اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن

اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل اقدام پژوهی آموزگار پایه دوم دبستان حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل اقدام پژوهی آموزگار پایه دوم دبستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل اقدام پژوهی آموزگار پایه دوم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل اقدام پژوهی آموزگار پایه دوم دبستان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن

چطور یک اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن چیست

اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن نظر این است که اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی خوب دیدن و شنیدن، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی چگونه توانستم خوب دیدن و خوب شنیدن (خلاقیت) را در دانش آموزان دو قلو هدی و هدیه تقویت کنم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۴۸ صفحه

اقدام پژوهی چگونه توانستم خوب دیدن و خوب شنیدن (خلاقیت) را در دانش آموزان دو قلو هدی و هدیه تقویت کنم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی تقویت خوب دیدن و خوب شنیدن (خلاقیت) در دو قلو هدی و هدیه

دیباچه مطالب تقویت خوب دیدن و خوب شنیدن (خلاقیت) در دو قلو هدی و هدیه

چکیده و مقدمه موضوع تقویت خوب دیدن و خوب شنیدن (خلاقیت) در دو قلو هدی و هدیه

بیان مسئله پژوهش تقویت خوب دیدن و خوب شنیدن (خلاقیت) در دو قلو هدی و هدیه

شرایط و توصیف وضعیت حاضر تقویت خوب دیدن و خوب شنیدن (خلاقیت) در دو قلو هدی و هدیه

جمع آوری داده ها و شواهد یک تقویت خوب دیدن و خوب شنیدن (خلاقیت) در دو قلو هدی و هدیه

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات تقویت خوب دیدن و خوب شنیدن (خلاقیت) در دو قلو هدی و هدیه

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با تقویت خوب دیدن و خوب شنیدن (خلاقیت) در دو قلو هدی و هدیه

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن تقویت خوب دیدن و خوب شنیدن (خلاقیت) در دو قلو هدی و هدیه

ارزشیابی  تاثیر راه حل جدید و تعیین اعتبار آن :

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان اقدام پژوهی آموزگار پایه دوم دبستان قرار داده است. اقدام پژوهی آموزگار پایه دوم دبستان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل اقدام پژوهی آموزگار پایه دوم دبستان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل اقدام پژوهی آموزگار پایه دوم دبستان را به تایید می رساند.

اجرای این برنامه مورد توجه اولیاء و دانش آموزان و همچنین آموزگاران و مدیر این دبستان قرار گرفت به طوری که آنان خواستار فراگیرشدن این برنامه در سطح همه پایه ها  و برای همه دانش آموزان حتی در سالهای آتی شدند .

همچنین این برنامه شادی و نشاط را برای دانش آموزان فراهم آورد به طوری که مدیر مدرسه معتقد بود بسیاری از این فعالیت ها تاثیر مثبتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان داشته است .

والدین نیز انجام دادن این فعالیت ها را باعث خوشرفتاری ، احساس مسئولیت پذیری  و …  فرزندان خود می دانستند .

همچنین پس از آموزش لازم اولیاء در کلاسهای آموزش خانواده که در زمینه خلاقیت بود  ارزیابی روشهایی که این پدران و مادران برای فرزندان خود به کار می گرفتند به شرح ذیل بود :

روش هایی که پدران و مادران به کار بردند :

  • من برای عقاید فرزند خود احترام قائل هستم و او را تشویق به بیان آنها می کنم.
  • من احساس می کنم یک کودک باید برای فکر کردن ، یا دیدن و حتی وقت خود را به بطالت گذراندن فرصت داشته باشد .
  • من اجازه می دهم فرزندم بسیاری از تصمیم ها را خودش بگیرد .

من فرزندم را تشویق می کنم کنجکاو باشد و درباره چیزها کاوش و سئوال کند .

