نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی چگونه توانستم به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها کمک کنم؟

نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی

چطور یک نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی را بنویسیم؟ برای نوشتن یک نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی چیست

نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی

در رابطه با تعریف نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی نظر این است که نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی فردی

آیا در پی آنید که نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی یعنی چه ؟.باید گفت که نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی چگونه توانستم به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها کمک کنم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۲۴ صفحه

نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی چگونه توانستم به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها کمک کنم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی دانش آموزان

دیباچه مطالب کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی دانش آموزان

چکیده و مقدمه موضوع کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی دانش آموزان

بیان مسئله پژوهش کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی دانش آموزان

شرایط و توصیف وضعیت حاضر کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی دانش آموزان

جمع آوری داده ها و شواهد یک کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی دانش آموزان

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی دانش آموزان

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی دانش آموزان

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی دانش آموزان

 انتخاب راه حل

پس از درمیان گذاشتن موضوع با همکاران مقرر شد که درصدد :

۱- ایجاد کتابخانه کلاس برای استفاده دانش آموزان در کتب علمی و آموزنده باشم و آنان را علاقمند به مطالعه کنم.

۲- تلاش در ایجاد یک فضای سرسبز و سالم برای رشد روحی و روانی دانش آموزان کنیم.

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی قرار داده است. نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی را به تایید می رساند.

۳- بوجود آوردن فضایی مناسب و استاندارد ورزشی برای بازی و ورزش دانش آموزان .

۴- کیفیت فضای مناسب و فیزیکی مدرسه : از لحاظ آسفالت و برطرف کردن امکانات صدمه دیدن دانش آموزان هنگام بازی در زنگ تفریح

۵- جلوگیری کردن از به هدر رفتن اوقات فراغت دانش آموزان در زنگ تفریح بوجود آورد.

مراحل اجرای راه حل

با توجه به عوامل موثر دربی رغبتی دانش آموزان به مطالعه کتب درسی. ابتدا با تشکیل جلسه شورای دبیران مساله را با همکاران در میان گذاشتم و از آنها خواستم که راهکارها و همفکری خود را در این رابطه بیان کنند. پس از بحث و تبادل نظر همکاران هر یک نظرات خود را بیان نمودند. پس از اظهار نظر همکاران در این زمینه تمامی پیشنهادها را جمع بندی کرده و با توجه به احترامی که به نظرات آنان قائل بودم، سعی نمودم از همه آنها استفاده کنم و درصد کسانی که به این کار موافق بودند را مشخص نمودم که خوشبختانه تمامی همکاران با این کار موافق بودند. احساس کردم که اضطراب همکاران نسبت به دانش آموزان رو به بهبود است. سپس با بچه هایی که عضو شورای دانش آموزی بودند مطرح کردم و نظرات آنها را هم جویا شدم و خود آنها را هم در این امر مسئول قرار دادم. که دانش آموزان به ترتیب نظراتشان را بیان کردند که با هدایت پیشنهادهای آنها مقرر گردید :

۱-با مسئله اینکه جای فضای سبز کجا باشد مواجه شدم؟

۲-چگونه نهالها ودرختان در حیاط دو مدرسه بکاریم یا در یک حیاط ؟

۳-: چه کسی این کارها را انجام دهد؟

۴-هزینه های خرج کرد از کجا تهیه کنم؟

با یاری و توکل  به  خدا و  همکاری  و همفکری  همکاران و  دانش آموزان کار کار کاشتن  درختان  توسط   دانش آموزان   راهنمائی و آوردن کود برای درختان توسط بچه ها  و خرید درختان را خودم به اتفاق اولیای یکی از دانش آموزان انجام دادم که در هزینه صرفه جویی شود. که هزینه انجام این کار را می توان بابت هزینه های آموزشی وتعمیراتی وسایل کمک آموزشی برای بچه ها بکار برد.

مراحل اجرا تا پایانی را با همکاری افراد خیر و یا با بودجه مدرسه خرج شده است که با این کار دغدغه همکاران در رابطه با مطالعه و ورزش  دانش آموزان با  توکل به خدا  برطرف خواهد شد. و در هنگام  ورزش و بازی  دیگر نگران  صدمه  دیدن. دانش آموزان نخواهیم بود .

