اقدام پژوهی درباره خلاقیت

اقدام پژوهی درباره خلاقیت

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی درباره خلاقیت به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه اول حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه اول انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه اول سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه اول قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی درباره خلاقیت توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی درباره خلاقیت استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی درباره خلاقیت

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی درباره خلاقیت

چطور یک اقدام پژوهی درباره خلاقیت را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی درباره خلاقیت باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی درباره خلاقیت، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی درباره خلاقیت اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی درباره خلاقیت شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی درباره خلاقیت چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی درباره خلاقیت را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی درباره خلاقیت شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی درباره خلاقیت چیست

اقدام پژوهی درباره خلاقیت درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی درباره خلاقیت

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی درباره خلاقیت نظر این است که اقدام پژوهی درباره خلاقیت یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی درباره خلاقیت در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی درباره خلاقیت

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی درباره خلاقیت و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی درباره خلاقیت فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی درباره خلاقیت یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی درباره خلاقیت، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی چگونه توانستم خلاقیت دانش آموزان را پرورش دهم ؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۵۰ صفحه

اقدام پژوهی چگونه توانستم خلاقیت دانش آموزان را پرورش دهم ؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی درباره خلاقیت دانش آموزان

دیباچه مطالب درباره خلاقیت دانش آموزان

چکیده و مقدمه موضوع درباره خلاقیت دانش آموزان

بیان مسئله پژوهش درباره خلاقیت دانش آموزان

شرایط و توصیف وضعیت حاضر درباره خلاقیت دانش آموزان

جمع آوری داده ها و شواهد یک درباره خلاقیت دانش آموزان

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات درباره خلاقیت دانش آموزان

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با درباره خلاقیت دانش آموزان

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن درباره خلاقیت دانش آموزان

زنگ دایره یا حلقه تفاهم

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه اول قرار داده است. نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه اول نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه اول نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه اول را به تایید می رساند.

یکی دیگر از طرحهایی که در مدرسه و در کلاس به اجرا درآمد زنگ دایره یا حلقه تفاهم بود . که طی آن از طریق شرکت دادن دانش آموزان در بازی ها و فعالیت های مختلف در کلاس ، مهارت های شخصی و بین فردی آنان تقویت می شد و روحیه ی همکاری و همبستگی در گروه ایجاد می گردید . که از جمله اهداف این زنگ به شرح ذیل بود : کمک به ایجاد انضباط شخصی – تقویت اعتماد به نفس – کمک به رشد مهارت های گوش دادن و … احترام قائل شدن برای خود و دیگران ، تشویق همکاری گروهی – تشویق جرئت و جسارت در ابراز عقاید و نظریات خود ، ایجاد ارتباطات مثبت بین دانش آموزان  نحوه کار به این صورت بود که با دانش آموزان یک یا دو بار در هفته و هر بار به مدت محدودی در کلاس به صورت دایره و حلقه وار می نشستند . به طوری که تماس چهره به چهره داشته باشند و بتوانند یکدیگر را به خوبی ببینند . که مدت زمان جلسه متناسب با سن دانش آموزان و نیاز کلاس متفاوت بود . که در این زنگ به منظور بهبود بخشیدن به مهارت های ارتباطی همکاری و حل تعارضات و مسائل شخصی دانش آموزان مورد استفاده قرار می گرفت . که به دانش آموزان فرصت داده می شد که از طریق انجام دادن فعالیت های مختلف ، نظریات و عقاید و احساس خود را در محیطی سالم و تاکید کننده ، به دور از ترس تهدید و قضاوت دیگران ابراز کنند . که از این زنگ برای حل مسائل مدرسه نیز کمک می گرفتم . که دانش آموزان در هفته به طور مرتب جمع می شدند و به بررسی مسائل مشترک می پرداختیم و آن را تحلیل می کردیم و آن گاه راه حل های مورد توافق را به مدیر مدرسه عرضه می کردیم . که این کار گروهی دانش آموزان در جهت جست و جوی مسئله و طرح و ارائه پیشنهاد ها برای حل مسئله ، فرصتی برای بروز خلاقیت هر کدام از اعضا فراهم می آورد . زنگ دایره شرایطی داشت که هر کس به نوبت حرف بزند و هر کس هم حرف می زند به او توجه کنند و به حرفش گوش دهند . مشارکت دادن دانش آموزان در حل مسائل کلاس نیز وسیله موثری برای درگیر کردن آنان در زندگی مدرسه و حمایت از یکدیگر بود . از جمله فعالیتهایی که در زنگ دایره  برای این کلاس رایج بود .

