اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری

اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل نمونه اقدام پژوهی پایه دوم ابتدایی حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی پایه دوم ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه اقدام پژوهی پایه دوم ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه اقدام پژوهی پایه دوم ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری

چطور یک اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری چیست

اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری نظر این است که اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی مشکل توالی دیداری، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل توالی دیداری در درس املای برخی از دانش آموزان کلاس را برطرف نمایم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۴۱ صفحه

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل توالی دیداری در درس املای برخی از دانش آموزان کلاس را برطرف نمایم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی ماننداقدام پژوهی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی برطرف کردن مشکل توالی دیداری در درس املای برخی از دانش آموزان کلاس

دیباچه مطالب برطرف کردن مشکل توالی دیداری در درس املای برخی از دانش آموزان کلاس

چکیده و مقدمه موضوع برطرف کردن مشکل توالی دیداری در درس املای برخی از دانش آموزان کلاس

بیان مسئله پژوهش برطرف کردن مشکل توالی دیداری در درس املای برخی از دانش آموزان کلاس

شرایط و توصیف وضعیت حاضر برطرف کردن مشکل توالی دیداری در درس املای برخی از دانش آموزان کلاس

جمع آوری داده ها و شواهد یک برطرف کردن مشکل توالی دیداری در درس املای برخی از دانش آموزان کلاس

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات برطرف کردن مشکل توالی دیداری در درس املای برخی از دانش آموزان کلاس

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با برطرف کردن مشکل توالی دیداری در درس املای برخی از دانش آموزان کلاس

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن برطرف کردن مشکل توالی دیداری در درس املای برخی از دانش آموزان کلاس

اقدامات راه حل هاي پيشنهادي:

با در نظر گرفتن عوامل مطرح شده و راهكارهاي پيشنهادي اقدامات زير را جهت رفع مشكل به انجام رساندم:

از بین راهکارهایی که که برای بر طرف نمودن مشکل املاء پیشنهاد شده بود با توجه به شرایط و امکانات مدرسه و ظرفیت دانش آموز و محدودیت زمانی روش های زیر را درکلاس اجرا کردم:

–  روش چند حسی

–  خواندن شعر و الگوی به یاد سپاری

– استفاده از خمیر بازی

–  کشیدن نقاشی با کلمات

– برای افزايش اعتماد به‎نفس

–  دادن مسئوليت به ۴ دانش آموز ضعیف

– از بين بردن موقعيت هاي استرس زا براي ۴ دانش آموز ضعیف  در مدرسه

– ۴ دانش آموز ضعیف را در گروهي قرار داده كه راحت ترين موقعيت را داشته باشد.و…

–  دو تصوير كه مشابه هم هستند اما در يك يا چند مورد جزيي با هم اختلاف دارند به ۴ دانش آموز ضعیف  نشان داده و از وي خواسته شود تا تفاوت هاي بين دو تصوير را پيدا كند.

-كارت هاي مقوايي را گرفته روي هر كدام يك كلمه نوشته كه حرف يا نقطه و يا دندانه كم يا اضافي داشته باشد و ۴ دانش آموز ضعیف نقص آن را پيدا كند.و…

برای تقویت هماهنگی دیداری حرکتی

ـ به وضعیت نشستن دانش آموز ونحوه ی گذاشتن دفتر روی میز توجه شود.

ـ به نحوه ی مداد دست گرفتن دانش آموز دقت شود.

ـ برای تقویت عضلات دست او گفته شود که كاغذ باطله يا كاغذ روزنامه را با دست هايش مچاله كند.

ـ كاغذهاي باطله را قيچي كند.

ـ دکمه های لباس، بند کفش و زیپ را خودش باز وبسته نماید.و…

 یافتن راه حل مناسب

انواع تمرینات برای ادراك دیداری، حافظه دیداری، تمیز دیداری، توالی دیداری

۱-  بازی رایانه‌ای كارت‌های پومین (دو تایی‌ها).

۲- بازی رایانه‌ای نقطه و خط.

۳- بازی رایانه‌ای پازل. (گذاشتن اشكال هندسی در جای خود).

۴-  بازی رایانه‌ای استفاده از میوه‌ها در جای خود.

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه اقدام پژوهی پایه دوم ابتدایی قرار داده است. نمونه اقدام پژوهی پایه دوم ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی پایه دوم ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه اقدام پژوهی پایه دوم ابتدایی را به تایید می رساند.

۵- فرم فراستیك (یافتن تصویر در زمینه).

۶- چند تصویر به كودك داده شود و درباره‌ی آن‌ها سؤالاتی كرده شود.

۷- چند كارت كلمه یا تصویر و… روی میز گذاشته شود و آن‌ها را به همان ترتیب قرار دهد.

۸- پیدا كردن یك حرف در میان چند كلمه و یا  پیدا كردن یك كلمه در میان  كلمات.

۹- جمله‌سازی با استفاده از كلمات در هم ریخته.

۱۰-  استفاده از كارت‌های تصویری:نگاه توسط كودك، محفی توسط مربی و گفتن نام تصویر

۱۱- استفاده از تصاویر پنهان.

۱۲- پیدا كرن اختلافات در دو تصویر.

