اقدام پژوهی روخوانی قرآن

اقدام پژوهی روخوانی قرآن

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی روخوانی قرآن به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه ششم حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه ششم انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه ششم سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه ششم قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی روخوانی قرآن توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی روخوانی قرآن استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی روخوانی قرآن

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی روخوانی قرآن

چطور یک اقدام پژوهی روخوانی قرآن را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی روخوانی قرآن باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی روخوانی قرآن، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی روخوانی قرآن اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی روخوانی قرآن شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی روخوانی قرآن چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی روخوانی قرآن را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی روخوانی قرآن شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی روخوانی قرآن چیست

اقدام پژوهی روخوانی قرآن درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی روخوانی قرآن

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی روخوانی قرآن نظر این است که اقدام پژوهی روخوانی قرآن یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی روخوانی قرآن در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی روخوانی قرآن

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی روخوانی قرآن و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی روخوانی قرآن فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی روخوانی قرآن یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی روخوانی قرآن، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی چگونه توانستم از طریق تلفیق درس قرآن با هنرمیزان فعالیت و مهارت در روخوانی دانش آموزان را افزایش دهم ؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۲۹ صفحه

اقدام پژوهی چگونه توانستم از طریق تلفیق درس قرآن با هنرمیزان فعالیت و مهارت در روخوانی دانش آموزان را افزایش دهم ؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی افزایش مهارت در روخوانی دانش آموزان

دیباچه مطالب افزایش مهارت در روخوانی دانش آموزان

چکیده و مقدمه موضوع افزایش مهارت در روخوانی دانش آموزان

بیان مسئله پژوهش افزایش مهارت در روخوانی دانش آموزان

شرایط و توصیف وضعیت حاضر افزایش مهارت در روخوانی دانش آموزان

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه ششم قرار داده است. اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه ششم نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه ششم نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه ششم را به تایید می رساند.

جمع آوری داده ها و شواهد یک افزایش مهارت در روخوانی دانش آموزان

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات افزایش مهارت در روخوانی دانش آموزان

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با افزایش مهارت در روخوانی دانش آموزان

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن افزایش مهارت در روخوانی دانش آموزان

آشنايي با مفهوم برخي از پيام هاي قرآن؛

شناخت و تقويت استعدادهاي دانش آموزان در گرايش هاي گوناگون آموزش قرآن.

محتواي آموزش قرآن در دوره ابتدايي با توجه به جامعيت آموزش قرآن و اصول حاکم بر اين آموزش، که مهم ترين آن جذاب و دلپذير بودن محتوا و روش هاي تدريس با تاکيد براستفاده ازهنر براي دست يابي هرچه بيش تر به پيامدهاي عاطفي آموزش است. محتواي آموزش قرآن در دوره ابتدايي از بخش هاي زير تشکيل مي شود:

۱- استماع سوره ها و آيات کتاب درسي از نوار آموزشي: تلاوت زيباي قرآن از جاذبه هاي هنري قرآن کريم است که همه افراد را درسنين مختلف به سوي خود جذب مي کند. از سوي ديگر در آموزش هايي که به نوعي با آموزش زبان ارتباط دارد، مهم ترين و اولين گام، شنيدن است. شنيدن، سخن گفتن، خواندن و نوشتن مهارت هاي اصلي زبان آموزي است. از اين رو اهميت شنيدن به عنوان اولين گام آموزش قرآن روشن مي شود. بهره گيري از استماع سوره هاي قرآن، اين فرصت را پيش مي آورد تا آموزش قرآن قبل از توانايي دانش آموزان در خواندن صامت ها و مصوت ها، آغاز شود. نکته قابل ذکر در آموزش  قرآن اين است که استماع تلاوت زيباي قرآن، هم طريقت دارد و هم موضوعيت؛ طريقت دارد زيرا صوت زيباي قرآن فضاي شورانگيز و دلپذيري را فراهم مي آورد که مملو از خاطرات و معنويت است. اين فضا به کلاس قرآن روحانيت خاصي مي بخشد و کام و جان کودکان را از حلاوت کلام وحي، آکنده مي سازد. شنيدن صوت زيباي قرآن در کلاس درس و فضاي يادگيري، انحصار نه چندان مطلوب شنيدن آيات الهي در مراسم خاصي همچون عزا و سوگواري را مي شکند و به طور طبيعي، به کودکان مي آموزد که صوت زيباي قرآن در همه زمان ها و مکان ها، روح بخش آدمي است و ديگر ايشان هرگاه بهترين نغمات قرآني را مي شنوند، خاطره ناگوار از دست دادن عزيزانشان را به خاطر نمي آورند. همچنين هم خواني دسته جمعي دانش آموزان به همراه نوارآموزشي موجب شور و شوق آن ها گشته و بهره گيري از گوش که تقريباً درآموزش و پرورش دوره ابتدايي ما به فراموشي سپرده شده است، احيا مي شود.

