این مهم توجه ویژه ای داشته باشم. البته باید گفت که بنده نمی توانستم در دانش آموزان ایجاد انگیزه کنم بلکه تنها می توانستم آنها را ترغیب کنم و فکر آنها را تغییر یا اصلاح نمایم و به این ترتیب، بستر را برای ایجاد  و تقویت انگیزه آماده و مهیا سازم. انگیزش موجب برانگیختن عمل و در نهایت ، موجب تغییر در زندگی افراد بشری می شود. بنابراین ، انگیزش درونی، مربوط به نگرش افراد است. انگیزش به دو دسته تقسیم می شود: بیرونی و درونی. انگیزش بیرونی مثل ترس، تایید اجتماعی، شهرت، انعام و… مقطعی و ناپایدارند و هرچند در کوتاه مدت جواب می دهد و موجب تسریع در انجام فعالیتها می شود، موجب ایجاد استرس و ترس و از بین رفتن خلاقیت می شود. بنابراین، ضرورت و اولویت را در به کارگیری انگیزشهای درونی دیدم. به همین سبب، انگشت بر عناصری چون غرور، ایمان، مسئولیت و تعهد، حس پیشرفت و موفقیت و … نهادم.

نکته مهم دیگر ، تمرکز است. تمرکز به دو صورت ارادی و غیرارادی وجود دارد. تمرکز غیر ارادی زمانی است که فرد دروناً و قبلاً مشتاق انجام کاری یا حل مساله ای است. اما تمرکز ارادی زمانی است که فرد در انجام کار یا حل مساله ای با افکار مزاحم و اخلال گر روبه رو می شود و برای اینکه به موفقیت دست یابد تلاش می کند تا بر آن کار و یا مساله متمرکز شود. نداشتن تمرکز دلایلی دارد که از جمله آنها: مجبور بودن برای انجام کاری که تمایل درونی برای انجام آن نیست؛ فشارهای روانی و استرس و ترس است. نسبت مستقیمی بین اهمیت نتیجه عمل و میزان تمرکز  فکری فرد بر آن عمل وجود دارد. تمرکز در انسان آثار و نتایجی دارد که برخی از آن ها عبارتند از: قدرت محاسبه و استدلال قوی، آمادگی ذهنی، تسلط بر احساسات و هیجانات، آرامش، استفاده بهینه از زمان و وقت و … . علاقه مندی و احتیاجات ارتباط تنگاتنگی با تمرکز فکری دارد. فردی که به کاری علاقه مند است یا به آن احتیاج و نیاز دارد تمرکز و دقت بیشتری دارد. یکی از راه های ایجاد تمرکز در دانش آموزان بی میل به مطالعه، تعیین جایزه از طرف معلمان و والدین است.تمرکز فکر با قدرت یادگیری ارتباط مستقیمی دارد.بنابراین، در انتخاب راه حل ها باید به این مساله نیز توجه شود.

پ)انتخاب راه حل ها

با توجه به اطلاعات به دست آمده تصمیم گرفتم راه حل ها و روشهایی را انتخاب کنم. یعنی راهکارهایی که برگزیده ام براساس سه محوری است که در قسمت «تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده» عنوان شده است. همچنین با توجه به تحقیقات و مطالعاتی که داشتم به این نتیجه رسیدم که در مقطع ابتدایی، اولیا و معلمان نقش به سزایی در تقویت انگیزه و مهارت پژوهش و مطالعه دارند. باید بگویم که برخی راهکارها و روشها را از منابع مکتوب و یا از میان پیشنهادات همکاران محترم اتخاذ کرده ام:

۱- آموزش و آگاه سازی والدین درخصوص ارزش و اهمیت مطالعه و كتابخواني و لزوم حمایت و تشویق فرزندان در منزل(×)

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه قرار داده است. اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه را به تایید می رساند.

