اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه چگونه توانستم با تشکیل گروه سرود واستفاده از اساتید بر جسته و تمرین و تکرار و آموزش صحیح موسیقی تا حد زیادی مشکل دانش آموزان خود را حل کنم ؟

اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود

چطور یک اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود چیست

اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود نظر این است که اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی معاون پرورشی تشکیل گروه سرود، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه چگونه توانستم با تشکیل گروه سرود واستفاده از اساتید بر جسته و تمرین و تکرار و آموزش صحیح موسیقی تا حد زیادی مشکل دانش آموزان خود را حل کنم ؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۲۹ صفحه

اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه چگونه توانستم با تشکیل گروه سرود واستفاده از اساتید بر جسته و تمرین و تکرار و آموزش صحیح موسیقی تا حد زیادی مشکل دانش آموزان خود را حل کنم ؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی آموزش صحیح گروه سرود به دانش آموزان و حل مشکلات آنها

دیباچه مطالب آموزش صحیح گروه سرود به دانش آموزان و حل مشکلات آنها

چکیده و مقدمه موضوع آموزش صحیح گروه سرود به دانش آموزان و حل مشکلات آنها

بیان مسئله پژوهش آموزش صحیح گروه سرود به دانش آموزان و حل مشکلات آنها

شرایط و توصیف وضعیت حاضر آموزش صحیح گروه سرود به دانش آموزان و حل مشکلات آنها

جمع آوری داده ها و شواهد یک آموزش صحیح گروه سرود به دانش آموزان و حل مشکلات آنها

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات آموزش صحیح گروه سرود به دانش آموزان و حل مشکلات آنها

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با آموزش صحیح گروه سرود به دانش آموزان و حل مشکلات آنها

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن آموزش صحیح گروه سرود به دانش آموزان و حل مشکلات آنها

انتخاب راه حل مناسب

انجمن های اولیاء و مربیان فصل مشترک همکاری های مردم و نظام تعلیم و تربیت کشورمحسوب می شوند و از این رو دارای اهمیت اند به همین دلیل جلب مشارکت های فکری وعملی اولیاء و مربیان در زمینه حل و فصل مشکلات و نیز برقراری ارتباط درست و هماهنگی میان انجمن های یاد شده با واحدهای آموزشی کشور، نیازمند شناخت اهداف انجمن اولیاء و مربیان توسط والدین است تا با علاقه مندی و انگیزه بیش تر در مدارس به همفکری بپردازند.

مسابقات سرود  به‌طور متوسط در غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان موفق بوده‌ است؛ اما اين مسابقات در جذب دانش‌آموزان ضعيف درسي و دانش‌آموزاني كه به مسابقات فرهنگی اهمیت نمی دهند ، چندان توفيق نداشته است (لطيفي، ۱۳۷۴، ص ۹۱ـ۹۳).

ابراهيمي (۱۳۷۷)، گزارش كرده است که جذب دانش‌آموزان در برنامه‌هاي تربيتي، به ميزان تخصص مربيان بستگي دارد. افزايش فعاليت تربيتي دبيران ميزان جذب دانش‌آموزان را در اين برنامه‌ها بالا مي‌برد. شرکت دانش‌آموزان در برنامه‌هاي تربيتي يکي از موفقيت‌هاي آموزشي و درسي آنان شمرده نمي‌شود .

نطرسنجي رئيسان آموزش‌و‌پرورش سراسر کشور در سال ۱۳۷۸ نشان مي‌دهد که بيش از ۷۰٪ آنان، عملکرد مربيان پرورشي در تحقق اهداف تعليم‌و‌تربيت را در سطح متوسط و ضعيف ارزيابي كرده‌اند (همان).

