اقدام پژوهی معاون آموزشی چگونه توانستم جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای آموزشگاه برقرار کنم ؟

اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه

چطور یک اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه چیست

اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه نظر این است که اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی معاون آموزشی ایجاد جوی دوستانه و صمیمانه، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی معاون آموزشی چگونه توانستم جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای آموزشگاه برقرار کنم ؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۲۶ صفحه

اقدام پژوهی معاون آموزشی چگونه توانستم جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای آموزشگاه برقرار کنم ؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی معاون آموزشی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی معاون آموزشی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی معاون آموزشی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی برقراری جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای آموزشگاه

دیباچه مطالب برقراری جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای آموزشگاه

چکیده و مقدمه موضوع برقراری جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای آموزشگاه

بیان مسئله پژوهش برقراری جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای آموزشگاه

شرایط و توصیف وضعیت حاضر برقراری جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای آموزشگاه

جمع آوری داده ها و شواهد یک برقراری جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای آموزشگاه

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات برقراری جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای آموزشگاه

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با برقراری جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای آموزشگاه

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن برقراری جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای آموزشگاه

اقسام ارتباط

ارتباط را مي‌توان به اعتبارات مختلف تقسيم كرد:

الف- به اعتبار محتوا: ۱٫ ارتباط خصوصي و بدون واسطه؛ ۲٫ ارتباط جمعي يا عمومي؛ ۳٫ ارتباط نوشتاري؛ ۴٫ ارتباط غيرنوشتاري؛ ۵٫ ارتباط ملّي؛ ۶٫ ارتباط فرا ملّي؛ ۷٫ ارتباط كلامي؛ ۸٫ ارتباط غيركلامي؛ ۹٫ ارتباط انساني؛ ۱۰٫ ارتباط ماشيني؛ ۱۱٫ ارتباط زماني؛ ۱۲٫ ارتباط غيرزماني؛ ۱۳٫ ارتباط سازماني؛ ۱۴٫ ارتباط غير سازماني؛ ۱۵٫ارتباط نمادين.

ب- به اعتبار كاركرد: «ديويد برلو» ارتباط را بلحاظ كاركردي به سه دسته تقسيم مي‌كند: ۱٫ ارتباط در جهت توليد و انجام كار؛ ۲٫ ارتباط در جهت ابداع؛ ۳٫ ارتباط در جهت حفظ و بقاء، خواه هويت فرد و خواه حفظ روابط بين افراد.

ج- به اعتبار چگونگي ايجاد: ۱٫ مستقيم؛ ۲٫ غيرمستقيم.

د- به اعتبار افراد مشاركت‌كننده: ۱٫ ارتباط شخصي؛ ۲٫ ارتباط غيرشخصي؛ ۳٫ ارتباط جمعي. (دادگران، ص ۳۲-۲۹)

مدل‌هاي ارتباط

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان اقدام پژوهی معاون آموزشی قرار داده است. اقدام پژوهی معاون آموزشی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی را به تایید می رساند.

مدل‌هاي مختلفي براي فراگرد ارتباط ارائه شده است كه بطور كلي مي‌توان آنها را از نظر وسعت عناصر تشكيل دهنده به صورت دو قالب ساده و پيچيده نشان داد. برخي از اين مدلها عبارتند از:

۱-  مدل لاسول: وي مدل ارتباطي خود را در قالب پنج سؤال اساسي عنوان مي‌كند:

الف) چه كسي؛ ب) چه مي‌گويد؛ ج) در چه كانالي؛ د) به چه كسي؛ هـ) با چه اثري.

۲-  مدل “كلود شانون” و “وارن ويور”: در اين مدل رمزها به صورت نشانه‌ها، از سوي منبع و از مسير كانال، به مخاطب مي‌رسند و پيامگير آنها را رمزگشايي مي‌كند. در چنين مسيري است كه علائم تبديل به پيام شده و قابل ادراك مي‌شوند. در اين ميان اختلال يا پارازيت در فاصلۀ ارتباطي بين رمزگذار و رمزگشاي مي‌تواند وجود داشته باشد و روی پيام اثر بگذارد. (دادگران، ص ۳۹-۳۸)

۳- مدل گرنبر: گرنبر با دقت و تفصيل بر روي مدل لاسول كاركرد و مدلي كلامي تحصيل كرد؛ كه ده حوزه اصلي پژوهش ارتباطي را نشان مي‌دهد. اين مدل در واقع گسترش مدل لاسول است.

۴- مدل شرام: شرام در رشته‌اي از مدل‌هاي اوليه از يك مدل ارتباطي ساده به سوي مدل پيچيده‌‌تري پيش مي‌رود كه تجربه‌هاي متراكم دو فردي را كه مي‌كوشند ارتباط برقرار كنند به حساب آورد و سپس به مدلي مي‌رسد كه ارتباط انساني را با كنش متقابل ميان دو فرد در نظر مي‌گيرد. (سورين ورنر و تانكارد جيمز،۱۳۸۶، چاپ سوم، ص ۸۷ – ۸۰)

عناصر ارتباط

در هر ارتباط عناصر گوناگوني وجود دارند كه با توجه به تركيب آنها طرز برقراري جريان ارتباط روشن مي‌شود. اين عناصر با توجه به نوع ارتباط متفاوتند:

۱-  ارتباط مستقيم: اين ارتباط ساده ترين جريان ارتباطي را داراست و شامل سه عنصر: گيرنده پيام، فرستنده پيام، و پيام مي‌باشد.

