اقدام پژوهی فراموش کردن درس

اقدام پژوهی فراموش کردن درس

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی فراموش کردن درس به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه ششم حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه ششم انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه ششم سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه ششم قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی فراموش کردن درس توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی فراموش کردن درس استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی فراموش کردن درس

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی فراموش کردن درس

چطور یک اقدام پژوهی فراموش کردن درس را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی فراموش کردن درس باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی فراموش کردن درس، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی فراموش کردن درس اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی فراموش کردن درس شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی فراموش کردن درس چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی فراموش کردن درس را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی فراموش کردن درس شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی فراموش کردن درس چیست

اقدام پژوهی فراموش کردن درس درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی فراموش کردن درس

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی فراموش کردن درس نظر این است که اقدام پژوهی فراموش کردن درس یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی فراموش کردن درس در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی فراموش کردن درس

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی فراموش کردن درس و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی فراموش کردن درس فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی فراموش کردن درس یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی فراموش کردن درس، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی چگونه توانستم به رامبد خسروی که درس ها را زود فراموش می کرد کمک کنم ؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۳۰ صفحه

اقدام پژوهی چگونه توانستم به رامبد خسروی که درس ها را زود فراموش می کرد کمک کنم ؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی کمک به رامبد خسروی که درس ها را زود فراموش می کرد

دیباچه مطالب کمک به رامبد خسروی که درس ها را زود فراموش می کرد

چکیده و مقدمه موضوع کمک به رامبد خسروی که درس ها را زود فراموش می کرد

بیان مسئله پژوهش کمک به رامبد خسروی که درس ها را زود فراموش می کرد

شرایط و توصیف وضعیت حاضر کمک به رامبد خسروی که درس ها را زود فراموش می کرد

جمع آوری داده ها و شواهد یک کمک به رامبد خسروی که درس ها را زود فراموش می کرد

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات کمک به رامبد خسروی که درس ها را زود فراموش می کرد

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با کمک به رامبد خسروی که درس ها را زود فراموش می کرد

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن کمک به رامبد خسروی که درس ها را زود فراموش می کرد

با بررسی پاسخهای رامبد عواملی که باعث عدم تمرکز در او شده بود مشخص شد که این عوامل عبارتند از:

ا-مقایسه او با همسالان از طرف خانواده

۲-عدم علاقه به موضوع درس ریاضی

۳-اضطراب و نگرانی

۴-عدم آگاهی کامل با روشهای صحیح مطالعه

۵-افکار منفی

بعد از مشخص شدن عوامل باید راهکارهای مناسب ارائه می شد که برای مشکل اول که مربوط به عوامل بیرونی بود و چون این مقایسه از طرف مادرش صورت می گرفت از ایشان خواسته شد تا به مدرسه بیایند و در این مورد با هم گفتگو کنیم که مادر رامبد قصدش از این مقایسه کمک بیشتر به رامبد در جهت پیشرفت او بوده که ناغافل به او در جهت کمک به مشکلش کمک می کرده است ، ایشان پذیرفتند که دیگر مقایسه ای صورت نگیرد تواناییهای رامبد را بیشتر بازگو کنند و با هم بیشتر صحبت کنند.

اما در مورد عوامل بعدی که عوامل درونی است و مربوط به خود رامبد است که باید با خودش صحبت می کردم در مورد علاقه اش به درس ریاضی باید تقویت می شد چون مطالعه ثمر بخش از دو عامل متاثر است که ۱-علاقه نسبت به مطالب درسی۲-کاربرد ماهرانه فنون مطالعه نسبت به مطالب درسی

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه ششم قرار داده است. نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه ششم نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه ششم نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه ششم را به تایید می رساند.

با علاقمند به موضوع ، خود به خود بر آن تمرکز می کند ، بیشتر دقت می کند ، به راحتی مطالب را به حافظه می سپارد و بعدا هم خیلی راحت به خاطر می آورد.بنابراین از اهمیت درس کمی با او صحبت کردم از جمله اینکه با یادگیری این درس،که باعث آمزش مهارتهای زندگی می شود و به افزایش خلاقیت و نوآوری کمک می کند و آمادگیهای لازم برای زندگی را فراهم می کند . در نهایت از او خواستم با ایجاد انگیزه های نیرومند و در نظر گرفتن اهدافی که برایش مهم و جالب توجه است نسبت به مطالعه درس در خودش شوق و علاقه ایجاد کند زیرا علاقه داشتن به موضوع، باعث تمرکز می شود.

عامل بعد، اضطراب و نگرانی است که دلیل این اضطراب را پرسیدم که گفت چون فکر می کنم درس سخت است و من نمی توانم یاد بگیرم ، مشخص شد اعتماد به نفس لازم را ندارد چون هوش و استعداد بالایی دارد از او خواستم به توانائیهایش یقین داشته باشد و پیوسته برای خودش تکرار کند که قادر به انجام کار هستم ، می توانم انجام دهم و باید انجام دهم ، بدین طریق تفکر مثبت را در خودش پرورش می دهد،و از تجربات گذشته استفاده کند و با خودش بگوید آینده چیزی نیست جز اندیشه های من و تاشم برای آفریدن آنها،هدفهایش را واقعی و به صورت جملات مثبت بگوید.قوی بودن اعتماد به نفس احساس شعف و شادی را در او به وجود می آورد و در حالت شادی از تمرکز حواس خوبی برخوردارید، بهتر فکر می کنید ،بهتر مطالعه می کنید و نتیجه کارتان بهتر است.

مارگریت کوریت می نویسد:”انسان در بحر اندیشه های خوشایند حافظه بهتری پیدا می کند و ذهن در حالت ارامی قرار می گیرد و میل به یادگیری را در خود به وجود می آورد.”

