دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی چگونه مي توانم مهارت انشانويسي دانش آموزان را افزايش دهم؟

دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی

چطور یک دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی را بنویسیم؟ برای نوشتن یک دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی چیست

دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی

در رابطه با تعریف دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی نظر این است که دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی فردی

آیا در پی آنید که دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی یعنی چه ؟.باید گفت که دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی انشانويسی، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی چگونه مي توانم مهارت انشانويسي دانش آموزان را افزايش دهم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۱۹ صفحه

دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی چگونه مي توانم مهارت انشانويسي دانش آموزان را افزايش دهم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی افزایش مهارت انشا نویسی در دانش آموزان

دیباچه مطالب افزایش مهارت انشا نویسی در دانش آموزان

چکیده و مقدمه موضوع افزایش مهارت انشا نویسی در دانش آموزان

بیان مسئله پژوهش افزایش مهارت انشا نویسی در دانش آموزان

شرایط و توصیف وضعیت حاضر افزایش مهارت انشا نویسی در دانش آموزان

جمع آوری داده ها و شواهد یک افزایش مهارت انشا نویسی در دانش آموزان

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات افزایش مهارت انشا نویسی در دانش آموزان

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با افزایش مهارت انشا نویسی در دانش آموزان

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن افزایش مهارت انشا نویسی در دانش آموزان

تجزیه و تحلیل داده ها

پس از جمع آوري اطلاعات شواهد ۱ به تجزیه و تحلیل وو تفسير اطلاعات اتخاذ شده با كمك الگوي مفهومي پرداختم. طبق الگوی فوق عوامل متعددي در انشا نويسي كودك ايجاد مشكل مي نمودندكه عبارت بودند از :

عدم آگاهي از ساختار جمله و نداشتن اطلاعات پايه در زمينه ي معيارهاي انشا نويسي و نكات دستوري .  –

– ضعف املايي كه سبب بي علاقگي در نوشتن انشا مي شود .

– نداشتن مطالعه كه سبب ناكافي بودن خزانه ي لغات و عدم رعايت نكات دستوري و … مي شود-

– نداشتن علاقه كه تأثير مستقيمي روي كيفيت انشا دارد. زيرا فرد بي علاقه قادر به تمركز نيست و هر لحظه به فكر راه فراري از ادامه ي نوشتن انشاست . از طرفي تمامي عوامل تأثير گذار در نوشتن يك انشا مي تواند در بي علاقگي دانش آموز به انشا نويسي مؤثر باشند .

.  بي سوادي و كم سوادي والدين –

.  دو زبانه بودن دانش آموزان (زبان مادري دانش آموزان تركي مي باشد-

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی قرار داده است. دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی را به تایید می رساند.

.  آشنا نبودن به معيارهاي انشا نويسي و رو شهاي آن-

–  اشتغال كودكان در خانه به کارهای خانواده و اهمیت نگذاشتن والدین به درس فرزندان خود .

 راهكارهاي اجرايي

با بررسي الگوي مفهومي در مرحله ي قبل از اقدام به انتخاب را ه هاي موقتي جديدي نمودم،كه عبارت بودند از :

الف : براي درك موضوع ، نوشتن عنوان آن و مقدمه ي مناسب با اطلاعات لازم و كافي در زمينه ي موضوع از طريق سخنراني يا خواندن كتاب هاي متنوع در كلاس ارائه شد.

ب : براي رفع تكرار كلمات و جملا تي كه ناشي از محدود بودن اطلاعات پايه و دامنه ي لغات است از روش هاي مختلفي نظير بازخواني انشاي خود و هم گروه ها، فعال كردن كتابخانه ي كلاسي ، كتابخانه ي مدرسه ، و

تشويق به مطالعه ي كتاب هاي غيردرسي و مجلات رشد دانش آموزو از این طریق افزايش اطلاعات پايه

استفاده از كلمات هم خانواده ، مترادف و مخالف،  اجراي روش بارش مغزي ، نوشتن انشاي گروهي با استفاده از روش پرتوهاي خورشيدي  و … بهره گرفته شد .