موضوعيت دارد زيرا يکي از هدف هاي فراموش شده درآموزش هاي رايج قرآن کريم؛ قرائت به شيوه صحيح و زيبا و با صوت و لحن عربي است. اين هدف بايد مورد توجه باشد و به تدريج در آموزش قرآن جاي خود را باز کند. در اين ميان، استماع صوت صحيح و زيباي قرآن، بهترين، ساده ترين و عمومي ترين روشي است که امکان دست يابي به اين هدف را دراختيارعموم فراگيران قرار مي دهد. توليد نوارهاي آموزش قرآن همراه کتاب از پايه اول ابتدايي تا پايان دوره متوسطه و استفاده از آن درکلاس درس از برنامه هاي راهبردي گروه قرآن است که بحمدالله تاکنون در کنار تأليف هر کتاب جديدي، نوار آموزشي آن نيز توليد شده و دراختيار مدارس قرار گرفته است، تا به عنوان يک وسيله آموزشي، و نه فقط کمک آموزشي، در متن فرآيند ياددهي – يادگيري قرار گيرد.

۲- روخواني آيات قرآن کريم: دانش آموزان براي دست يابي به مهم ترين هدف آموزش قرآن در دوره ابتدايي، از پايه اول تا پايه پنجم، کلمات، عبارات، آيات وسوره هاي جزء سي ام قرآن کريم را روخواني مي کنند. اين فعاليت، بر اساس سوادآموزي فارسي و با استفاده از رسم الخط آموزشي از پايه اول ابتدايي آغاز مي شود و تا پايان دوره پنجم ادامه مي يابد. روخواني دانش آموزان از، بخش خواني کلمات و عبارات به صورت دسته جمعي، آن گاه به صورت فردي با اشاره معلم به صامت ها و مصوت ها و سپس بدون اشاره معلم آغاز مي شود و با شمرده خواني ادامه مي يابد تا به خواندن معمولي و روان خواني برسد. سير و طول زماني اين مسير براي دانش آموزان با توجه به استعدادهاي آنها متفاوت است. برخي سريعترو برخي آهسته تر اين مسير را طي مي کنند. از اصول حاکم برآموزش قرآن، توجه به تفاوت هاي فردي دانش آموزان و عدم سخت گيري هاي بي جا نسبت به آنهاست. در آموزش روخواني، لوحه هاي آموزشي جايگاه و نقش ويژه اي دارند. اين لوحه ها به شيوه هايي که در کتاب هاي راهنماي معلم پايه هاي مختلف توضيح داده شده است، استفاده مي شود .در فرآيند ياددهي – يادگيري روخواني قرآن کريم، نقش عمده و فعال برعهده خود دانش آموزان است و آموزگار بيشترين نقش راهنما و هدايت گري را برعهده دارد.

