اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی

اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه چهارم حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه چهارم انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه چهارم سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه چهارم قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی

چطور یک اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی چیست

اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی نظر این است که اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی افزایش خلاقیت در نقاشی، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی چگونه توانستم باعث افزایش خلاقیت و نوآوری در نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم امید بشوم و او را علاقه مند به نقاشی کنم ؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۲۶ صفحه

اقدام پژوهی چگونه توانستم باعث افزایش خلاقیت و نوآوری در نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم امید بشوم و او را علاقه مند به نقاشی کنم ؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی افزایش خلاقیت و نوآوری در نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم امید

دیباچه مطالب افزایش خلاقیت و نوآوری در نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم امید

چکیده و مقدمه موضوع افزایش خلاقیت و نوآوری در نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم امید

بیان مسئله پژوهش افزایش خلاقیت و نوآوری در نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم امید

شرایط و توصیف وضعیت حاضر افزایش خلاقیت و نوآوری در نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم امید

جمع آوری داده ها و شواهد یک افزایش خلاقیت و نوآوری در نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم امید

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه چهارم قرار داده است. نمونه اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه چهارم نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه چهارم نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه چهارم را به تایید می رساند.

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات افزایش خلاقیت و نوآوری در نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم امید

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با افزایش خلاقیت و نوآوری در نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم امید

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن افزایش خلاقیت و نوآوری در نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم امید

انتخاب راه حل جديد و موقت

پس از گرد آوري و تهيه اطلاعات به دست آمده از طريق مطالعه كتابها و چند نمونه تحقيق انجام شده و مجلات و پرسش نامه و مصاحبه و نظر خواهي دانش آموزان، همكاران و مشاهده ي تأثير هنر در ساير دروس و… و تبادل تجربه با همكاران، راه حلهاي زير به دست آمد:

  • قرار دادن يك كلاس موضوعي براي نقاشی و رنگ آمیزی به منظور مهم دانستن اين درس
  • چيدمان كلاس به صورت كنفرانسي، دور تا دور كلاس
  • استفاده از آهنگ هاي بدون كلام و گاهي با كلام مورد تأيد آموزش و پرورش كه در كلاس هاي تأمين مدرسی تهران در اختيار مدرسين كشور، قرار گرفته بود
  • براي تنوع دادن به كلاس، نظر خواهي از دانش آموزان درباره علاقه منديشان به شاخه هاي مختلف هنر و انجام آن ها در كلاس و شنيدن پيشنهادات آن ها
  • براي متنوع و اثر بخش بودن كلاس هنر، اجراي حتمي درس نمايش در كلاس با توجه به علاقه اي كه بيشتر دانش آموزان به نمايش و كارهاي نمايشي و گاهي عروسكي دارند
  • استفاده از نرم افزارهاي سمعي و بصري و برنامه ي پاور پوينت در اجراي تدريس بعضي از فعاليت هاي هنري به منظور تنوع دادن به تدریس
  • انجام كارهاي فردي و گروهي در زمان كلاس برای، توجه به تفاوت هاي فردي و توانايي هر كدام از دانش آموزان
  • برگزاري نمايشگاه دائمي در كلاس
  • انتخاب حداقل يك اثر از هر دانش آموز به منظور ایجاد انگیزه بیشتر
  • تشويق فراوان دانش آموزان به انجام فعاليت­ها و درست اجرا كردن آن ها با توجه به توانايي هايشان، برگزاري نمايشگاه در مدرسه و فروش بعضي از آثار دانش آموزان و خريد توسط پرسنل مدرسه و ایجاد شوق در دانش آموزان
  • دعوت از والدين و انجمن مدرسه براي ديدن آثار فرزندان خود و ساير دانش آموزان به منظور آشنايي بيشتر و توجه به ميزان توانايي دانش آموزان در انجام فعاليت هاي هنري.
  • اجراي طرح جديد و نظارت بر آن

متخصصان و معلمان هنر مي توانند از خلاقيت خود استفاده كنند و روش هايي را براي آموزش بهتر ارائه دهند، نكته مهم در اين روش ها و راهكارها انعطاف پذيري است طوري كه دانش آموز اين انعطاف پذيري را احساس كند، اگر دانش آموز اين برنامه ها را نظير آموزش رياضي و يا ادبيات سخت و خشك بداند قطعاً همكاري لازم را نخواهد داشت( تیموری: ۱۳۹۲، ۶۳).