  • اطمینان حاصل می کنم که فرزندم می داند آنچه او آزمایش نموده یا انجام می دهد مورد تایید من است

آنچه این پدران و مادران برای آموختن کاری به فرزندانشان انجام می دادند عبارت بود از :

  • کودک را تشویق می کردند
  • عکس العمل آنها نسبت به کودک ، رفتاری برای بالا بردن روحیه ی او بود
  • به نظر می رسد از آن موقعیت لذت می بردند
  • از بودن با کودک خود خوشحال بودند
  • حامی و مشوق کودک بودند
  • کودک را تحسین می کردند
  • قادر به برقراری روابط خوب کاری با کودک بودند
  • کودک را تشویق می کردند تا خود تصمیم بگیرد و مستقل عمل کند

گرچه به کار گیری این برنامه نشان دهنده این بود که این برنامه نقش اساسی در پرورش خلاقیت دانش آموزان داشته است.ولی ارزیابی کلی برنامه،براساس ایده های مطرح شده در(تجزیه و تحلیل اطلاعات ص۱۳) به شرح ذیل است:

(ایده ۱) به مرحله اجرا در نیامد چرا که تدریس دروس در راس کار می باشد. در (اجرای ایده۲) ۸۰% با موفقیت انجام شد و توانستم،روشهای پرورش خلاقیت را در قالب مطالب درسی استفاده کنم.(ایده۳و۴) نیز ۹۰% با موفقیت کامل به انجام رسید و در این زمینه اطلاع رسانی لازم به خانواده ها انجام شد.(ایده۵و۶)نیز به دلیل مشکلات به مرحله اجرا در نیامد.

همچنین در اجرای این برنامه با مشکلاتی مواجه بودم که:

  1. اجرای همه برنامه ها و بازی ها در کلاس درس امکان پذیر نبود.
  2. برخی از خانواده ها با انجام چنین تمریناتی در منزل موافق نبودند و آن را مانع پیشرفت درس فرزندان خود می دانستند.
  3. تدارک خیلی از وسایل و طراحی خیلی از تمرینات(پازل ،تصویر و…) برای معلم وقت گیر بود.
  4. برخی ازاولیا نظر مساعدی برای انجام کاهدیهی خلاقانه نداشتند. برای بعضی از آنها قابل درک نبود که انجام چنین تمریناتی باعث پرورش استعدادهای درونی آنها می شود.
  5. به دلیل نداشتن ساعتی ویژه خلاقیت در برنامه کلاسی،مجبور بودم گاهی از ساعات درس هنر و یا ورزش دانش آموزان استفاده کنم.

شاید انجام چنین برنامه هایی برای سایر معلمین سخت باشد و یا وقت لازم برای انجام آن را نداشته باشند ولی با به کار گیری تلفیقی از شیوه های متنوع،در تمام دروس می توان این کار را انجام داد و مشکل را برطرف نمود.

به هر حال در اجرای این برنامه ها و ایده ها به نتایج مطلوب دست یافتم:

  1. اطلاع رسانی خانواده ها و جلسات آموزش خانواده
  2. داشتن برنامه های متنوع و گوناگون در تدریس
  3. بارور کردن استعدادهای درونی دانش آموزان با شرکت در فعالیت های گروهی و انجام کاهدیهی خلاقانه
  4. پیشرفت درسی دانش آموزان در دروس مختلف

به کارگیری این روش ها نشان دهنده این امر بود که والدین و معلم می توانند در پرورش خلاقیت دانش آموزان نقش داشته باشند ،ولی باید فرصت ها و  شرایط لازم را در اختیار دانش آموزان قرار داد.