رجبي و عباسي(۱۳۷۸)، از صاحب‌نظران دربارة کيفيت فعاليت‌هاي تربيتي پرسيده‌اند. پاسخ‌ آنان اين نکات را دربردارد: تربيت ديني محور اصلي مأموريت امور تربيتي است؛ اما در سطح بسيار ضعيفي صورت گرفته است؛ امور تربيتي نمي‌تواند تربيت ديني را محقق كند و ظرفيت پرداختن به فعاليت‌هاي فوق ‌برنامه، مشاوره، شناسايي و رشد استعدادها را ندارد. عملکرد‌ پرورشي در دهة نخست انقلاب به‌طور نسبي مناسب بوده است؛ اما در دهة دوم چندان دفاع‌شدني نيست؛ زيرا متناسب با وضع، متحول نشده و از مقتضيات زمان فاصله گرفته است. پژوهشي ديگر که عملکرد مربيان پرورشي را از ديد دانش‌آموزان دختر دورة متوسطه در سال ۷۸ـ۷۹ بررسي کرده است، موفقيت مربيان دربارة شکوفايي استعدادها، حل مسائل اخلاقي، حل مشکلات و مسائل رواني و استحکام اعتقادات ديني دانش‌آموزان را کمتر از متوسط ارزيابي کرده است

يکی از راهكارها جهت کاهش‌ خلاءها، توجه به فعالیت‌های مکمل و فوق برنامه آموزشی و پرورشی مي‌باشد‌. ‌اين گونه فعالیت‌ها با توجه به ویژگی‌هایی که د‌ارند‌، مي‌توانند‌ د‌ر جهت تعميق‌ياد‌گیری،  رشد‌ همه‌جانبه فراگیران د‌ر ابعاد‌ مختلف، توجه به ویژگی‌های محلی و منطقه‌اي، توجه به خلاقیت د‌انش‌آموزان،  آموزش مهارت‌های اساسی زند‌گی و پاسخ به سوالات اساسی فراگیران استفاد‌ه شوند‌.

حدود۳۰٪ مربيان پرورشي و اعضاي ستادهاي تربيتي مدارس ضرورت اجراي مسابقات فرهنگي ـ ‌هنري را متوسط ارزيابي كرده‌اند. اين امر روشن مي‌کند که بايد در جهت ارتقاي کيفي فعاليت‌هاي پرورشي بيشتري كوشيد (جعفري علم‎آبادي، ۱۳۷۸، ص ۱۹۲ـ۲۱۹).

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه قرار داده است. اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه را به تایید می رساند.

نتايج پژوهش ايراني‌زاده (۱۳۸۰)، نشان مي‌دهد كه ۵/۲۴% مربيان با فرض امکان انتخاب مجدد، شغل مربي پرورشي را انتخاب و ‎۴/۶۱٪ آنان ترجيح مي‌دهند در سِمت آموزشي فعاليت کنند. نظرسنجي پژوهشکدة‌ تعليم‌و‌تربيت در سال‎۱۳۸۰، در پاسخ کارکنان مدارس به اين پرسش که «چه شخص يا نهادي نقش برجسته‌تري در تربيت دارد؟» کادر آموزشي و مدير مدرسه را عنوان کرده‌‌‎اند و فقط ۳/۶% نقش مربيان پرورشي را مؤثر دانسته‌ و ۶۲٪ کارکنان مدارس به وحدت ساختار، برنامه‌ها و مسئوليت‌ها نظر داده‌اند (حاجي، ۱۳۸۷، ص ۶۸ـ۶۹).

مرتضوي (۱۳۸۱)، در گزارش پژوهش خود نوشته است که دانش‌آموزان به حجم فراوان و شيوة‌ داوري مسابقات اعتراض كرده‌اند و درصد بسياري نيز در خصوص نوع و کيفيت جوايز و زمان اهداي آن (که به‌طور غالب مدت طولاني پس از برگزاري مسابقات داده مي‌شود) معترض‌اند. فقدان يک برنامة هدفمند و انعطاف‌پذير و تغييرات پي‌درپي در دستورعمل‌هاي مربوط‌، علاوه بر اتلاف وقت و سرگرداني مدارس، سبب شده است که مسابقات پرورشي به‌‌منزلة وسيله‌اي‌ تربيتي از هدف اصلي خود دور شود و در‌نتيجه عده‌اي به‌اشتباه کارکرد تربيتي آن را انکار يا کتمان کنند (مرتضوي، ۱۳۸۱، ص ۸).

نتايج پژوهش واحدي، نشان داده است که ميان سطح تحصيلات مربيان‌ پرورشي و اجراي موفقيت‌آميز مسابقات فرهنگي ـ ‌هنري رابطة معناداري وجود ندارد (واحدي، ۱۳۸۱، ص ۱).

