اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی

اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه اول ابتدایی حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه اول ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه اول ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه اول ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی

چطور یک اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی چیست

اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی نظر این است که اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکلات خواندن در مقطع ابتدایی، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات روانخوانی دانش آموز م با اختلالات یادگیری را برطرف نمایم ؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۲۶ صفحه

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات روانخوانی دانش آموز م با اختلالات یادگیری را برطرف نمایم ؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی برطرف کردن مشکلات روانخوانی دانش آموزم

دیباچه مطالب برطرف کردن مشکلات روانخوانی دانش آموزم

چکیده و مقدمه موضوع برطرف کردن مشکلات روانخوانی دانش آموزم

بیان مسئله پژوهش برطرف کردن مشکلات روانخوانی دانش آموزم

شرایط و توصیف وضعیت حاضر برطرف کردن مشکلات روانخوانی دانش آموزم

جمع آوری داده ها و شواهد یک برطرف کردن مشکلات روانخوانی دانش آموزم

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات برطرف کردن مشکلات روانخوانی دانش آموزم

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با برطرف کردن مشکلات روانخوانی دانش آموزم

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن برطرف کردن مشکلات روانخوانی دانش آموزم

ارائه راه حلها

احسان در دقت مشکل داشت در تحلیل املایش متوجه شدم نقطه و سرکش و دندانه را اضافه یا کم می گذارد.بنابراین برای تقویت دقت، توجه و تمرکزش تمرینات زیر را انجام دادم.

۱-تصویری را در اختیارش قرار می دادم که باید او اختلافات با تصویر دیگر را که کپی آن بود مشخص می کرد.

۲-کلماتی در اختیارش قرار می دادم که در دندانه یا نقطه یا سرکش نقص داشتند واو باید نقص ها را پیدا می کرد.

۳-روی کارتهایی واژه هایی را ناقص می نوشتم و او باید کامل می کرد.

۴-متن های بی نقطه،بی سرکش و بی تشدیدی را در اختیارش می گذاشتم که او باید کامل می کرد.

۵-از فرمی موسوم به بوردن استفاده کردم که او باید علائم مورد نظر من را پیدا می کرد.

علاوه بر موارد فوق برای تقویت دقت احسان بازیهایی را هم اجرا کردم که باعث نشاط و ایجاد علاقه در او می شد.پرتاپ حلقه به سمت یک عروسک،پرتاپ توپ به سمت سبد و دارات بازیهایی بود که برای این منظور به کار می بردم.    منظور از ضعف حافظه شنوایی این است که دانش آموز واژه هایی را در دیکته نمی نویسد و احسان نیز چنین بود علاوه بر آن او در توالی شنیداری نیز مشکل داشت مثلاٌ “مادر” را “مارد” می نوشت. برای ترمیم این مشکلات روش های زیر را به کار بردم.

۱- به احسان دسته ای کلمه یا عدد می گفتم و او می بایست تکرار می کرد. هر بار به تعداد کلمات و اعداد اضافه می کردم.

۲- چند جمله را به احسان می گفتم و او باید تکرار می کرد. هر بار به تعدادجمله ها می افزودم.

۳- به احسان چند دستور می دادم و او باید دستورات را به ترتیب اجرا می کرد.

۴- از قوطی های حبوبات استفاده کردم. بدین صورت که تعدادی قوطی تدارک دیدم. داخل آنها مقداری حبوبات ریختم.احسان قوطی هارا تکان می داد تا صداهای آنها را بشنود. صداهای تولید شده را که        می شنید در مرحله ی بعد باید پاسخ می داد که این صدا مربوط به کدام ماده است ؟ مثلا قوطی ای که محتوی عدس بود با تکان دادن آن باید عنوان می کرد که صدای تولید شده مربوط به عدس یا حبوبات دیگر است.

۵-از صداهای ضبط شده حیوانات، اشیاء و کارهای روزانه استفاده کردم.