تمرین برای تقویت حافظه ـتمیز و اکمال و توالی دیداری ـ هماهنگی چشم و دست

برای  تقویت عضلات کوچک و بزرگ

۱ـ دادن خمیر بازی یا  گل رس (ساختن خمیر ۱ پیمانه ـنمک ۴ پیمانه ـآرد ـروغن  ـآب به اندازه کافی )

۲ ـ مچاله کردن کاغذ باطله با دستی که می نویسد

۳ ـ قیچی کردن کاغذ باطله

۴ ـ باز و بسته کردن زیپ لباس

۵ ـ انگشت دست را با فرمان  حرکت دادن

۶ ـ روی زمین با یک چوب شکل کشیدن

۷ ـ باز و بسته کردن قفل و پیچ و مهره

۸ ـ عکس نقطه چین را وصل کند

۹ ـ نقاشی با انگشت رنگی

۱۰ ـ دو نوار کاغذی چسبانده و بخواهیم وسط ان را بنویسد

درمان وارونه نویسی و قرینه نویسی

تمام فعالیت های نارسانویسی مفید است.

۱ ـ تن آگاهی و شناخت اعضای بدن

۲ ـ ساختن یک آدمک با دکمه جفتی که بتوان اعضای ان را حرکت داد

۳ ـ ایستادن در روبروی کودک و انجام حرکات دست چپ مربی با سمت چپ شاگرد

۴ ـ استفاده از تصاویر گزینه های ۱تا ۸ ازمون فراستیگ

برای کلماتی که جا می افتد چه باید کرد

۱ـ کودک به علت کندی در عمل نوشتن هماهنگ نیست باید تمرین های تقویت عضلات کوچک و بزرگ و همچنین تمرین هایی برای هماهنگی چشم و دست انجام شود

۲ـ بسیاری کودکان این کلمه ها را جا می اندازند چون این کلمه ها در حافظه دشنیداری آن ها نمی ماند

۳ ـ سه کلمه برای کودک بیان کنید و از وی بخواهید بعد از تمام شدن حرف شما بگوید و کلمات را اضافه کنید.

۴ ـ بک جمله بگویید و از او بخواهید بگوید و بعد جمله دیگری به جمله اول اضافه کنید

۵ ـ دادن چند دستور و از کودک بخواهید به ترتیب انجام دهد

  تقویت و تمیز دیداری

کودک در ادراک و ریزه کاری ها و جزئیات کلمه ای که به خاطر سپرده است دچار مشکل بوده و بنابراین در نوشتن آنها مرتکب اشتباه شده است.

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله برطرف کردن مشکل توالی دیداری در درس املای برخی از دانش آموزان کلاس اقدام پژوهی

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین برطرف کردن مشکل توالی دیداری در درس املای برخی از دانش آموزان کلاس اقدام پژوهی

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر برطرف کردن مشکل توالی دیداری در درس املای برخی از دانش آموزان کلاس اقدام پژوهی

کسب نتایج  پیرامون مقوله برطرف کردن مشکل توالی دیداری در درس املای برخی از دانش آموزان کلاس اقدام پژوهی

راهکار ها و پیشنهادات برطرف کردن مشکل توالی دیداری در درس املای برخی از دانش آموزان کلاس اقدام پژوهی

فهرست منابع مورد استفاده برطرف کردن مشکل توالی دیداری در درس املای برخی از دانش آموزان کلاس اقدام پژوهی

فهرست منابع:

– کریمی،یوسف( ۱۳۹۲ ). روانشناسی اجتماعی: نظریه ها،مفاهیم وکاربردها. تهران: نشرارسباران.

– کریمی،یوسف( ۱۳۹۰ ). روانشناسی اجتماعی: نظریه ها،مفاهیم وکاربردها(چاپ یازدهم).تهران: نشرارسباران.

– کریمی،ي. ( ۱۳۸۹ ). روانشناسی اجتماعی: نظریه ها،مفاهیم وکاربردها(چاپ یازدهم).تهران: نشرارسباران.

– وینرایت،ویلیام(بیتا). عقل ودل. ترجمه: محمدهادي شهاب( ۱۳۹۴ ). قم: انتشارات پژوهشگاه علوم ومعارف اسلامی.

– مارشال،کاترین وراسمن،گرچنب. ( ۲۰۱۴ ). روش تحقیق کیفی. ترجمه: علی پارسائیان وسیدمحمداعرابی(۲۰۱۶).تهران: انتشارات دفترپژوهشهاي فرهنگی. )

.– مارشال،ك. وراسمن،گ. ب. ( ۲۰۱۵ ). روش تحقیق کیفی. ترجمه: علی پارسائیان وسیدمحمداعرابی ۱۳۷۷). تهران: انتشارات دفتر پژوهشهاي فرهنگی.

– سرمد،زهره؛بازرگان،عباس وحجازي،الهه. ( ۱۳۹۴ ) روشهاي تحقیق درعلوم رفتاري. تهران: انتشارات آگه.

– سرمد،زهره،بازرگان،عباس وحجازي،الهه. ( ۱۳۹۱ ) روشهاي تحقیق درعلوم رفتاري. تهران: انتشارات آگه.

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی به ذهنم رسید این است که فایل اقدام پژوهی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه اقدام پژوهی پایه دوم ابتدایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل نمونه اقدام پژوهی پایه دوم ابتدایی را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

+ 5 = 13