نتايج پژوهش برتراند(Olivier Bertrand) نشان مي‌دهد که نه‌تنها در زمينة‌ تدوين و تأليف اهداف، بلکه در انتقال اهداف به عمل نيز مشکلاتي وجود دارد و در هر دو مورد با انگيزه‌ها و علايق دانش‌آموزان و اولياي آنان نيز روبه‌رو هستيم؛ از اين‌رو، روشن نبودن اهداف براي دانش‌آموزان و اولياي ايشان در اجراي برنامه مشکلاتي به ‌وجود آورده، مانع تحقق اهداف مي‌گردد؛ البته برتراند اضافه مي‌کند که علايق و انگيزه‌هاي يادشده به بافت فرهنگي آنان مربوط است، و اين نشان‌دهندة رابطة ديدگاه ايشان با بافت فرهنگي و حتي طبقة اجتماعي دانش‌آموزان و اوليائشان است (برتراند، ۱۹۹۲، ص ۱۱۲ـ۱۱۶).

بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت هنر های آوایی مثل سرود

« ابزارهای هنری، بی‌شک ، رساترین، بلیغ‌ترین و کاری‌ترین ابزار ابلاغ و تبلیغ پیام است. مقام معظم رهبری حفظه الله.  ۱/۴/۱۳۶۶ »« بعد از انقلاب، سرودهای خوب و آهنگهای بسیار خوبی در جهت ارزشهای انقلابی ساخته شد؛ ولی در سالهای اخیر، رشد این‌گونه آهنگها کم شده است. این هم حیف است. باید آهنگهای خوب ساخته شود، شعرهای خوب و چیزهای جدید اجرا گردد و همه‌ی آنها ناظر به ارزشهای انقلابی باشد. اینها باید در صدا و سیما مرتباً منعکس بشود. این‌طور نباشد که اگر چیز خوبی منعکس میشود، حتماً باید یک شعر عاشقانه باشد که فلان خواننده‌ی معروف خوانده و اجرا کرده است؛ و اگر یک چیز انقلابی است، حتماً یک گوشه‌اش مثلاً عیب و ایراد و علتی داشته باشد. نه، برای تهیه و تنظیم آهنگهای انقلابی، آهنگهای اسلامی و طرح ارزشهای اسلامی، از بهترین موسیقیدانها و بهترین خوانندگان استفاده بشود. مقام معظم رهبری حفظه الله. ۱۴/۱۲/۱۳۶۹ »

اجراي راه حل با ذكر جزئيات و چگونگي اجرا :

در همان اوايل سال طبق برنامه  ريزي هايي كه حاصل مطالعات اينجانب و بهر ه گيري از پيشنهادات همكاران آموزشگاه  و سند تحول بنيادين آموزش و پرور ش بود برنامه مدوني چيده شد تحت عنوان تشكيل كميته مديريت كيفيت در مدرسه با رهبري مديريت مدرسه كه ضمن استفاده از مشاركت همه دبیران و اوليا و دانش آموزان فرآيند نتايج را مرتبا موردارزيابي قرار داده و از طريق اين رهبري جمعي و تاكيد بر كار گروهي در جهت افزايش كيفيت پرورش دانش آموزان اين آموزشگاه گام برداريم  و بتوانیم شرکت دانش آموزان را در گروه سرود فعال کنیم.

۱ – در جلسه ديدار عمومي با اوليا در ابتداي سال تحصيلي پيشنهاد شد كه اولياء دانش آموزان آن ها را در شرکت در فعالیت های سرود  ترغيب نمايند ، و با استفاده از روش هاي مختلف سعي بر اين داشته باشند كه دانش آموزان شرکت نمایند.

۲ – اعلام کردن در سر صف : تصمیم گرفتم در مراسم صبحگاهی این موضوع را با دانش آموزان مطرح کنم و آنها را به شرکت در گروه سرود ترغیب نمایم.

۳-جستجو در کلاس ها : برای یافتن دانش آموزان با استعداد و خوش صدا کلاس ها را یکی یکی گشتم و از بین دانش آموزان پایه های مختلف خوش صدا ها را جمع کرده و به آنها پیشنهاد شرکت در گروه سرود را داده و مشغول تمرین شدم.