جمع آوری داده ها و شواهد ۲

« چنانچه در یکی از کارهایی که انجام شد خود دانش آموزان درکلاس به موقع متذکر می شدند که حالا وقت مطالعه و استفاده از کتاب داستان می باشد که علاقمندی خود را نسبت به توضیح موارد و مطالب کتب درسی- داستانی ابراز می دانستند. نگهداری از کتب درسی و داستانی و آموزنده بیانگر این مساله است.

تقریباً تمامی بچه ها در این موضوع همکاری می کردند و با یکدیگر به بحث و تبادل نظر می پرداختند. در ضمن با توجه به  کارهایی انجام شده و موفقیت دانش آموزان و علاقمندی آنان به استفاده و مطالعه باعث گردید که آنان از لحاظ دروس دیگر هم پیشرفت قابل شایان ذکری داشت. دانش آموزان از حالت یکنواختی و رکود بیرون آمده  و در درسهای دیگر با هم گروه- بندی هایی که از قبل طبق روال سالهای گذشته می شدند البته با شدت توجهی داشته باشند و به روخوانی و حقظ مطالب درسی دیگر کمک بیشتر و علاقه بسیار پیشرفت بسیار خوبی داشتند. مخصوصاً در روخوانی فارسی و حفظ شعرهای کتاب درسی، بطوری که قبل از اینکه بخواهم درس را شروع به تدریس کنم حفظ کرده و در کلاس بطور گروهی می خواندند.

که این تاثیر در نمرات درس فارسی و روخوانی نوبت اول و دوم آنها بخوبی مشهود است. ارتباط معلم با دانش آموز تاثیر بسزایی داشته است و آموزشگاه و کلاسها را از وضعیت بی روح به محیطی کاملاً با نشاط و فعال با مشارکت خود دانش آموزان در امر ایجاد فضای سبز و فضای مناسب برای مطالعه و ورزش تبدیل نمود. البته توصیه های خوب و مهم و مفید و در امر مطالعه و صحبت به دانش آموزان  و شرکت فعال دانش آموزان درکلاس در زمینه استفاده و مطالعه کتب درسی و کتابخانه کلاسی همچنین علاقمندی آنان به وضوح روشن است و همین طور فعالیت دانش آموزان درکارهای گروهی و فعال بودن در کلاس کاملاً مشهود می باشد.

مادر یکی از دانش آموزان به نام مهدی نجفی می گوید: که در اوایل سال پسرم  خیلی خجالتی و رودرواسی می کردبا کسی  دوستی برقرار  نمی کرد. و از  لحاظ  درسی هم  پیشرفتی نداشت . اما به لطف خدا حال خیلی پسرم روشن و  دوست داشتنی شده و خیلی راحت با دوستانش ارتباط دوستی برقرار می کند و از لحاظ درسی هم خیلی خوب شده است و علاقه  زیادی به کتاب خوانی پیدا کرده است.

« ارزشیابی و تعیین اعتبار»

در هفته یک روز در زنگ نقاشی اختصاص داده شد به کتاب قصه خواندن و داستان از کتابهای کتابخانه کلاس که همگی با اشتیاق استقبال کردند و عضو کتابخانه کلاس شد که برای همگی کارت کتابخانه و دفتر ثبت و مشخصات کتاب -هایی که تحویل می گیرند تهیه شد.

که در این ساعت تعدادی از دانش آموزان داستانی از کتابی که قبلاً خوانده بود را برای دیگر همکلاسی هایش تعریف می کرد.

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی دانش آموزان نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی دانش آموزان نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی 

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی دانش آموزان نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی 

کسب نتایج  پیرامون مقوله کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی دانش آموزان  نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی

راهکار ها و پیشنهادات کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی دانش آموزان  نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی

فهرست منابع مورد استفاده  کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی دانش آموزان نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی

 منابع وماخذ

۱ جان میلتون..بهشت بازیافت . سال ۱۹۷۱ میلادی.

۲٫خالصی  . عباس. کتاب بهداشت محیط.

۳٫سنگری :محمدرضا . مجله پیوند  . ۳۲۸-۸۶ .

۴٫صفری نژ اد  رسول- اقدام پژوهی . چگونه توانستم به آراستگی و شادابی حیاط و محوطه بازی بچه ها کمک کنم. استان فارس-ناحیه ۳٫ سال ۸۷-۸۶٫

۵٫نورانی . حیدر سال ۱۳۸۲

مطلبی که در رابطه با نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی به ذهنم رسید این است که فایل نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی باید بدانیم :

مرجع فایل نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل نمونه اقدام پژوهی معاون عمومی را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

67 − = 58