اقدام پژوهی عدم قانون پذیری

اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه اول دبستان حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه اول دبستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه اول دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه اول دبستان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری

چطور یک اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری چیست

اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری نظر این است که اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی عدم قانون ‏پذیری، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی چگونه توانستم به الهام در مشکل عدم قانون‏پذیری کمک کنم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۱۳ صفحه

اقدام پژوهی چگونه توانستم به الهام در مشکل عدم قانون‏پذیری کمک کنم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی حل مشکل عدم قانونپذیری الهام

دیباچه مطالب حل مشکل عدم قانونپذیری الهام

چکیده و مقدمه موضوع حل مشکل عدم قانونپذیری الهام

بیان مسئله پژوهش حل مشکل عدم قانونپذیری الهام

شرایط و توصیف وضعیت حاضر حل مشکل عدم قانونپذیری الهام

جمع آوری داده ها و شواهد یک حل مشکل عدم قانونپذیری الهام

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات حل مشکل عدم قانونپذیری الهام

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با حل مشکل عدم قانونپذیری الهام

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن حل مشکل عدم قانونپذیری الهام

تجزیه و تحلیل :

با مطالعه و تحلیلی که درباره ی رفتار الهام داشتم دیدم با این که الهام درسش بد نیست اما در بعضی از مواقع عجول بودن و تند تند نوشتن وصحبت کردن در حین املا و دچار خطا و اشتباه می شود و حروف راجا می اندازد و این به خاطر این نیست که او کلمه یا حروف را یاد نگرفته این حرکت اوبه خاطر عدم توجه اوست و در واقع کنترلی روی رفتارش ندارد .الهام خانوادهی تقریبا مرفهی دارد اما مسئله اصلی اینجاست که نیازهای اصلی او برآورده نشده اند و درواقع چیزی از رفتار و عملکرد صحیح برای او تعریف نشده و تربیت رفتارهای اجتماعی در او ضعیف است از طرفی دیگر الهام خودش به خواسته های مورد علاقه اش فکر میکند و تا به حال نشده که در حضور پدر اسباب بازیهایش را پخش کند و بازی کند و مثل بچه های دیگر از بازی لذت ببرد در واقع مساله اصلی در این خانواده کودک است زیرا به الهام آموخته شده تمیز باش و بازی کن اما وقتی پدرت در خانه است اصلا نه حرفی بزن و نه کاری بکن که او عصبانی شود اگر از اتاقت بیرون بیایی ممکن است که او عصبانی شود و با توجه به این نکات ما باید ببنیم که در الهام چه نیازهایی برآورده نشده که منجر به عدم قانو پذیری در او شده است .

مادرش با اینکه یک خانم پاکیزه و وسواسی است اما همیشه می گوید من در آماه کردن او و رساندن به مدرسه صبحها و بعد از ظهرها مشکل دارم .

توجه :اینها تجزیه و تحلیل شواهدی بودند که جمع آوری شده اما دو سئوال وجود دارد برای عدم قانون پذیری الهام والدین او مساله هستند یا خود الهام با مطالعه بیشتر درباره قانون پذیری به این نتیجه رسیدم که ۳ پاسخ احتمالی یا ۳ دلیل احتمالی برای عدم قانون پذیری الهام بیان کنم .

۱- عدم تعریف قانون در منزل به صورت صحیح توسط والدین

۲- نگذاشتن وقت کافی والدین جهت تربیت فرزند

۳- بی‏ تفاوتی در مقابل کارهاو رفتار ناشایست او

مداخله (ارائه راهکار)

بامطالعه اطلاعات جمع آوری شده نسبت به مشکل الهام در انواع کتابها )با ذکر نام کتاب )راهکارهایی ارائه شده که به شرح زیر می‌باشد:

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه اول دبستان قرار داده است. نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه اول دبستان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه اول دبستان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه اول دبستان را به تایید می رساند.

در کتاب کودک برای والدین SOS!  راهنمای علمی برخورد با مشکلات رفتاری رایج و روزمره دکتر رستمی رضا .

۱-والدین به طور فعال به سخنان الهام گوش فرا دهند .

و در بحث های کودکانه شرکت کنند که در این روش گوش دادن به سخنان بچه‌ها یکی از شیوه های رفتاری ناظر بر تقویت مستقیم رفتار است  نتایج کار به صورت چشم گیری افزایش یافته است .

در کتاب خود انظباطی کودک و نوجوان (زندی احمد)

۲-اجازه بدهند خود الهام در قبال مشکل خویش کنترل و مسئولیت داشته باشد .والدین و آموزگاران آزاد منش که به بچه ها آزادی و مسئولیت بیشتری می دهند در آنها این باور را می پرورانند که آنان خود مسئول سرنوشت خود هستند و این روش در حل مشکل دانش آموزی مثل الهام بسیار روش مناسبی است .

در کتاب آشنایی با قانون و قانون پذیری (دکتر جان بزرگی ـ مسعود )

تقویت رفتار اجتماعی ـ آموزش قوانین ـ آموزش شیوه های خود مهارگری راه علمی توصیه شده در این کتاب به این صورت است که ابتدا به ایجاد آمادگی و بالا بردن انگیزش در کودکان به ذکر مثالها و سوال های بپردازد تا ذهن کودکان را برای آشنایی با قانون و کلمه قانون آشنا کند . که این راه علمی توصیه شده را نیز در کلاس اجرا  کردیم .

