اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه

اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه پنجم حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه پنجم انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه پنجم سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه پنجم قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه

چطور یک اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه چیست

اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه نظر این است که اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی مشکلات دانش آموز دو زبانه، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات خاص مشکلات دانش آموز دو زبانه ام یلدا را برطرف نمایم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۳۱ صفحه

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات خاص مشکلات دانش آموز دو زبانه ام یلدا را برطرف نمایم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی برطرف کردن مشکلات خاص مشکلات دانش آموز دو زبانه ام یلدا

دیباچه مطالب برطرف کردن مشکلات خاص مشکلات دانش آموز دو زبانه ام یلدا

چکیده و مقدمه موضوع برطرف کردن مشکلات خاص مشکلات دانش آموز دو زبانه ام یلدا

بیان مسئله پژوهش برطرف کردن مشکلات خاص مشکلات دانش آموز دو زبانه ام یلدا

شرایط و توصیف وضعیت حاضر برطرف کردن مشکلات خاص مشکلات دانش آموز دو زبانه ام یلدا

جمع آوری داده ها و شواهد یک برطرف کردن مشکلات خاص مشکلات دانش آموز دو زبانه ام یلدا

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات برطرف کردن مشکلات خاص مشکلات دانش آموز دو زبانه ام یلدا

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با برطرف کردن مشکلات خاص مشکلات دانش آموز دو زبانه ام یلدا

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن برطرف کردن مشکلات خاص مشکلات دانش آموز دو زبانه ام یلدا

اهميت و ضرورت تحقيق

اهميت موضوع در این است که ، چون دانش آموزان دوره ابتدايي در سنين حساس و بحرانی بلوغ قرار دارند ، اگر اين اختلال رفتاری در اين مقطع سنی مورد توجه و سپس درمان قرار نگيرد ، سبب يافتن هويت و جايگاه فرد در جامعه و در سنين بالاتر خواهد شد .

اگر نتايج اين تحقیق به گونه ای باشد که بتواند رهنمون های مفيدی به معلمين در اين زمينه ارائه دهد شايد کمکی باشد در جهت مبارزه با  دو زبانه بودن و عدم تمرکز و دقت  دانش آموزان در مدارس .

سؤالات تحقيق

۱-    معلم تا چه ميزان می تواند در برطرف شدن دو زبانه بودن و عدم تمرکز و دقت  دانش آموزان مؤثر واقع شود؟

۲-    تشکيل گروه های کوچک درسی در کلاس تا چه ميزان در برطرف شدن دو زبانه بودن و عدم تمرکز و دقت  تأثير دارد؟

۳- دادن مسئوليت به دانش آموز كه اعتماد به نفس كافي ندارد تا چه ميزان در برطرف کردن آن ها مؤثراست؟

۴-    تشويق کارهای مثبت دانش آموزان تا چه اندازه در افزايش دقت  آنها مؤثر است؟

گرد آوري شواهد ۱

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه پنجم قرار داده است. نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه پنجم نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه پنجم نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه پنجم را به تایید می رساند.

با توجه به اطلاعات جمع آوری شده از کتاب ،مجله ،سایت های اینترنتی و …برای گرد آوری شواهد لازم جهت تشخیص مسئله اقدامات زیر را انجام دادم :

۱-مشاهده رفتار دانش آموز در کلاس

در مشاهده رفتار یلدا در کلاس متوجه شدم او دانش آموز بسیار آرام و کم حرفی است.بسیار به ندرت در کلاس با من و سایر هم کلاسی هایش صحبت می کند.بیشتر اوقات در کلاس سرش را پایین انداخته و موقع تدریس و یا صحبت من ،به من نگاه نمی کند.اگر سوالی در حین تدریس در کلاس برایش پیش می آید خودش سوالش را مطرح نکرده و گاهی اوقات از دوستش می خواهد که سوال او را مطرح کند.در کلاس تنها با یک نفر که کنارش می نشیند صحبت می کند.در بحث های گروهی و کلاسی و پرسش و پاسخ در کلاس هیچ زمانی داوطلب نیست و تنها زمانی که از او خواسته می شود برایز پاسخ گویی شفاهی در جلوی کلاس حاضر شود بسیار مضطرب و رنگ پریده حاضر می شودو قادر نیست به طور کامل به سوالات پاسخ دهد.

۲-مصاحبه با مدیر و سایر همکاران مدرسه

در صحبتی که با مدیر مدرسه راجع به یلدا داشتم،ایشان نیز به این موضوع اشاره کردند که یلدا برای شرکت در هیچ یک از فعالیت های مدرسه داوطلب نیست.حتی زمانی که مسئولیتی به صورت اجباری به او واگذار می شود قادر به انجام درست آن نیست چون نمی تواند با سایر دانش آموزان ارتباط موثر و خوبی داشته باشد.بیشتر اوقات زنگ تفریح در حیاط فقط با یکی از هم کلاسی هایش دیده می شود.زمانی که با او کاری دارم واز او می خواهم به دفتر مدرسه مراجعه کند،پشت در دفتر ایستاده و جرات وارد شدن به داخل را ندارد.