ج : براي آموزش ساختار جمله ، ضمن معرفي الگوي جمله هاي خبري، پرسشي، تعجبي و … تمريناتي به بچه ها داده شد . مثلاً ، از آنها مي خواستم كلمات درهم ريخته ي روي تابلو را كه توسط معلم نوشته شده بود به طور فردي يا گروهي مرتب كنند . يا جملات ناقص را كامل كنند.

د : براي آشنا نمودن دانش آموزان با علائم نگارشي ابتدا علامت ها را به او آموزش داده ، كاربرد هر يك را با كمك تمرينات متنوع به آنها آموختم .

مثال : گذاشتن علامت ( . ؟ !) در انتهاي جملات خبري، پرسشي و تعجبي.

ه : براي ايجاد ارتباط منطقي بين جملات از روش بارش مغزي و مرتب نمودن جملات به ترتيب اولويت بهره جستم .

و : نكات دستوري و نگارشي را نيز از راه افزايش مطالعه و دامنه ي اطلاعات با تمرينات عملي مناسب آموزش دادم .

ز : براي رعايت زيبانويسي، حاشيه گذاري و تميزي در انشا آموزش هاي لازم را عملاً با نشان دادن يك انشاي مطلوب اعمال نمودم.

سایر راهکار های مورد استفاده در حین استفاده از روش های بالا عبارت بودند از :

خلاصه نويسي متن داده شده ، توصيف وضعيت يك مكان ، شي يا شخص از طریق مشاهده ي دقيق اطراف خود  و توجه به جزئيات و كشف چيزهاي تازه و نیز بيان نظرات و عقايد شخصي خود در رابطه با آن ، خاطره نويسي ، نامه نگاري ، تبديل گفتار به نوشتار، توجيه ارزش و اهميت نوشتن براي دانش آموزان ،

بهره گيري از تشويق و اهداي جوايز  ، نوشتن قسمتي ازيك موضوع و ادامه ي آن به وسيله ي دانش آموزان و آموزش اصول صحيح انشانويسي از اين طريق.

 گردآوری اطلاعات شواهد ۲

با اجراي راه حل هاي جديد و جمع آوري اطلاعات شواهد ۲ و بررسي انشاهاي جديد، مقايسه ي اطلاعات شواهد ۲ با شواهد ۱ دريافتم كه راه كارهاي انتخابي توانسته است، تا حد زيادي مشكلات انشا نويسي دانش آموزان را مرتفع سازد به طوري كه پس از جمع آوري نظرات مدير ، همكاران، دانش آموزان و او لياي آنها از طريق مصاحبه و پرسش نامه هاي جديد دريافتم كه اين طرح مورد استقبال قرار گرفته است . در پايان سال وضعيت بهتر بود ، بررسي نتايج نشان مي داد كه وضعيت فرق كرده است . حال ديگر دانش آموزان از زنگ انشا بدشان نمي آمد .

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله افزایش مهارت انشا نویسی در دانش آموزان دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی 

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین افزایش مهارت انشا نویسی در دانش آموزان  دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر افزایش مهارت انشا نویسی در دانش آموزان دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی 

کسب نتایج  پیرامون مقوله افزایش مهارت انشا نویسی در دانش آموزان دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی  

راهکار ها و پیشنهادات افزایش مهارت انشا نویسی در دانش آموزان دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی 

فهرست منابع مورد استفاده  افزایش مهارت انشا نویسی در دانش آموزان دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی

منابع

۱-  قاسمي پويا ، اقبال ( ۱۳۸۲ )، راهنماي معلمان پژوهنده ، تهران : لوح زرين.

۲ –  سيف ، علي اكبر( ۱۳۷۰) ، « اندازه گيري و ارزشيابي پيشرفت تحصيلي » ، تهران : آگاه

۳ –  هورن ، هلن( ۱۳۷۹ ) ، چگونه كيفيت آموزش را بهبود بخشيم ؟ ، تهران : قدياني

۴ – آقازاده، محرم. احديان، محمد( ۱۳۷۸)، راهنماي روش هاي نوين تدريس ، تهران : انتشارات

۵ –  اسپالرينگ ، چريل ال ، مترجم : نائينيان و بيابانگرد( ۱۳۷۷ ) ، انگيزش در كلاس درس ، تهران : مدرسه .

 

مطلبی که در رابطه با دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی به ذهنم رسید این است که فایل دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی باید بدانیم :

مرجع فایل دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل دانلود اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

86 − 82 =