  • بازی هایی برای آشنایی با نام ها و اختلاط با یکدیگر :

در این فعالیت از دانش آموزان خواسته می شد نام خود و سایر دانش آموزان و ویژگی های مثبت دیگران را به زبان آورند یا در کنار افرادی غیر از دوستان صمیمی خود بنشیند به این ترتیب ، بین اعضای گروه نزدیکی ایجاد می شد .

  • بازی برای تقویت مهارت شنیدن

گفتن کلمه و ساختن جمله توسط دانش آموزان همچنین جمله ای توسط یکی از دانش آموزان و به تدریج نفرات بعدی جملات یکدیگر را کامل می کردند و …

  • بحث آزاد و حل مسئله

که معلم مسئله ای را در مورد کلاس یا مدرسه مطرح می کرد و هر یک از دانش آموزان نظر اصلاحی خود را ارائه می دادند و …

  • بازی هایی برای تشویق همکاری و تقویت احساس تعلق به گروه

بدین صورت که یکی از دانش آموزان اطلاعاتی را در اختیار دانش آموز دیگر قرار می داد و او اطلاعات دریافت شده را به گروه منتقل می کرد . یا این که تصویری نیمه تمام دست به دست می گردید و هر دانش آموز یک خط یا طرح کوچکی به آن اضافه می کرد و بعد تصویر کامل شده که حاصل کار دسته جمعی گروه است به معرض نمایش گذاشته می شد .

  • بازی هایی برای ابراز احساس ها و عواطف

دانش آموزان احساسات خود را بر روی زبان می آورند و یا بر روی تکیه کاغذی می نوشتند و  در جعبه ای در کلاس قرار می دادند که با خواندن آنها از نظریات دانش آموزان آگاه  می شدم .

اجرای راه حل جدید و نظارت بر آن

راه حل های انتخابی و پیشنهادی را به منظور ایجاد تغییر و بهبود شرایط به اجرا گذاشتم :

  • برگزاری جلساتی با اولیاء و همچنین کلاسهای آموزش خانواده در طول سال تحصیلی با عنوان خلاقیت
  • استفاده از تمرینات خلاقیت در ساعات درسی به ویژه دروس بخوانیم و بنویسیم و ریاضی
  • به کارگیری شیوه های مختلف تشویق جهت بالا بردن روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در دانش آموزان
  • اختصاصی قسمتی از باغچه گوشه حیاط برای هر کلاس جهت کاشتن گل و بوجود آوردن فضای سبز
  • بر پایی نمایشگاهی از کارهای خلاق دانش آموزان
  • برگزاری جلسات گردهمایی دوستانه توسط گروه های دانش آموزان در زنگ دایره
  • تشویق هر چه بیشتر دانش آموزان به خواندن کتاب و عضو شدن در کتابخانه کلاسی
  • انجام بازی های گروهی در ساعت زنگ دایره

وقتی در پایان هفته اول ( اجرای آزمایشی ) شور و شعف و علاقه دانش آموزان را مشاهده کردم و پیشرفت آنها را در یادگیری دروس سنجیدم ، مصمم شدم این برنامه را تا پایان سال تحصیلی ادامه دهم در نتیجه با یک برنامه ریزی تعیین شده برای هفته ی دانش آموزان برنامه ریزی می نمودم و برنامه هایی را برای این منظور آماده می کردم که در طول سال تحصیلی قابل اجرا بود .

  • گاهی اوقات برای این که در امر تدریس ، تنوع ایجاد گردد و خستگی بوجود نیاید ، به تقاضای خود دانش آموزان از آن تمرینات برای یادگیری بیشتر و جذابیت کار استفاده می نمودم .
  • گاهی اوقات نیز از آن تمرینات به صورت طرحی و به عنوان تکلیف به دانش آموزان داده تا خود به مرحله اجرا در بیاورند .

