اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز

اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه دوم حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه دوم انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه دوم سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه دوم قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز

چطور یک اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز چیست

اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز نظر این است که اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی اختلال یادگیری دانش آموز، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از فناوری اطلاعات در کلاس درس اختلال یادگیری دانش آموز دانش آموزم را بهبود بخشم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۳۸ صفحه

اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از فناوری اطلاعات در کلاس درس اختلال یادگیری دانش آموز دانش آموزم را بهبود بخشم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی بهبود اختلال یادگیری دانش آموز دانش آموزم با استفاده از فناوری اطلاعات در کلاس

دیباچه مطالب بهبود اختلال یادگیری دانش آموز دانش آموزم با استفاده از فناوری اطلاعات در کلاس

چکیده و مقدمه موضوع  بهبود اختلال یادگیری دانش آموز دانش آموزم با استفاده از فناوری اطلاعات در کلاس

بیان مسئله پژوهش بهبود اختلال یادگیری دانش آموز دانش آموزم با استفاده از فناوری اطلاعات در کلاس

شرایط و توصیف وضعیت حاضر بهبود اختلال یادگیری دانش آموز دانش آموزم با استفاده از فناوری اطلاعات در کلاس

جمع آوری داده ها و شواهد یک بهبود اختلال یادگیری دانش آموز دانش آموزم با استفاده از فناوری اطلاعات در کلاس

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات بهبود اختلال یادگیری دانش آموز دانش آموزم با استفاده از فناوری اطلاعات در کلاس

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با بهبود اختلال یادگیری دانش آموز دانش آموزم با استفاده از فناوری اطلاعات در کلاس

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه دوم قرار داده است. اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه دوم نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه دوم نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه دوم را به تایید می رساند.

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن بهبود اختلال یادگیری دانش آموز دانش آموزم با استفاده از فناوری اطلاعات در کلاس

راه هاي درمان اختلالات يادگيري

هر چند اختلالات يادگيري، اصولاً مسئله‌اي آموزشي است. اما از چندين جنبه مختلف مورد بررسي قرار گرفته است. بسياري از محققان در اين زمينه، آشكارا از فرضيه نقص جزئي در مغز سود مي‌جويند و به اين ترتيب مي‌كوشند با ارزيابي مسائل فرض شده مربوط به اين نقص زيستي، مشكل را برطرف كنند. از جمله شيوه‌هاي درماني رايج بر اين اساس، مي‌توان به نگرش‌هاي ادراكي- حركتي اشاره كرد. در اين شيوه تلاش مي‌شود موقعيت‌هايي براي كودك فراهم شود تا بتواند اطلاعاتي را از محيط دريافت كند به يكديگرارتباط دهد و آنها را دريابد. استفاده از رورووك، بازي‌هايي براي آموزش حركت، تمرينات روي تخته‌سياه براي رشد هماهنگي حركت و ادراك ديداري و حل معما در اين شيوه كاربرد دارند. از روش‌هاي درماني ديگر مي‌توان به روش ديداري- حركتي و شيوه‌هاي رفتاري اشاره كرد. برخي از متخصصان حرفه پزشكي نيز معتقدند بايد به اين دسته از كودكان دست‌كم به‌طور آزمايشي دارو تجويز كرد. با اين حال درباره تاثيرات دارودرماني روي دانش‌آموزان مبتلا به اختلالات يادگيري، مطالعات انجام شده بسيار اندك است. «مگاويتامين- درماني» اولين بار توسط (كوت) براي درمان اين اختلالات پيشنهاد شد كه به استفاده از ويتامين‌ها تا حداكثر يك‌هزار برابر ميزان مورد نياز بدن گفته مي‌شود. از سوي ديگر در نظر گرفتن امكانات آموزشي ويژه كودكان، مورد توجه قرار گرفته است. مثلاً استفاده از اتاق مرجع يا كلاس‌هاي ويژه. با اين حال مسئله جاي دهي مبتلايان به اختلالات يادگيري در كلاس‌هاي مختلف هنوز مورد بحث بسياري از متخصصان آموزش و پرورش است.