  1. براي اجراي طرح جديد، ابتدا علي رغم موضوعي نبودن كلاسها در مدرسه فرزانگان يك كلاس اختصاصي براي هنر كه از نور كافي و مطلوبي برخوردار بود انتخاب كرده و از دانش آموزان خواسته شد كه به صورت كنفرانسي و يا نعلي شكل، صندلي هاي خود را مرتب كنند با اين چيدمان همه بچه ها معلم و تخته را به صورت كامل ديده و معلم نيز راحت مي توانست براي ديدن آثار و كارهاي آن ها رفت و آمد كند و خیلی مورد توجه دانش آموزان قرار گرفت بعد با انتخاب خود دانش آموزان آن ها به گروه های ۵ نفره تقسیم شدند تا راحت تر در کارهای گروهی فعالیت کنند.
  2. براي انجام هر فعاليت ابتدا با بچه ها مشورت شده و نظر آن ها خواسته می شد این کار احساس ارزشمند بودن عقاید شان را به همراه داشت.
  3. از بچه ها خواسته شد از ظروفي كه دور ريختني هستند يا به درد خانه نمي خورد با خود به مدرسه آورده و در كلاس طراحي برای مدل عینی استفاده کنند که خیلی مورد استقبال قرار گرفت.
  4. اولين جلسة كلاس بعد از تغييرات، با بازي هاي دقتي شروع شد مثلاً از بچه ها خواسته می شد بگويند كه در راهروي طبقه دوم كه كلاس هنر در آنجا تشكيل مي شد چند در چوبي وجود دارد و يا چند تا لامپ، پله و… قرار دارد، اين كار تنوعي به كلاس داده بود و در عین حال دقت آن ها را مورد ارزیابی قرار می داد
  5. گاهی دانش آموزان را به دیدن مکان های تاریخی شهرستان و یا نمایشگاه هایی که در سطح شهرستان برگزار می شد برده تا روحیه دانش آموزان و چشم آن ها با دیدن آثار تقویت شود.

۶ . صحبت معلم با دانش آموزان درباره اهميت نقاشی و رنگ آمیزی، تأثير و كاربرد آن در ساير دروس و يا زندگي روزمره اشان مثلاً اين كه شناخت رنگ ها و خواص آن ها مي تواند چه تأثيري در انتخاب لباس، چيدمان سفره غذا، اتاق و دكور آن و… داشته باشد. اين كه هدف اصلي نقاشی و رنگ آمیزی بوجود آوردن هنرمندان زيادي مثل پيكاسو، ونگوگ و كمال الملك و… نيست بلكه تغيير در ديد آن ها و عوض كردن نگاه شان به دنياي اطراف، طبيعت و هر آنچه كه تا حالا به آن توجه نكرده اند، مثل رنگ هاي موجود در طبيعت و اگر اين رنگ ها نبودند چه اتفاقي مي افتاد، توجه به رنگ ها و نقش هاي موجود در بدن حيوانات، پرندگان، حشرات و… آواهاي گوش نواز موجود در طبيعت كه زياد به آن توجه نشده،صداي آبشار ، صداي باران، حركت بال پرنده و… كه اين موارد خيلي مورد توجه دانش آموزان قرار گرفته و در زنگ تفريح و ساعت غير نقاشی و رنگ آمیزی در مورد آن صحبت می کردند.