۳- پيام هاي قرآني:

پيام هاي قرآني، عبارات يا آيات معمولاً کوتاه، شعار گونه و حکمت آميزي از قرآن کريم است که ضمن برخورداري از زيبايي و بلاغت، مفهوم ارزشمند اخلاقي، تربيتي، اعتقادي و اجتماعي خاصي را دارد. آشنايي با پيام هاي قرآني نيزهم طريقيت دارد وهم موضوعيت؛ طريقيت دارد زيرا در درس قرآن به ويژه در دوره ابتدايي به اقتضاي موضوع و هدف هاي آموزش مورد نظر، امکان درک معنا و مفهوم موضوع يادگيري براي دانش آموزان، کم تر فراهم مي شود. به طور کلي، اين امرمي تواند يک نقص محسوب شود و حتي از نظر روان شناسي يادگيري، برخي پيامدهاي نامطلوب داشته باشد.

براي مثال گاهي گزارش مي شود که دانش آموزان، آموزش قرآن را با علاقه و انگيزه خوبي آغاز مي کنند، ولي به تدريج از اين انگيزه کاسته مي شود. يک علت اين امر مي تواند عدم برقراري ارتباط معنايي بين دانش آموز و موضوع يادگيري باشد. درک معناي پيام هاي قرآني و برقراري ارتباط با موضوع پيام و گفت و گوي فعال و دو سويه ميان آموزگارو دانش آموزدرباره موضوع پيام، بهترين فرصت را در درس قرآن براي رفع نقص مذکور فراهم مي آورد و دانش آموز به وسيله درک معناي پيام ها با سخنان خدا در قرآن آشنا شده و مي آموزد که خدا در قرآن مطالب بسيار شيرين، ارزنده و مفيدي حتي براي کودکان بيان داشته است. بديهي است، اين تلقي از قرآن کريم در کنار زمينه هاي بسيار مناسب و مساعد اجتماعي و فرهنگي جامعه براي يادگيري قرآن، بسيارمفيد و ارزشمند است. يکي از هدف هاي آموزش جامع قرآن کريم، آشنايي با معارف انسان ساز آن است و يکي از بهترين راه هاي اين آشنايي در دوره ابتدايي، بيان اين معارف در قالب پيام هاي قرآني است. مفهوم پيام هاي قرآني عموماً در قالب تصاوير جذاب، داستان هاي کوتاه، شعر و قطعات ادبي مناسب ارائه مي شود تا هرچه بيش تر مورد توجه دانش آموزان قرارگيرد. هر چند که دانش آموزان در دوره ابتدايي عمدتاً در صدد فراگيري مهارت روخواني و قرائت قرآن هستند، ولي طرح پيام هاي قرآني مانع از آن است که دانش آموزان گمان کنند که قرآن و آموزش آن مجموعه اي از مطالب مقدس و الهي است که بايد نحوه خواندن آن را آموخت، ولي از آن ها هيچ معنا و مفهومي عايد ما نمي شود.

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله افزایش مهارت در روخوانی دانش آموزان  اقدام پژوهی

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین افزایش مهارت در روخوانی دانش آموزان اقدام پژوهی 

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر افزایش مهارت در روخوانی دانش آموزان اقدام پژوهی 

کسب نتایج  پیرامون مقوله افزایش مهارت در روخوانی دانش آموزان اقدام پژوهی 

راهکار ها و پیشنهادات افزایش مهارت در روخوانی دانش آموزان اقدام پژوهی

فهرست منابع مورد استفاده  افزایش مهارت در روخوانی دانش آموزان اقدام پژوهی

فهرست منابع و مآخذ

  1. قرآن مجید.
  2. احمدی، سید مهدی(۱۳۸۵)، آموزش روخوانی و روان خوانی ، ساری: شلفین، چاپ سوم.
  3. ارکانی بهبهانی حائری، محمود(۱۳۷۹)، فرهنگ تربیت فرزند در اسلام ، قم: پیام مهدی(عج)، چاپ اول. ۴٫ اسرار، مصطفی(۱۳۷۳)، دانستنی های قرآن ، تهران: محیا، چاپ ششم.

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی به ذهنم رسید این است که فایل اقدام پژوهی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه ششم سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه ششم را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

47 + = 55