نقش تلويزيون در آموزش و يادگيري كودكان

يك كودك از نظر بدني در حال رشد است. از نظر اجتماعي او درگير فرآيند آمادگي يا در حال آماده شدن براي پذيرش سهمي به عنوان يك بزرگسال در جامعه يا به قول معروف اجتماعي شدن، است. بدين معني كه او مهارت هايي نظير خواندن، شمردن و رفتار با مردم را مي آموزد، مهارت هايي كه براي زندگي خود در بزرگسالي بدان ها نياز دارد. هنجارها، ارزش ها و رسوم جامعه خود را فرا مي گيرد و در آن ها مهارت پيدا مي كند. او خود را با قوانين مهم تر و تاريخ فرهنگي و شعائري كه از وي انتظار مي رود آن ها را دنبال كند، آشنا مي كند. او در حال رسيدن به نقطه اي است كه مي توان در آن جا وي را بدون نظارت پدرانه در جامعه اي كه متشكل از بزرگترها و همقطاران وي است، رها كرد. در همان حال از نظر روانشناختي وي درگير فرآيند كشف و هدف يابي است. او در تلاش شكل دادن به تصويري از محيط خويش است و مي كوشد تا خود را از اين محيط جدا كند به طوري كه بتواند تصويري از هويت خويش شكل دهد. او در جستجوي اهدافي است،از قبيل: در اين جهان وي به كجا تعلق دارد؟ چه كاري بايد انجام دهد؟ در مورد مذهب، سياست و اخلاق موضع او چيست؟چه دوستاني را بايد پيدا كند؟ چه نوع شريك زندگي را بايد ومي تواند به دست آورد؟

براي يك كودك اين ها تجربه هاي مشكلي هستند كه اغلب مولد ضربه هاي شديد، ترس ها و سرخوردگي ها هستند. كودك مي تواند به تلويزيون رو كند تا از برخوردها و سرخوردگي هاي جهان واقعي بگريزد، شايد از تلويزيون براي حل مشكلات خود كمك بگيرد و براي آن ها توضيحي بيابد.

شرام و همكارانش طي تحقيقات بسيار زيادي كه در باره تأثير تلويزيون بر روي كودكان انجام داده اند به اين نتيجه رسيده اند كه كودكان از راه تلويزيون به مقدار قابل ملاحظه اي كسب اطلاعات و معلومات مي كنند و جالب اين جاست كه اين كار بدون كوشش و زحمت آن ها حاصل مي شود. به عبارت ديگر در حالي كه كودكان در كودكستان و مدرسه براي فراگيري اطلاعات نو و جديد بايد كوشش فعالانه از خود نشان بدهند، در پاي تلويزيون در حالي كه به ظاهر تفريح مي كنند و سرگرم هستند، مطالب و نكات چندي را مي آموزند.

پدران و مادران نيز بر اين حقيقت دست يافته اند كه بچه ها جزئيات بسياري در مورد آداب و طرز رفتار در اجتماع، از راه تلويزيون به آساني فرا مي گيرند.

كودكان، بسيار زودتر از آن چه برايشان به طور طبيعي امكان دارد از راه تلويزيون با بسياري از آداب و رسوم و خصوصيات زندگي بزرگسالان آشنا مي شوند.

بنابراين تلويزيون است كه بيش از هر رسانه ديگري يك مجموعه عمومي از اطلاعات را براي دوران نخست اجتماعي شدن كودك مهيا مي كند.

شواهد بسيار زيادي در دست است كه نشان مي دهد يك معلم خوب مي تواند از راه تلويزيون به نحو مؤثر و مطلوبي تدريس كند. بيش از ۴۰۰ تحقيق در ممالك متحده آمريكا، تدريس از طريق تلويزيون را با تدريس متداول كلاسي مورد مقايسه قرار داد و هنگامي كه روش تدريس، سخنراني و نمايش عملي بود، در اكثر موارد، آزمايش نهايي دانش آموزان، كوچكترين اختلافي بين آن ها آشكار نساخت و در مواردي نيز كه اختلاف مشاهده مي شد، بيشتر به نفع دانش آموزاني بود كه آموزش خود را از طريق تلويزيون گرفته بودند.

مجموعه اي از شواهد نشان مي دهد كه نمونه هايي از رفتارهاي مطلوب پخش شده از تلويزيون مي تواند كودكان را به رفتارهاي مناسب سوق دهد. بعضي از پژوهش ها نشان داده اند كه بينندگان جوان مي توانند ياد بگيرند كه چگونه از طريق تماشاي تلويزيون از نظر اجتماعي به شيوه مطلوب رفتار كنند.

بعضي از پژوهشگران نشان داده اند كه محتواي برخي از برنامه ها مي تواند اثر در بر داشته باشد. براي مثال، ترس كودكان را مي توان از طريق آموزش تلويزيوني از بين برد. مواردي از فيلم هاي آموزشي در از بين بردن ترس كودكان از دندانپزشكي موفق بوده اند. همچنين برنامه هاي تلويزيوني مي توانند به كودكان در غلبه بر تنهايي خويش كمك كنند. مثلاً، مي توان كودكاني را كه از نظر پيوندجويي و ارتباط با ديگران مشكل دارند، به تماشاي برنامه هايي تشويق كرد كه در آن ها چگونگي برخورد با ديگران در شرايط و موقعيت هاي اجتماعي به نمايش گذاشته مي شود. پژوهش گران در مطالعه اي دريافتند كه چنانچه كودكان از طريق تلويزيون نمونه هايي از قوانين بيان شده در بازي ها را تماشا كنند، در مقايسه با كودكاني كه اين قوانين را از تلويزيون نديده اند، احتمال كمتري وجود دارد كه از آن سرپيچي كنند.