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه اول ابتدایی قرار داده است. نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه اول ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه اول ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه اول ابتدایی را به تایید می رساند.

مشکل در حافظه ی دیداری زمانی است که کودک به خوبی قادر نیست تصویر حرف مورد نظر را به خاطر بیاورد؛ مثلاً واژه ی “سطل” را به شکل “ستل” می نویسد. براي تقويت حافظه ي ديداري احسان بايد خوب ديدن را به او آموزش می دادم .براي خوب ديدن بايد قادر می بود چشمهايش را به جهت هاي مختلف به راحتي حركت دهد. فعالیت های زیر را برای تمرین خوب دیدن احسان اجرا کردم.

الف- يك مداد را در وضعيت عمودي و دور از بدن او قرار می دادم وقتي مداد را حركت مي دادم او با چشمهايش آن را تعقيب می کرد.

ب- می بایست با نوك مداد دايره اي از چپ به راست برعكس در هوا رسم کند.

ج-یک توپ آویزان در کلاس را که به چپ وراست می رود با چشم و بدون حرکت سر تعقیب کند.

اين تمرينات چون خسته كننده بودند به همراه تمرینات دیگر انجام می شد و زمان کمی به آن اختصاص می دادم اما به منظور ترمیم حافظه ی دیداری تمرینهای زیر را انجام دادم.

۱- اشیاء ،تصاویر،حروف و کلماتی را به احسان نشان می دادم سپس پنهان می کردم و او باید بازگو       می کرد.گاهی اشیاء را جابجا می کردم و او می بایستی شیء جابجا شده را حدس می زد. تعدادی تصویر در مقابل چشمان او ردیف می کردم ، سپس با پوشاندن آن تصاویر از او می خواستم که بگوید چه تصاویری را دیده است؟ در اینجا لازم بود حتما ترتیب رعایت شود. در مرحله ی بعدی از او می خواستم رویش را برگرداند، آن وقت ترتیب تصاویر ردیف شده را به هم می زدم و از او می خواستم که بگوید جای کدام تصویر عوض شده است؟

۲-از کارتهای پومین استفاده کردم.

۳-احسان را تشویق می کردم در هوا بنویسد.

۴-لیستهایی از کلمات هم خانواده،غیرمرتبط،خوراکی و اشیاء در اختیارش قرار می دادم.او بعد از چند ثانیه توجه و تمرکز روی آنها بایستی پشت به لیست نامها را می گفت.با تمرینهای مکرر او قادر می شد تعدادی بیشتری از کلمات هر لیست را به ذهن بسپارد.

۵-تصویری را در معرض دید احسان قرار می دادم و بعد از پنهان کردن او می بایست جزئیات تصویر را بازگو می کرد.

۶- از بازی با چوب کبریتها استفاده کردم، بدین گونه که تعدادی تصویر در اختیار او قرار می دادم و از او می خواستم با استفاده از چوب کبریتها اشکالی را که در صفحه می بیند درست کند. در مرحله ی بعد اشکال در مقابل دید او قرار نداشت و او باید با استفاده از حافظه ی خود تلاش می کرد و شکلها را دوباره می ساخت.

۷-احسان از روی کادرهای رنگی تدارک دیده شده روی زمین حرکت می کرد سپس با کمک کارتهای رنگی که در اختیارش می گذاشتم الگوی زمین را کپی می کرد.

به منظور تقویت ادراک دیداری احسان روش کار من به اشکال زیر بود:

۱- جعبه ای که اشیاء مختلفی درون آن قرار داده می شد تدارک دیدم. ابتدا هر شیء را می دید سپس لمس می کرد آنگاه درون جعبه می گذاشت در مرحله بعد او با دست کردن در جعبه و برداشتن هر وسیله بدون دیدن باید نامش را می گفت یا گاهی شیء مورد نظر من را باید از جعبه بیرون می آورد.