پیشنهادات کلی برای پرورش خلاقیت در معلمان و دانش آموزان

با توجه به نتایج تحقیقات نسبی بر این که سن ایجاد خلاقیت عمدتاً قبل از ده سالگی است بنابراین باید به نقش دوره پیش دبستان و دبستان بیشتر توجه شود و تغییرات اساسی در ساختار این دوره انجام گیرد. براین اساس پیشنهادهای ذیل عنوان می شود:

  • آشنا ساختن مدیران و معلمان با مفاهیم خلاقیت و راهکاهدیهی پرورش و تقویت آن در فراگیران با تشکیل دوره های آموزش ضمن خدمت
  • تغییرات اساسی در کتاب های درس که زمینه رشد و خلاقیت دانش آموزان را فراهم آورد
  • تغییر در شیوه های ارزشیابی و امتحانات که بتواند رشد خلاقیت را دانش آموزان بسنجد .
  • اطلاع رسانی به خانواده ها درباره ی اهمیت خلاقیت و چگونگی کمک به رشد آن از طرق مختلف
  • علاقه مند کردن دانش آموزان به مطالعه
  • فعال سازی تشکل های دانش آموزی که خودیابی و خود شکوفایی و اعتماد به نفس دانش آموزان افزایش یابد .
  • اختصاص درسی به نام خلاقیت در مدارس و گنجاندن راه های پرورش آن در برنامه درسی مراکز تربیت معلم و تمام موسساتی که معلم و مربی تربیت می کنند
  • استفاده صحیح و مطلوب در ساعت درس انشا
  • تغییر نام درس هنر و نقاشی به پرورش خلاقیت ، نوآوری ، ابتکار
  • آموزش یورش فکری ( بارش افکار ) به دانش آموز
  • استفاده از شیوه های حل مساله و پرورش و پاسخ و تدریس
  • شناخت موانع بروز خلاقیت و راهبردهای مقابله با آن

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله تقویت خوب دیدن و خوب شنیدن (خلاقیت) در دو قلو هدی و هدیه اقدام پژوهی  

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین تقویت خوب دیدن و خوب شنیدن (خلاقیت) در دو قلو هدی و هدیه اقدام پژوهی 

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر تقویت خوب دیدن و خوب شنیدن (خلاقیت) در دو قلو هدی و هدیه اقدام پژوهی  

کسب نتایج  پیرامون مقوله تقویت خوب دیدن و خوب شنیدن (خلاقیت) در دو قلو هدی و هدیه اقدام پژوهی  

راهکار ها و پیشنهادات تقویت خوب دیدن و خوب شنیدن (خلاقیت) در دو قلو هدی و هدیه اقدام پژوهی 

فهرست منابع مورد استفاده تقویت خوب دیدن و خوب شنیدن (خلاقیت) در دو قلو هدی و هدیه اقدام پژوهی 

 منابع و ماخذ

کتاب

  • امیر حسینی ، خسرو ، روان شناسی خلاقیت و نوآوری ، ناشر ، عارف کامل ، چاپ اول ، ۱۳۸۴  .
  • تورنس ، نی یان ، ترجمه ی دکتر حسن قاسم زاده ، استعدادها و مهارت های خلاقیت  .
  • حسینی ، افضل السادات (۱۳۸۱) ، اهمیت خلاقیت و شیوه های پرورش آن ، مشهد ، آستان قدس رضوی.
  • سیف ، علی اکبر ، روان شناسی پرورشی ، چاپ شانزدهم ، انتشارات آگاه ، تهران ۱۳۷۵ .
  • سلیمانی ، افشین ، کلاس خلاقیت ، انتشارات انجمن اولیاء و مربیان ، شماره ی انتشار ۱۴۱ .
  • قاسمی پویا،اقبال،راهنمای معلمان پژوهنده
  • کریمی ، علی ، پرورش خلاقیت ، انتشارات رسانه تخصصی ۱۳۸۴

مجلات

  • ماهنامه تربیتی پیوند – تابستان ۱۳۸۴ شماره های (۳۰۹ ، ۳۱۰ )
  • رشد تکنولوژی ، فرج الله ، محتوای درسی و پرورشی خلاقیت دانش آموزان ، سال پنجم شماره ۷

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی به ذهنم رسید این است که فایل اقدام پژوهی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل اقدام پژوهی آموزگار پایه دوم دبستان سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل اقدام پژوهی آموزگار پایه دوم دبستان را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

19 + = 26