۲- ارتباط غيرمستقيم: در اين نوع ارتباط عنصر جديدي به نام وسيله ارتباطي به ۳ عنصر ارتباط مستقيم افزوده مي‌شود.

۳- ارتباط جمعي: در ارتباط جمعي علاوه بر عناصر موجود در ارتباط مستقيم و غيرمستقيم، عناصري ديگري نيز وجود دارند كه عبارتند از: ارتباط‌گر(رمزگزار)، دستگاه گيرنده، ارتباط‌گير(رمزياب) و بازخورد. (معتمدنژاد، ص ۴۶ – ۴۳)

پیشینه تحقیق :

با بررسی هایی که اینجانب انجام دادم  موارد زیر مشاهده گردید :

دربخشی از کتاب معاون یک معاون است  (، نشر امرود تهران ، ۱۸۵ صفحه ،۱۳۸۶  ) با موضوع  معاونت ایجاد و اعمال ارتباطات انسانی مناسب با همکاران ، مطالبی در مورد اینکه چگونه می توانیم چهار کارکرد جذب ، بهسازی ، نگهداری و کاربرد را به عنوان اجزای اصلی نظام معاونت منابع انسانی ، را در مورد همکاران اعمال کنیم  وجود داشت که در این خصوص برای هریک از مراحل راه حل هایی ارائه شده بود.

مارگريسون و كاكابادسه ( ۱۹۷۳) تحقيقي تحت عنوان مدیریت مؤثر از طريق داشتن مهارت در برخورد صحيح با افراد انجام داده اند. هدف اصلي اين تحقيق بررسي ميزان مهارت در برخورد صحيح براي انجام دادن كار مؤثر از سوي معاون ان ارشد بود . نمونه آماري اين تحقيق ۷۱ نفر از مقامات ارشد )شامل مسؤول وزارتخانه ها تا معاونان اول سازمانهاي خدماتي در ۱۶ وزارتخانه( زيمبابوه بود. نتايج زير از اين پژوهش به دست آمده است:

۱-  اكثريت معاون ان سطح بالا متفق القول بودند كه اداره افراد بيشترين وقت آنها را مي گيرد و از نقش خود در زمينة مدیریت روابط ميان افراد آگاهي داشتند.

۲-  مقامات ارشد، بر لياقت و مهارت در برخورد صحيح با افراد و ايجاد انگيزه در آنها به عنوان معيار اصلي براي افزايش اثربخشي و در نتيجه پيشرفت شغلي سريع تأكيد داشتند.

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله برقراری جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای آموزشگاه  اقدام پژوهی معاون آموزشی

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین برقراری جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای آموزشگاه  اقدام پژوهی معاون آموزشی

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر برقراری جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای آموزشگاه اقدام پژوهی معاون آموزشی 

کسب نتایج  پیرامون مقوله برقراری جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای آموزشگاه اقدام پژوهی معاون آموزشی 

راهکار ها و پیشنهادات برقراری جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای آموزشگاه اقدام پژوهی معاون آموزشی

فهرست منابع مورد استفاده  برقراری جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای آموزشگاه  اقدام پژوهی معاون آموزشی

منابع :

۱- كريمى، يوسف، روان شناسى اجتماعى، انتشارات آگاه، ۱۳۸۰

۲- جمعى از مولفان، روان شناسى اجتماعى، انتشارات موسسه پژوهشى حوزه دانشگاه قم ، ۱۳۸۲

۳- سون ویندال و دیگران؛ كاربرد نظريه‌هاي ارتباطات(نظريه‌ها و مكاتب ارتباطات)، عليرضا دهقان و ناصر ضرونچي، تهران، مركز تحقيقات رسانه‌ها، ۱۳۷۶،  چاپ اول، ص۳۷۵٫ و همان، مشهد، کنکاش دانش، ۱۳۸۴، چاپ اول، ص۵۹٫

۴- معتمدنژاد، کاظم؛ وسایل ارتباط جمعی، تهران، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی، ۱۳۸۵، چاپ پنجم، ص ۲۸٫

۵-  دادگران، محمد؛ مباني ارتباطات جمعي، تهران، مرواريد، ۱۳۸۵، چاپ نهم، ص۱۲-۱۱٫

۶- محسنيان راد مهدي؛ ارتباط‌شناسي، تهران، سروش، ۱۳۸۵، چاپ هفتم، ص ۳۷۵٫

۷- دادگران، محمد؛ مباني ارتباطات جمعي، تهران، مرواريد، ۱۳۸۵، چاپ نهم، ص۳۲-۲۹٫

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی معلم دبستان به ذهنم رسید این است که فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی معاون آموزشی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی معاون آموزشی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی معاون آموزشی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل اقدام پژوهی معاون آموزشی را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

52 − 48 =