۲-ماریان فراستیک در کتاب آزمون پیشرفته ی ادراکی-بینایی تمرینهایی همچون ترسیم خطوط و منحنی و زاویه دار ارائه کرده است اما چون کتاب مورد نظر در اختیار نبود تنها از نمونه های فتوکپی که در دسترس بود استفاده کردم.

۳- الگو برداری از تصاویر به کمک چوب کبریت

۴- استفاده از پازل

۵- کلمه ای را در وسط یک سطر به احسان نشان میدادم به می گفتم بدون اینکه جهت دیدش را عوض کند کلمات پیرامون را نیز بگوید یا اشیای پیرامون را نام ببرد.

۶- از روش چند حسی فرنالد(Multisensory) استفاده نمودم در این روش دانش آموز حروف را ترسیم می کند(لامسه-جنبشی)به آن نگاه می کند(دیداری)حروف را با صدای بلند می خواند(صوتی)و آنچه را می گوید می شنود(شنیداری)به این دلیل به این روش تکنیکVAKT(دیداری،شنیداری،جنبشی،لامسه ای)گفته می شود.(هامیل و باتل۱۳۸۱) به گفته ی دکتر تبریزی روش چند حسی برای اصلاح دیکته مناسب است چون واژه می تواند از چندین کانال حسی وارد ادراک دانش آموز شود.

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله برطرف کردن مشکلات روانخوانی دانش آموزم اقدام پژوهی

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین برطرف کردن مشکلات روانخوانی دانش آموزم اقدام پژوهی

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر برطرف کردن مشکلات روانخوانی دانش آموزم اقدام پژوهی

کسب نتایج  پیرامون مقوله برطرف کردن مشکلات روانخوانی دانش آموزم اقدام پژوهی

راهکار ها و پیشنهادات برطرف کردن مشکلات روانخوانی دانش آموزم اقدام پژوهی

فهرست منابع مورد استفاده برطرف کردن مشکلات روانخوانی دانش آموزم اقدام پژوهی

منابع:

۱-شفیع آبادی،عبدالله،راهنمایی و مشاوره کودک،چاپ هشتم،نشر سمت،تهران۱۳۷۹

۲-دونالد دی هامیل-نتی آر.بارتل،مترجمین دکتر اسماعیل بیابانگردو محمد رضا نائینیان،چاپ اول،ناشر سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تهران۱۳۸۱

۳-شهیم،سیما،مقیاس تجدید نظر شده وکسلر برای کودکان،نشر: دانشگاه شیراز ۱۳۸۷

۴-لطف آبادی،حسین،آزمونهای روانی-شناختی کودکان برای مشاوره کودک،چاپ هفتم،انتشارات: آستان قدس رضوی۱۳۸۲

۵- کرک ، ساموئل ، چالفانت ، جیمز ترجمه : رونقی ، سیمین ، خانجانی ، زینب ، وثوقی رهبری ، مهین، اختلالات یادگیری و تحولی ،ناشر: سازمان آ.پ استثنایی ، چاپ اول زمستان ۷۷ .

۶-تبریزی،نرگس واحمدایی،آرزو،پرورش توانایی های ذهنی و یادگیری،چاپ پنجم نشر: مبنا تهران۱۳۸۸

۷- تبریزی،مصطفی،اختلالات املا،نشر: فراروان۱۳۸۱

۸- تبریزی ، مصطفی (۱۳۷۶)، در مان اختلالات دیکته نویسی، تهران، انتشارات فراروان

۹- تبریزی ، مصطفی (۱۳۷۷)، در مان اختلالات ریاضی، تهران، انتشارات فراروان

۱۰-بشاورد ، سیمین، (۱۳۸۲) ، آموزه های ترمیمی برای دانش آموزان نارسانویس،انتشارات سازمان آ.پ استثنایی

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی به ذهنم رسید این است که فایل دانلود اقدام پژوهی دبیر شیمی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه اول ابتدایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه اول ابتدایی را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

35 − = 30