اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی

اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل اقدام پژوهی کلاس سوم دبستان حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل اقدام پژوهی کلاس سوم دبستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل اقدام پژوهی کلاس سوم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل اقدام پژوهی کلاس سوم دبستان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی

چطور یک اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی چیست

اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی نظر این است که اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی پرخاشگری بی نظمی، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس و درس را در دانش آموز طلاقم آرشام محبی کاهش دهم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۳۰ صفحه

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس و درس را در دانش آموز طلاقم آرشام محبی کاهش دهم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس دانش آموز طلاقم آرشام محبی

دیباچه مطالب کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس دانش آموز طلاقم آرشام محبی

چکیده و مقدمه موضوع کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس دانش آموز طلاقم آرشام محبی

بیان مسئله پژوهش کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس دانش آموز طلاقم آرشام محبی

شرایط و توصیف وضعیت حاضر کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس دانش آموز طلاقم آرشام محبی

جمع آوری داده ها و شواهد یک کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس دانش آموز طلاقم آرشام محبی

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس دانش آموز طلاقم آرشام محبی

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس دانش آموز طلاقم آرشام محبی

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس دانش آموز طلاقم آرشام محبی

گردآوري اطلاعات ( شواهد ۱ )

مسأله را دريكي از جلسات مدرسه مطرح كرده و از مدير ، معاون و همكاران نظرخواهي كردم . در جلسه ای که در خصوص شناسایی دانش آموزان در معرض افت تحصیلی و تلاش در جهت رفع مشکل آنها در مدرسه قرآنی مائده برگزار گردید ضمن صحبت با همکاران در این زمینه  و تلاش برای رفع آنها اختلافات خانوادگی و جدایی پدر و مادر آرشام را در جلسه عنوان نمودم و بیان کردم که دارای اختلافات خانوادگی شدیدی است که باعث پرخاشگر شدن و زورگو شدن این دانش آموز نسبت به همسالانش شده است.مصاحبه اي با پدر درباره ي وضعيت او در محيط خانه كردم . با چند تن از هم كلاسي هاي او مصاحبه انجام داده و با توجه به شكايات اوليا و دانش آموزان او را خواسته و در حياط مدرسه كليه مشكلات را با او در ميان گذاشته ام .با اين اوصاف و مطالعه پرونده ي تحصيلي و تربيت او واسناد و مدارك موجود در مدرسه دلايل  اين مشكل را چنين يافتم :

طلاق پدر و مادر.

وجود الگوهاي نامناسب در بيرون از مدرسه همانند برخي از دوستان و خانواده

محبّت بي رويه و نامناسب توسط پدر و خانواده ي پدري و بدگويي پشت سر مادر

درخواست ها و انتظارات دو گانه از او به علّت دوگانگي فرهنگ هاي دو خانواده

عدم تشويق و تنبيه مناسب و به جا ، هنگام بروز رفتارهاي ناهنجار

آزادي بيش از حد او در خانه و همچنين در مدرسه و خانه ي پدری او

علاقه شديد وي به خودنمايي و ابراز وجود

ناديده گرفتن مقررات مدرسه و حقوق ديگران

گرد آوري راه حل ها :

براي نفوذ در دل و جان هر فرد نياز است كه ارتباط نزديك و صميميانه اي با او برقرار گردد . در همين راستا بهتر ديدم كه ابتدا :

ارتباط صميمي با اين دانش آموز داشته و خوب به حرف هايش گوش كنم .

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان اقدام پژوهی کلاس سوم دبستان قرار داده است. اقدام پژوهی کلاس سوم دبستان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل اقدام پژوهی کلاس سوم دبستان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل اقدام پژوهی کلاس سوم دبستان را به تایید می رساند.

محبّت نمودن به او در حد متعادل

احترام و شخصيت دادن به او

تقويت روحيه ي اعتماد در او

مسئوليت دادن به او در خانه و مدرسه

درك بهتر و بيشتر او از جانب خانواده و خودم شاگردان ديگرم

تشويق او در حد معمول به صورت زباني و انفرادي و گروهي و جنسي

تقويت روحيه ي ايثار و فداكاري در جهت حفظ حقوق اساسي ديگران

ارا ئه الگو هاي مناسب  رفتاري با استدلا ل هاي درست و منطقي.

انتخاب راه حل :

از بين راه حل هاي ارائه شده سعي كردم از همه ي آن ها استفاده كنم ولي بيشتر سعي كردم با پدر  او صحبت كنم زيرا بيشتر اختلال رفتاري او به نحوه ي بر خورد اين فرد  مي دانستم ،  پس در چند جلسه بحث و گفتگو ، مشكل عاطفي يا درسي او را به آنان يادآور كردم و با توضيح تأثيرات خانواده ، آنان را متوجّه وظايفشان كردم  كه در زمينه ي تر بيت فرزند خود چه وظايفي بر عهده دارند . در جلسه ای که با مدیر و معاونین برگزار شد مقرر گردید که این دانش آموز در مدرسه مورد مشاوره قرار گیرد. ا ز پدر   آرشام دعوت به عمل آمد در جلسات متعدد در مدرسه برای رفع مشکل فرزندش شرکت نمود. و پدر آرشام را توجیه کردیم که توجه بیشتری به فرزندش داشته باشد و با محبت با وی برخورد نماید.