۲- فراهم کردن فضای مناسب برای مطالعه در مدرسه

۳- آموزش روش های مطالعه و پژوهش به زبان ساده برای دانش آموزان(×)

۴- اختصاص بخشی از نمره انشا به کتابخوانی(×)

۵- استفاده از روشهای نوین و فعال در تدریس (مثل کاوشگری، پژوهش محور، کنفرانس و…)(×)

۶- برگزاری مسابقات کتابخوانی

۷- برگزاری مسابقات خلاصه نویسی در کلاس(×)

۸- استفاده از تشویق های مکمل در مدرسه با همکاری مدیر مدرسه و والدین محترم(×)

۹- دعوت از پژوهشگران و افراد موفق برای سخنرانی در کلاس و بیان راه های رسیدن به موفقیت

۱۰-   پخش فیلم هایی در خصوص زندگی شخصیتهای برجسته پژوهش و مطالعه در زمینه های علمی و دینی و… که شامل راه های رسیدن به مدارج عالی باشد(×)

۱۱-   برگزاری جلسات کتابخوانی و معرفی کتاب در سطح کلاس و در صورت ممکن در مدرسه(×)

۱۲-  معرفی کتاب جذاب و مناسب توسط معلم و دانش آموزان در هر هفته یا دو هفته(×)

۱۳-   تشویق دانش آموزان جهت عضویت در کتابخانه شهر(×)

۱۴-  انجام تحقیق ساده در زمینه شرح حال شهیدان، دانشمندان و شاعران ایران(×)

۱۵- خواندن روزنامه مناسب ، یک ساعت در هفته(×)

۱۶-  تهیه کارت شناسایی پژوهش برای دانش آموزان از سوی مدرسه

۱۷-ایجاد کتابخانه مناسب برای دانش آموزان و انتخاب مسئول از بین دانش آموزان برای اداره آن

۱۸-    استفاده از روش بازدید علمی در تدریس برخی دروس مثل علوم، مطالعات، هنر و … .

۱۹- آموزش روشهای نمایش خلاق و تشویق دانش آموزان جهت شرکت در نمایش نامه نویسی و اجرای نمایش(×)

از راه کارها و روش های فوق، چند مورد نیازمند امکانات و بودجه بودند و برخی نیز، زمان و فرصت طولانی را طلب می کردند؛بنابراین،پس از مشورت مدیر مدرسه و همکاران، مجبور شدم مواردی را حذف نمایم. مواردی که در برابر آنها علامت (×) وجود دارد برای اجرا انتخاب شدند.

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله علاقه مند کردن دانش آموزان به مطالعه و کتابخوانی اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین علاقه مند کردن دانش آموزان به مطالعه و کتابخوانی اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر علاقه مند کردن دانش آموزان به مطالعه و کتابخوانی اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه

کسب نتایج  پیرامون مقوله علاقه مند کردن دانش آموزان به مطالعه و کتابخوانی اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه

راهکار ها و پیشنهادات علاقه مند کردن دانش آموزان به مطالعه و کتابخوانی اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه

فهرست منابع مورد استفاده  علاقه مند کردن دانش آموزان به مطالعه و کتابخوانی اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه

منابع

۱- آقازاده، محرم؛ راهنمای روشهای نوین تدریس، نشر آییژ، چاپ سوم ۱۳۸۶

۲- احياي نقش راهنمايي و مشاوره اي معلمان؛ گروه مولفان: زير نظر سيد مختار موسوي؛ انتشارت تزكيه ، تهران، ۱۳۸۲

۳- پژوهش در كلاس درس، ديويد هاپكينز، ترجمه وفايي و مرعشي، انتشارات دفتر پژوهش هاي فرهنگي، چاپ اول، ۱۳۸۴

۴- ژان پیاژه،گفتگوی آزاد،کلود برنگیه، ترجمه محمود منصور و دادستان، چاپ دریا،۱۳۵۸،ص۱۳۷

۵- سنه، افسانه و آقازاده، محرم؛ فرهنگ مطالعه و پژوهش، موسسه فرهنگی منادی تربیت، چاپ دوم۱۳۸۰

۶- شجری، رضا؛ ادبیات کودکان در ایران، چاپ شریف، نوبت اول۱۳۸۴٫

۷- شعاري نژاد،  علي اكبر ؛ فلسفه جديد تربيت ، تهران ، اطلاعات ، ۱۳۸۸

۸- شكوهي ، غلامحسين؛ مباني و اصول آموزش  و پرورش؛ مشهد ، به نشر، چاپ۲۷، ۱۳۸۵

۹- قاسمی پویا،اقبال؛ راهنمای عملی پژوهش در عمل،تهران؛ وزارت آموزش و پرورش، پژوهشکده تعلیم و تربیت،۱۳۸۰٫

۱۰-   قاسمی پویا، اقبال، راهنمای معلم پژوهنده،تهران،لوح زرین ،۱۳۸۲٫

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه به ذهنم رسید این است که فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

19 + = 25