نقش فناوري اطلاعات و ارتباطات در فرايند ياددهي و يادگيري

فناوری اطلاعات و ارتباطات درمدت زمان کوتاهی که ازپیدایش آن می گذرد توانسته است تغییرات فراوانی را درنحوه زندگی بشر به وجود آورد. یکی از زمینه هایی که سهم عمده ای ازاین تغییرات را به خود اختصاص داده است، یادگیری است . نقش فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی درچرخه یادگیری بسیاراهمیت دارد.

دریادگیری به شیوه سنتی، فرد مجبور بود که به طورمداوم بخواند و بنویسد و ارتباط ، تقریباً یک طرفه بود. اما با به کارگیری فناوری اطلاعاتی و ارتباطی دریادگیری ، فرد علاوه براین مهارت های پایه ، نیازمند داشتن مهارت دراستفاده ازفناوری های اطلاعاتی و ارتباطی می باشد . یادگیری های مبتنی برفناوری های نوین اطلاعاتی، با ایجاد تغییرات بنیادین درمفاهیم آموزش سنتی، توانسته است بسیاری ازناکارامدیهای نظامهای آموزشی را رفع کرده و دگرگونی های اساسی را درآموزش به وجود آورد . با استفاده ازدنیای مجازی دریادگیری، می توان به روشهای نوین و کارامدی ازیادگیری دست یافت .

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله بهبود اختلال یادگیری دانش آموز دانش آموزم با استفاده از فناوری اطلاعات در کلاس اقدام پژوهی  

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین بهبود اختلال یادگیری دانش آموز دانش آموزم با استفاده از فناوری اطلاعات در کلاس اقدام پژوهی  

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر بهبود اختلال یادگیری دانش آموز دانش آموزم با استفاده از فناوری اطلاعات در کلاس اقدام پژوهی  

کسب نتایج  پیرامون مقوله بهبود اختلال یادگیری دانش آموز دانش آموزم با استفاده از فناوری اطلاعات در کلاس اقدام پژوهی  

راهکار ها و پیشنهادات بهبود اختلال یادگیری دانش آموز دانش آموزم با استفاده از فناوری اطلاعات در کلاس اقدام پژوهی 

فهرست منابع مورد استفاده بهبود اختلال یادگیری دانش آموز دانش آموزم با استفاده از فناوری اطلاعات در کلاس اقدام پژوهی  

منابع مورد استفاده:

  1. آهنچيان، محمدرضا و ديگران.(۱۳۸۳)، اقدام پژوهي:راهبردي براي بهبود آموزش و تدريس، تهران، انتشارات رشد.
  2. اسپارك، برنارد. (۱۳۷۲)، آموزش در دوران كودكي، ترجمه محمد حسن نظري نژاد، مشهد، انتشارات آستان قدس رضوي، چاپ چهارم.
  3. ايراني، يوسف. بختياري، ابوالفضل. (۱۳۸۲)، روش تحقيق عملي(اقدام پژوهي)، تهران،
    نشر لوح زرين.
  4. پژوهش در حيطه كودكان استثنايي، فصلنامه پژوهشكده كودكان استثنايي، سال هفتم، شماره۴، شماره پياپي ۲۶٫
  5. چكيده مقالات ششمين همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران، (۱۳۸۵)، نشر سروش هدايت، چاپ اول.
  6. سيف نراقي، مريم. نادري، عزت الله. (۱۳۷۹)، نارسايي هاي ويژه در يادگيري (چگونگي تشخيص و روش هاي بازپروري)، تهران، انتشارات مكيال، چاپ اول.
  7. شرام، ويلبر….. (۱۳۷۲)، تلويزيون در زندگي كودكان ما، ترجمه محمود حقيقت كاشاني، تهران، انتشارات مركز تحقيقات مطالعات و سنجش برنامه صدا و سيما، چاپ اول.
  8. فصلنامه تعليم و تربيت، سال هيجدهم، شماره۳، پاييز ۱۳۸۱٫
  9. فصلنامه تعليم و تربيت، سال بيست و سوم، شماره۱، بهار ۱۳۸۶٫

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی به ذهنم رسید این است که فایل اقدام پژوهی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه دوم سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه دوم را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط

دیدگاهی بنویسید

91 − = 89