۴-کمک گرفتن از معلمین آموزشگاه در جهت کشف استعداد های دانش آموزان دذر زمینه سرود

۵-تنظیم آهنگ و ملودی مناسب برای سرود و اجرای تمرینی آن در نماز خانه مدرسه

گرد آوري شواهد ۲

جمع آوري اطلاعات به منظور برسي ميزان  تاثير گذاري راه حل اجرا شده :

پس از گذشت چند ماه  شاهد  تغييرات چشمگيري در برنامه هاي   پرورشي و بخصوص سرود در مدرسه بوديم  ازجمله اينكه در مصاحبه هايي كه با اوليا داانش آموزان در جلسات آموزش خانواده داشتيم اكثر آنان رضايتمندي خود را از اجراي چنين برنامه هايي ابراز مي نمودند كه اين رضايتمندي آنان  شكل مشاركت  و همكاري هاي داوطلبانه بيشتر به خود مي گرفت زيرا آنها اعلام مي داشتند كه فرزندان ما و حتي خود ما از حالت انفعالي  به حالت فعال  در آمده ايم و به نظر بنده چون اوليا  پس از آشنايي با روش هاي نوين اموزش تحصيلي به فرزندان به اهداف و برنامه هاي طرح نيز يقين پيدا كرده بودند خود را به صورت جزيي مهم از اين برنامه شناخته بودند.

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله آموزش صحیح گروه سرود به دانش آموزان و حل مشکلات آنها  اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین آموزش صحیح گروه سرود به دانش آموزان و حل مشکلات آنها  اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر آموزش صحیح گروه سرود به دانش آموزان و حل مشکلات آنها  اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه

کسب نتایج  پیرامون مقوله آموزش صحیح گروه سرود به دانش آموزان و حل مشکلات آنها  اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه

راهکار ها و پیشنهادات  آموزش صحیح گروه سرود به دانش آموزان و حل مشکلات آنها اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه

فهرست منابع مورد استفاده  آموزش صحیح گروه سرود به دانش آموزان و حل مشکلات آنها  اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه

منابع

بختيار نصرآبادي، حسنعلي و رضاعلي نوروزي، «بررسي عوامل درون آموزشگاهي مؤثر در گرايش دانش‌آموزان به امور تربيتي» (فروردين و ارديبهشت ۱۳۸۳

پاک‌سرشت، محمدجعفر و ديگران (۱۳۸۴)، درآمدي بر تعليم‌و‌تربيت اسلامي، تهران، سمت.

جعفري علم‌آبادي، علي (۱۳۷۸)، بررسي نگرش اعضاء ستادهاي تربيتي مدارس منطقه رضويه نسبت به فعاليت‌هاي پرورشي، پايان‌نامة دوره‌ كارشناسي ارشد، مديريت آموزشي، دانشکده علوم تربيتي و روان‎شناسي دانشگاه فردوسي مشهد.

حاجي، مرتضي (۱۳۸۷)، تربيت(دلائل و ضرورت‌هاي تلفيق فعاليت‌هاي آموزش‌و‌پرورش)، تهران، لوح بصر.

حسني، محمد، «آيا تزکيه بر تعليم مقدم است» (مهر ۱۳۸۵)، روان‌شناسي و علوم تربيتي، دوره سي‌وشش، ش ۲، ص‎۱۰۵‌- ۱۲۸٫

حسيني، سيد‌رضا، «تعليم وتربيت در گفت‌وگو با علي‌محمد کاردان» (فروردين و ارديبهشت‎/ خرداد و تير ۱۳۸۵) ماهنامه‌ خبري پژوهشگران، ش ۶ و ۷‎، ص‎۱۵- ‌‌۲۷‌.

صفوي،‌ امان‌الله (۱۳۸۷)، تاريخ آموزش‌و‌پرورش ايران، از ايران باستان تا ١٣٨٠، تهران، رشد.

علاقه‌بند، علي (۱۳۶۸)، جامعه شناسي آموزش‌و‌پرورش، تهران، کتابخانه فروردين.

کريمي، عبدالعظيم (۱۳۸۳)، آموزش به مثابه پرورش، تهران، پژوهشکده‌ تعليم‌و‌تربيت.

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه به ذهنم رسید این است که فایل دانلود اقدام پژوهی دبیر شیمی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل اقدام پژوهی معاون پرورشی مدرسه را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

29 − = 26