۳-مصاحبه با والدین یلدا

متاسفانه چند بار تصمیم گرفتمم که با والدین یلدا ارتباط برقرار کنم ولی آنها هرگز علاقه ای به همکاری با من و مدرسه از خود نشان ندادند.

تجزیه و تحلیل داده ها واطلاعات جمع آوری شده

باتوجه به اطلاعات جمع آوری شده در رابطه با علل  دو زبانه بودن و عدم تمرکز و دقت  مشاهده رفتار یلدا در کلاس و مصاحبه ای که با همکاران داشتم متوجه شدم از مهم ترین دلایل مشکل یلدا در کلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– نحوه تربیت والدین که اصلا سعی نمی کنند با دانش آموز مطابق با شیوه های تربیتی موسوم روز برخورد کنند.

-عدم ارتباط صمیمی و دوستانه پدر با فرزندان در منزل و آگاه نبودن از مسایل و مشکلات روزمره آنان.

-اعتماد به نفس پایین یلدا و دست کم گرفتن خود در مقابل سایرین.

معاشرت و رفت و آمد کم خانواده یلدا با  فامیل و دوستان و آشنایان

رفتار و اعمال یلدا در کلاس برای سایر همکاران نیز مشهود بود .به صورتی که در صحبتی که با تعدادی از همکاران داشتم همه به ساکت و آرام بودن یلدا در کلاس و و عدم شرکت او در بحث ها و کارهای گروهی اشاره کردند.وقتی یکبار پدر یلدا به مدرسه آمد به من گفت یلدا در منزل بیشتر اذیت می کند و من و مادرش برای اینکه آرامش داشته باشیم او را به مدرسه می فرستیم تا از اذیت کاری های او در امان بمانیم.

از مهم ترین علائم دو زبانه بودن و عدم تمرکز و دقت  یلدا در کلاس می توان به ساکت نشستن در کلاس ،مطرح نکردن سوال در کلاس ،فقط یک دوست صمیمی داشتن ،تغییر رنگ چهره و تن صدا هنگام پاسخ دادن به سوال معلم در کلاس،داوطلب نشدن برای انجام هیچ کاری در کلاس و مدرسه،شرکت نکردن در فعالیت های پرورشی و مسابقات مختلف مدرسه،عدم شرکت در اجرای مراسم صبحگاه و سایر مراسم مدرسه اشاره کرد

در صحبت دوستانه که با یلدا داشتم متوجه شدم وی احساس می کند نمی تواند مانند سایر  دوستانش کارها را درست انجام دهد ،فکر می کند خوب صحبت کردن را بلد نیست و اگر حرفی بزند ممکن است باعث ناراحتی معلم و مورد تمسخر قرار گرفتن توسط دوستانش می شود. .به همین دلیل کمتر در فعالیت های گروهی و جانبی شرکت کند و در کلاس بسیار آرام و کم صحبت می کند و در فعالیت های گروهی شرکت نمی کند..

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله برطرف کردن مشکلات خاص مشکلات دانش آموز دو زبانه ام یلدا  اقدام پژوهی 

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین برطرف کردن مشکلات خاص مشکلات دانش آموز دو زبانه ام یلدا  اقدام پژوهی 

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر برطرف کردن مشکلات خاص مشکلات دانش آموز دو زبانه ام یلدا  اقدام پژوهی 

کسب نتایج  پیرامون مقوله برطرف کردن مشکلات خاص مشکلات دانش آموز دو زبانه ام یلدا  اقدام پژوهی 

راهکار ها و پیشنهادات برطرف کردن مشکلات خاص مشکلات دانش آموز دو زبانه ام یلدا اقدام پژوهی 

فهرست منابع مورد استفاده برطرف کردن مشکلات خاص مشکلات دانش آموز دو زبانه ام یلدا اقدام پژوهی 

فهرست منابع

۱-    شارتيه ، ژان ، «عدم اعتماد به نفس و راه های درمان آن » ، ناشر : مترجم ، ۱۳۷۳ .

۲-    قائمی ، علی ، «خانواده و نابسامانی های روانی» ، انتشارات اميری ، ۱۳۷۴ .

۳-    شفيع آبادی ، عبدالله ، «راهنمايي و مشاوره کودک» ، انتشارات تهران ، ۱۳۷۲ .

۴-    احمد وند ، محمدعلی ، « روانشناسی بازی» انتشارات پيام نور،۱۳۷۲ .

۵-    حسين نژاد ، محمد ، «مشاوره با کودکان» انتشارات سپند هنر ، تهران ۱۳۷۹ .

۶-    خاکيه ، پرويز ، «روانشناسی کودک» انتشارات آشنا ، تبريز ۱۳۷۲ .

۷- احمد وند ، محمدعلی ، مهجور ، سيامک ، «آشنايي بافعاليت های اجتماعی» انتشارات پيام نور ۱۳۸۰ .

۸-    «ماه نامه رشد آموزش ابتدايي» شماره ۴۱ ، انتشارات کمک آموزشی ، ۱۳۸۰ .

۹-  « ماه نامه رشد آموزشی در رشد تکنولوژی» شماره ۱۲۷ ، انتشارات دفتر کمک آموزشی ۱۳۷۹ .

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی به ذهنم رسید این است که فایل اقدام پژوهی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه پنجم سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی پایه پنجم را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط

دیدگاهی بنویسید

58 − = 49