  1. مسئوليت دادن در خانه و مدرس.
  2. احترام به شخصيت او

با او صحبت كردم كه اگر منظم و درس خوان و مؤدب شود نماينده كلاس مي شود ( يعني در مقابل كار خوب پاداش   مي گيرد ، غير مستقيم آموزش دادم هر عملي  عكس العملي دارد ) .

به خاطر انجام كارهاي خوب و مناسب ، به جا حرف زدن و  درس خواندن و….. ،‌ از طريق تمام دانش آموزان يا خودم با دادن جوايز مورد تشويق و ترغيب قرارگرفت و در مقابل كارهاي خلاف و غلط تنبيه مي شد.

چگونگي كاربرد راه حل :

اولين قدم من صحبت با خانواده كه تا در مقابل خواسته هاي به حق او سر تعظيم فرود بياورند و درمقابل خواسته هاي نابجاي او سرسخت و يك زبان باشند . در پيش او بدي نفر سوم را نگويند و تمام رفتارهاي او را طي نامه اي به من گزارش دهند تا كارهاي خوب او را مورد تشويق وترغيب قرار دهم. از او خواستم تا فرزند خوبي براي آنها و شاگرد گلي براي من باشد و اگر آن طور كه گفته ام باشد نماينده كلاس مي شود.

شركت دادن او در كارهاي گروهي،

تشويق او درمقابل همكاران و ديگران،

اشاره به نقاط مثبت او،

ترغيب به رفتن به باشگاه،

خواستن از ديگران در پيش كودك ، اوّل نقاط مثبت او را بگويند و بعد اشاره به نقاط منفي كنند .

همچنین در زمینه درسی تکرار و تمرین و ممارست بیشتری داشته و برای بهبود وضعیت درسی آرشام از معاون آموزشی مدرسه سرکار خانم لیلا کولیوند جهت استفاده از روش های تدریس متفاوت و بهتر کمک گرفته شود.

همچنین در این زمینه برای رعایت نظافت و بهداشت بیشتر توسط آرشام او را به عنوان مسئول بهداشت کلاس معرفی و از طرف مدیر و معاون و من به او جوایزی اهدا گردید.

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس دانش آموز طلاقم آرشام محبی 

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس دانش آموز طلاقم آرشام محبی 

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس دانش آموز طلاقم آرشام محبی 

کسب نتایج  پیرامون مقوله کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس دانش آموز طلاقم آرشام محبی 

راهکار ها و پیشنهادات کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس دانش آموز طلاقم آرشام محبی

فهرست منابع مورد استفاده کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس دانش آموز طلاقم آرشام محبی

فهرست منابع:

– کریمی،یوسف( ۱۳۹۲ ). روانشناسی اجتماعی: نظریه ها،مفاهیم وکاربردها. تهران: نشرارسباران.

– کریمی،یوسف( ۱۳۹۰ ). روانشناسی اجتماعی: نظریه ها،مفاهیم وکاربردها(چاپ یازدهم).تهران: نشرارسباران.

– کریمی،ي. ( ۱۳۸۹ ). روانشناسی اجتماعی: نظریه ها،مفاهیم وکاربردها(چاپ یازدهم).تهران: نشرارسباران.

– وینرایت،ویلیام(بیتا). عقل ودل. ترجمه: محمدهادي شهاب( ۱۳۹۴ ). قم: انتشارات پژوهشگاه علوم ومعارف اسلامی.

– مارشال،کاترین وراسمن،گرچنب. ( ۲۰۱۴ ). روش تحقیق کیفی. ترجمه: علی پارسائیان وسیدمحمداعرابی(۲۰۱۶).تهران: انتشارات دفترپژوهشهاي فرهنگی. )

.– مارشال،ك. وراسمن،گ. ب. ( ۲۰۱۵ ). روش تحقیق کیفی. ترجمه: علی پارسائیان وسیدمحمداعرابی ۱۳۷۷). تهران: انتشارات دفتر پژوهشهاي فرهنگی.

– سرمد،زهره؛بازرگان،عباس وحجازي،الهه. ( ۱۳۹۴ ) روشهاي تحقیق درعلوم رفتاري. تهران: انتشارات آگه.

– سرمد،زهره،بازرگان،عباس وحجازي،الهه. ( ۱۳۹۱ ) روشهاي تحقیق درعلوم رفتاري. تهران: انتشارات آگه.

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی به ذهنم رسید این است که فایل اقدام پژوهی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل اقدام پژوهی کلاس سوم دبستان سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل اقدام پژوهی کلاس سوم دبستان را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

4 + 6 =