  1. تشكیل يك جلسه توجيهي براي والدين و صحبت درباره هنر و اهميت آن و تأثيري كه هنر مي تواند بر شخصيت و رفتار و عمل دانش آموزان و همچنين ساير دروس آنان داشته باشد، تأثيري كه هنر در برطرف کردن مشكل رواني و فردي بچه ها،مثل خجالتي بودن، گوشه گيري عدم اعتماد به نفس و… دانش آموزان داشته باشد و اين كه در هنگام انجام فعاليت هاي هنري، دانش آموزان را مورد تشويق قرار دهند و تأثير آن را بر روي فرزندانشان و شخصيت آن ها در دراز مدت ببينند و اين كه چگونه هنر و انجام فعاليت هاي هنري يكي از سرگرمي هاي مفيد است كه مي تواند جلوي خيلي از مشكلات اوقات فراغت و بیکاری دانش آموزان كه اغلب در فضاي مجازي و… تلف می شود را بگیرد.
  2. متنوع كردن فعاليت هاي هنري مثلاَ يك هفته كاردستي، هفته بعد خوش نويسي،انواع دوخت، سفالگري، نمايش، طراحي به انواع مدل ها براي جلوگيري از بي حوصلگي، جلد سازي، نقطه كوبي روي سفال، كاشي كاري با كاغذ هاي رنگي، نقاشي و طراحي هاي ذهني و خيالي و… اين كار باعث جلوگيري از خستگي در انجام کارهاي هنري مي شد.
  3. فعاليت هايي كه نياز به وسايل و زمان بيشتر داشتند را به صورت گروهي قرار داده تا كمتر ايجاد مشكل كند
  4. استفاده از معلمان و دانش آموزاني كه در انجام بعضي از فعاليت هاي هنري تخصص داشتند به منظور تنوع و جذابيت به كلاس هنر مثلاَ براي تدريس نقطه كوبي از تجربيات سركار خانم عبدالملكي معلم كار و فناوري استفاده شد و يا در تدريس دوخت كيف هاي چرمي از تجربيات يكي از دانش آموزان كه به همراه مادرش در اين كار تخصص داشتند استفاده شد، اين كار باعث تشويق و حس مشارکت در ساير دانش آموزان می­گردید.
  5. اجراي نمايش هاي عروسكي و پانتوميم و… با موضوعات مختلف در كلاس اين درس خيلي مورد توجه دانش آموزان بود و اصرار داشتند كه هر هفته نمايش داشته باشند، معمولاَ کارهايي كه با استقبال دانش آموزان مواجه می باشد، بيشتر انجام می­گرفت و پيشنهاد به همكاران دروس ديگر، كه از اين استعداد بچه ها در درس­هايي كه مي توان به روش نمايشي اجرا کرد، استفاده كنند.
  6. نكته اي كه تأثير بسزايي در روند روبه رشد كلاس هنر داشت اين بود كه روز اول قانونی تدوين شد كه همه بچه ها كارهايشان را ارائه دهند حتي اگر به نظر خودشان خوب نباشد و هيچ كس حق مسخره كردن آثار ديگران را ندارد،در ضمن در ساعت نقاشی و رنگ آمیزی بچه ها اجازه داشتند كه از لباس كار استفاده کنند و در صورت نداشتن لباس كار، مانتوي خود را درآورده و راحت در كلاس به انجام فعاليت بپردازند، اين كار كمك مي كرد آن عده از بچه ها که نگران كثيف شدن مانتوی مدرسه خود به وسیله رنگ و آب و… هستند با فراغ بال به انجام فعاليت­های بپردازند.
  7. استفاده از دانش آموزان فعال در امور فرهنگي و هنري و فعاليت­هاي متفرقه مثل تزئين برای جشن ها و زيبا سازي مدرسه و به منظور تشويق به انجام فعاليت­هاي هنري و شناخته شدن توسط ساير دانش آموزان و معلمان و اولياء مدرسه و حتي دانش آموزان متوسطه دوم.

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله افزایش خلاقیت و نوآوری در نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم امید اقدام پژوهی 

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین افزایش خلاقیت و نوآوری در نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم امید اقدام پژوهی

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر افزایش خلاقیت و نوآوری در نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم امید اقدام پژوهی

کسب نتایج  پیرامون مقوله افزایش خلاقیت و نوآوری در نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم امید اقدام پژوهی

راهکار ها و پیشنهادات افزایش خلاقیت و نوآوری در نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم امید اقدام پژوهی

فهرست منابع مورد استفاده افزایش خلاقیت و نوآوری در نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم امید اقدام پژوهی

منابع و مآخذ

۱- توماس، گلين، ج سلك، آنجله م،(۱۳۹۲)، مقدمه ای بر روانشناسی نقاشی کودکان– ترجمه محمد تقي فرامرزي،تهران (۱۳۹۲)، مقدمه اي بر روانشناسي نقاشي كودكان، تهران، نشر دنياي نو.

۲- تيموري،كاوه، (۱۳۹۲)، فصلنامه، رشد آموزش هنر ۳۶، دوره یازدهم،شماره۲،زمستان،تهران، چاپ سهامي عام

۳- تيموري، كاوه،(۱۳۹۴)، فصلنامه، رشد آموزش هنر ۴۴، دوره سیزدهم،شماره ۲،زمستان،تهران، چاپ سهامي عام

۴-حبیبی فکور،علی و همکاران(۱۳۹۰)، گزارش هاي برتر اقدام پژوهي، همدان، چاپ گيتي

۵- شريف زاده، سيد عبدالمجيد،(۱۳۸۵)، فصلنامه، رشد آموزش هنر ۷، دوره چهارم،شماره یک،پاییز، تهران، چاپ سهامي عام

۶- شریف زاده، سید عبدالمجید،( ۱۳۸۶)، فصلنامه،رشد آموزش هنر ۹، دوره چهارم- شماره ۳، بهار،تهران، سهامی عام

۷- قاسمي پويا اقبال ( ۱۳۸۲ )، راهنماي معلمان پژوهنده، تهران چاپ خاشع

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی به ذهنم رسید این است که فایل اقدام پژوهی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه چهارم سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار دبستان پایه چهارم را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط

دیدگاهی بنویسید

− 4 = 1