در کتاب برخورد با مشکلات رفتاری رایج در کودکان ( نیلوفری ـ علی ) ارائه سه راه حل به شرح زیر:

که در انتخاب یک منوی پاداش در جهت تقویت رفتارهای مناسب بسیار کارساز بود و انتخاب یک محرومیت زمان مند  برای از بین بردن رفتارهای ناشایست نیز به عنوان تقویت کننده منفی نیز کمک زیادی به مشگل الهام کرد .

انتخاب یک محرومیت زمان‏مند جهت از بین بردن رفتار بد

درتاریخ ۲۰/۸/ در جلسه شورای معلمان وگفتگو با دویست مشاوره جهت مشکل الهام با پیشنهادات متعددی مواجه شدم و راهکارهای زیر را قابل اجرا دیدم .

۱-خانم شیرازیان : می توان از تقویت کننده های مثبت و منفی استفاده کرد ممکن است امروز یک رفتار مورد پسند در او دیده شد او را به پارک یا منزل یکی از دوستانش ببرند و همینطور بلعکس اگر رفتار ناشایست از او سر زد از یکی از کارهای که دوست دارد محروم شود .

خانم موسوی :

والدین الهام می توانند ساعت کاری خود را طوری تنظیم کنند که وقت بیشتری برای او بگذارند .

راههای پیشنهادی خودم:

  1. ۱٫ تدریس قانون و آشنایی با قانون (مثل قانون بازیها که این تدریس با بازی قایم با شک انجام شد ) (۹/۸/)
  2. ۲٫ آشنایی با پیامدها و مجازاتهای عدم قانون پذیری (۱۲/۸/)
  3. ۳٫ آشنایی با ضرورت قانون به منظور برقراری نظم و امنیت (۲۵/۸/)
  4. ۴٫ تهیه یک تابلوی (قوانین در کلاس ما )به صورت جملات ناقص وخواندن آن هر روز به شرح ذیل (۱۰/۹/)

    ما به ……………….احتیاج داریم

    اگر کسی قانون را رعایت نکند ………………می شود

    قوانین برای ………………………..خود ما هستند

    قانون ها رفتار ……………….. و یا قابل قبول هستند .

اعتبار بخشی :

پس از اینکه روش های استفاده شده برای حل مشکل الهام توسط بنده برای همکاران و مدیر تشریح شد عده ای از همکاران انتقادات و پیشنهادات خویش را ارائه دادند که از آن جمله :

    استفاده از تقویت کننده های مثبت ومنفی بسیار موثر است

    خواندن هر روز قوانین اگر به طور مداوم باشد کلاس را خسته کننده و کسل آ ور می کند

    نتیجه گیری

    شیوه های رفتاری بیشتر ناظر بر تقویت مستقیم رفتاری هستند (برای ارتقا احترام به قانون )و آموزش قانون و قانون پذیری باید هم از جانب والدین و هم از جانب معلمان نیز به طور صحیح ارائه شود تا مشکلی به وجود نیاید . برای تداوم این مسئله نیز باید از تقویت‏کننده های مثبت و منفی نیز استفاده شود .

    و آموزش قوانین نیز در مدرسه از جمله اولین آموزش های سال تحصیلی باشد تا در طی سال بتوان والدین آن را پیگری کرد و معلمان نیز باالگودهی رفتار اجتماعی اخلاقی با تاکید بر ابعاد تربیتی نقش مهمی را در تحول اخلاقی دانش آموزان ایفا کنند به طور کلی  تحول اخلاقی و موارد مربوط به آن همگی برای احترام به قانون مهم و حیاتی هستند یکی از اهداف بنیادی برنامه آموزش حاضر اخلاقی کردن مبانی و احترام به قانون است که باید در چهار چوب یک نظام رفتاری صورت گیرد . migna.ir

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله حل مشکل عدم قانونپذیری الهام اقدام پژوهی  

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین حل مشکل عدم قانونپذیری الهام اقدام پژوهی  

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر حل مشکل عدم قانونپذیری الهام اقدام پژوهی

کسب نتایج  پیرامون مقوله حل مشکل عدم قانونپذیری الهام اقدام پژوهی  

راهکار ها و پیشنهادات حل مشکل عدم قانونپذیری الهام اقدام پژوهی 

فهرست منابع مورد استفاده حل مشکل عدم قانونپذیری الهام  اقدام پژوهی

منابع و مآخذ مورد استفاده

  1. ۱٫ اصغری پور، حمید، (۱۳۸۰)، کلیات راهنمایی و مشاوره مشهد: نشر تمرین
  2. ۲٫ فونتانا، حسن (۱۹۸۷)، کنترل کلاس، ساده حمزه ومحمدی مجید (۱۳۷۵) تهران: رشد
  3. ۳٫ شعبانی، حسن (۱۳۷۱)، مهارتهای آموزشی و پرورشی (جلد اول) روشها و فنون تدریس تهران: سمت
  4. ۴٫ کدیور، پروین (۱۳۷۹)، روانشناسی تربیتی، تهران، سمت
  5. ۵٫ اسمیت، کولین جی لاسلت،رابرت، (بی تا) مدیریت کارآمد در کلاس
  6. ۶٫ کلاک ماک لین، ایزابل، ( بی تا) راهنمایی و مشاوره کودک در مدرسه رضا شاپوریان ( بی نام تهران امیرکبیر)
  7. ۷٫ قائمی، علی (۱۳۷۰) – بی نظمی کودکان – مجموعه آموزشی پیوند ۱۲۶ تهران انجمن اولیا و مربیان

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی به ذهنم رسید این است که فایل دانلود اقدام پژوهی دبیر شیمی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه اول دبستان سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار پایه اول دبستان را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

5 + 5 =