با انجام این کارها کلاس و مدرسه شور و حال دیگری پیدا کرد که این امر را  با حضور و نظارت بر گروههای دانش آموزی در ساعت زنگ خلاقیت متوجه می شدم و اکثر خانواده ها نیز اعلام می داشتند که فرزندانشان در خانه نیز از شور و هیجان خاصی برای انجام تکالیف دارد .

با گذشت زمان ، این طرح تغییر اساسی در اختیار دانش آموزان بوجود آورد که باعث شد که در بارور کردن استعدادهای خلاق دانش آموزان نقش اساسی داشته باشد .

گردآوری اطلاعات شواهد ۲  :

گر چه از رفتارها و اظهار نظرهای دانش آموزان و همکاران پیدا بود که تغییر و تحولی در رفتار دانش آموزان بوجود آمده است . برای این که دقیقاً مشخص شود که روشهای به کار رفته شده موثر بوده است یا نه تصمیم گرفتم درباره آنچه انجام داده ام اطلاعات عینی و موثق جمع آوری کنم . در یک جلسه مشترک با معلمان راه هایی را برای مطرح شدن از نتایج کار پیش بینی کردیم . از آن جمله :

  • اظهار نظر همکاران و معلمان در مورد رفتار دانش آموزان و مقایسه رفتار آنها نسبت به قبل
  • مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بعد از اجرای طرح خلاقیت در مدرسه
  • نظر خواهی کتبی و حضوری از والدین و اظهار نظر در مورد رفتار فرزندانشان در منزل و …
  • نظر خواهی کتبی و شفاهی از دانش آموزان و سنجیدن وضعیت قبلی دانش آموزان

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله درباره خلاقیت دانش آموزان اقدام پژوهی  

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین درباره خلاقیت دانش آموزان اقدام پژوهی  

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر درباره خلاقیت دانش آموزان اقدام پژوهی  

کسب نتایج  پیرامون مقوله درباره خلاقیت دانش آموزان اقدام پژوهی  

راهکار ها و پیشنهادات  درباره خلاقیت دانش آموزان اقدام پژوهی

فهرست منابع مورد استفاده درباره خلاقیت دانش آموزان اقدام پژوهی

منابع و ماخذ

کتاب

  • امیر حسینی ، خسرو ، روان شناسی خلاقیت و نوآوری ، ناشر ، عارف کامل ، چاپ اول ، ۱۳۸۴  .
  • تورنس ، نی یان ، ترجمه ی دکتر حسن قاسم زاده ، استعدادها و مهارت های خلاقیت  .
  • حسینی ، افضل السادات (۱۳۸۱) ، اهمیت خلاقیت و شیوه های پرورش آن ، مشهد ، آستان قدس رضوی.
  • سیف ، علی اکبر ، روان شناسی پرورشی ، چاپ شانزدهم ، انتشارات آگاه ، تهران ۱۳۷۵ .
  • سلیمانی ، افشین ، کلاس خلاقیت ، انتشارات انجمن اولیاء و مربیان ، شماره ی انتشار ۱۴۱ .
  • قاسمی پویا،اقبال،راهنمای معلمان پژوهنده
  • کریمی ، علی ، درباره خلاقیت ، انتشارات رسانه تخصصی ۱۳۸۴

مجلات

  • ماهنامه تربیتی پیوند تابستان ۱۳۸۴ شماره های (۳۰۹ ، ۳۱۰ )
  • رشد تکنولوژی ، فرج الله ، محتوای درسی و پرورشی خلاقیت دانش آموزان ، سال پنجم شماره ۷
  • رشد معلم ، محمد آرمند ، « خلاقیت و شیوه های پرورش آن در دانش آموزان » ، سال ۱۲ .
  • رشد معلم،دوره ی بیست و ششم، نیمه اول مهر۱۳۸۶منابع اینترنتی

* سایت www.google.com

آموزش و پرورش ایران

کارگاه خلاقیت و نوآوری

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی به ذهنم رسید این است که فایل دانلود اقدام پژوهی دبیر شیمی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه اول سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه اول را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

62 − 54 =