عدم آگاهی گامل با روشهای صحیح مطالعه عامل دیگر ایجاد عدم تمرکز بود که البته با پرشنامه ای که در اختیار رامبد گذاشته شد معلوم شد که بعضی از فنون مطالعه را اجرا می کند مثل زیر مطالب مهم خط کشیدن و مرور اجمالی درس،روشهای دیگر مطالعه صحیح را برای رامبد تبیین کردم از جمله تند خوانی ، عبارت خوانی، خواندن تجسسی(طرح سئوال های جزئی و کلی)، جدیت در مطالعه، استفاده از رهنما(انگشت،مداد و ..)

از دیگر اشکالات رامبد در درس خواندن بلند خواندن بود که خواندن بلند باعث افزایش میزان ساعت مطالعه و خستگی و کاهش بازده است و در نتیجه امکان ایجاد حواس پرتی را زیاد می کند.از او خواسته شد با چشم مطالعه کند زیرا مطالعه با چشم و دقت و تمرکز روی کلمات باعث یادگیری پایدارتر و طولانی تر و سرعت یادگیری را افزایش می دهد.از او خواسته شد به جای قدم زدن پشت میزش بنشیند و مطالعه کند.

عامل آخر افکار منفی است که این بدون برنامه ذهن را درگیر خود می سازند خیالبافیها از جمله این دسته از افکار هستندکه در مورد رامبد تخیلات است که برایش ناراحت کننده است .هر چند جلوگیری و توقف کامل این افکار وجود ندارد اما از آنجا که اغلب در کارهای فکری فرد موجب اشکال می شود و غالبا تمرکز فرد را به هم می ریزند لازم است با انواع تمرینات فکری تحت کنترل فرد قرار بگیرند از رامبد خواسته شد ورزشهایی مثل شطرنج ،منچ،دارت انجام دهد . روانشناسان استفاده از تکنیک ایست را نیز در بروز حواس پرتی تجویز می کنند .در این روش هرگاه دانش آموز دچار مشکل حواس پرتی می شود به خودش فرمان ایست را می دهد تا جلوی هدر رفتن زمان را گرفته و بتواند به صورت مفید به مطالعه ادامه دهد.از رامبد خواسته شد ضمن رعایت این موارد در این مواقع از جایش بلن شده کمی قدم بزند بعد بنشیند.

مراحل اجرای راه حل ها و چگونگی نظارت بر اجرای آنها

راه حل اول در مورد خانواده بود که طی تماسی که با مادر رامبد گرفته شد و رضایت خودش معلوم بود در خانواده رعایت می شود.

با شور و شعفی که در رامبد ایجاد شده مشخص است اعتماد به نفسش بالا رفته ،داوطلب شدن برای کنفرانس درس برای بچه ها حاکی از این مسئله و علاقمند شدن او به درس است.

ورزش دارت را انتخاب کرده و در منزل به انجام این ورزش مشغول شده است.

از فرمان ایست استفاده می کند و این قضیه برایش خوشایند است.   روشهای صحیح مطالعه را اجرا می کند که می گوید در اتاقم پشت میز نشسته،با چشم درس می خوانم و برای خودم سئوال طرح می کنم و پاسخ آنها را یادداشت می کنم.

گرد آوری شواهد۲

با مشاهده ی شور و شوق رامبد در کلاس،نمره های او در این درس و رضایت خانواده اش و صحبت های همکاران در مورد پیشرفت رامبد در درسهای آنها همگی نشان از رفع مشکل رامبد شده است.

امید است همه ما در باروری و شکوفایی استعدادها و تواناییهای فرزندان کشور و برطرف کردن مشکلات آنها سهم خویش را به خوبی ادا کنییم.

چگونگی ارزیابی و اعتبار یابی راه حل ها

چون عوامل ایجاد حواس پرتی و عدم تمرکز متفاوت هستند لذا این عوامل باید خوب شناسایی شوند تا راهکارهای مناسب ارائه شوند.

در مورد رامبد که یک عامل درونی و مربوط به خانواده بود و با توجه به شناختی که نسبت به آنها داشتم و به طور ناخواسته باعث مقایسه او با همسالان شده بودند در رفتارشان نسبت به این مورد تجدید نظر کردند.

اما عوامل بعدی که درونی و مربوط به خود رامبد بود با مصاحبه هایی که با او صورت گرفت و راهکارهای مناسب ارائه شد خوشبختانه به موفقیت منجر شد که سطح علمی  رامبد در ترم دوم که نسبت به ترم اول پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده است..

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله کمک به رامبد خسروی که درس ها را زود فراموش می کرد اقدام پژوهی

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین کمک به رامبد خسروی که درس ها را زود فراموش می کرد  اقدام پژوهی

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر کمک به رامبد خسروی که درس ها را زود فراموش می کرد  اقدام پژوهی

کسب نتایج  پیرامون مقوله  کمک به رامبد خسروی که درس ها را زود فراموش می کرد اقدام پژوهی

راهکار ها و پیشنهادات کمک به رامبد خسروی که درس ها را زود فراموش می کرد اقدام پژوهی

فهرست منابع مورد استفاده  کمک به رامبد خسروی که درس ها را زود فراموش می کرد اقدام پژوهی

منابع

۱-قاسمی پویا، اقبال، راهنمای معلمان پژوهنده، ۱۳۸۳

۲-قائمی، علی، زمینه تربیت ، ۱۳۶۵

۳-عمید، حسن، فرهنگ فارسی عمید، ۱۳۶۳

۴-اصغری پور، حمید، کلیات ابتدایی و مشاوره ، ۱۳۸۳

۵-سایت تبیان

۶-سایت زلال

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی به ذهنم رسید این است که فایل اقدام پژوهی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه ششم سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه ششم را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط

دیدگاهی بنویسید

28 − = 23