اقدام پژوهی معاون اجرایی چگونه توانستم نحوه استفاده صحیح از اینترنت را به دانش آموزانم بیاموزم ؟

اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل اقدام پژوهی معاون اجرایی حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل اقدام پژوهی معاون اجرایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل اقدام پژوهی معاون اجرایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل اقدام پژوهی معاون اجرایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت

چطور یک اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت چیست

اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت نظر این است که اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی معاون اجرایی نحوه استفاده صحیح از اینترنت، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی معاون اجرایی چگونه توانستم نحوه استفاده صحیح از اینترنت را به دانش آموزانم بیاموزم ؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۲۶ صفحه

اقدام پژوهی معاون اجرایی چگونه توانستم نحوه استفاده صحیح از اینترنت را به دانش آموزانم بیاموزم ؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی معاون اجرایی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی معاون اجرایی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی معاون اجرایی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی آموزش استفاده صحیح از اینترنت به دانش آموزانم

دیباچه مطالب آموزش استفاده صحیح از اینترنت به دانش آموزانم

چکیده و مقدمه موضوع آموزش استفاده صحیح از اینترنت به دانش آموزانم

بیان مسئله پژوهش آموزش استفاده صحیح از اینترنت به دانش آموزانم

شرایط و توصیف وضعیت حاضر  آموزش استفاده صحیح از اینترنت به دانش آموزانم

جمع آوری داده ها و شواهد یک آموزش استفاده صحیح از اینترنت به دانش آموزانم

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات آموزش استفاده صحیح از اینترنت به دانش آموزانم

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با آموزش استفاده صحیح از اینترنت به دانش آموزانم

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن آموزش استفاده صحیح از اینترنت به دانش آموزانم

انتخاب راه حل ها بر اساس اولویت اهمیت اجرا:

اقدام پژوه با توجه به یافته های بدست آمده و تحلیل وضعیت موجود، پیشنهادات و راه حل های ارائه شده را با قضاوت ارزشی سنجیده و با توجه به امکان اجرا و اهمیت اجرای آنها، راه حل ها را به ترتیب زیر بر می گزیند.

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان اقدام پژوهی معاون اجرایی قرار داده است. اقدام پژوهی معاون اجرایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل اقدام پژوهی معاون اجرایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل اقدام پژوهی معاون اجرایی را به تایید می رساند.

۱- آموزش و آگاهی والدین، آموختن نحوۀ برخورد صحیح والدین در مواردی که خطایی از فرزند آنان در استفاده از اینترنت سر می زند.

۲- فرهنگ سازی و ایجاد بستر مناسب برای مواجهه با موقعیت های خاص در دنیای مجازی برای دانش آموزان

۳- هدایت درست و قرار دادن اصولی دانش آموزان در مسیر استفاده از تکنولوژی و ارتباطات جدید توسط دبیران

اعتبار بخشی به راه حل های انتخابی:

اینجانب به عنوان اقدام پژوه نتایج پژوهش انجام شده را با همکاران، مدیر، و مشاور آموزشگاه مورد بحث قرار دادم. در این زمینه مدیر مدرسه، مشاور، معاوت پرورشی قول همکاری را برای اجرای راه حل های انتخابی دادند. و بنا را بر این گذاشتیم که راه حل ها را بر اساس معیارهای زیر به اجرا در آوریم.

  • قابل اجرا در مدرس و منزل باشد.
  • زمان و هزینۀ کافی برای اجرای روشها گرفته شود.
  • استفاده از وسایل و ابزارهای الکترونیکی موجود در مدرسه به هنگام نیاز.
  • کنترل و نظارت مستمر بر اجرای راه حل ها.

نظارت بر اجرای راه حل ها:

  • با والدین ارتباط حضوری و تلفنی در طی هفته برقرار می شود و تغیرات درسی، روحی و اجتماعی دانش آموزان را گزارش می دهند و نسبت به قبل مقایسه می کنند.
  • مدیر مدرسه با همکاری معاون ساعاتی را در بین هفته برای ساعات فوق برنامه و آموزش صحیح در نظر گرفته و هزینه های جاری را تقبل نمودند.
  • دبیران هر درس به تناسب میزان استفاده و ارتباط مطالب هر درس دانش آموزان را به سمت سایتهای مربوط و مفید علمی سوق می دادند.
  • برای جلب اطمینان دانش آموزان به آنها فرصت برای ارائه برخورد مناسب در محیط اینترنت داده شد. به عنوان مثال مسابقه وبلاگ نویسی در بین دانش آموزان برگزار شد.
  • مشاور طی جلساتی دانش آموزانی را که دچار مشکل خاصی در این زمینه بودند فرا می خواند و مشاوره می نمود.
  • در پایان هر ماه گزارش اجمالی بصورت شفاهی در جلسه شورای دبیران در مورد تغییرات اعمال شده ارائه می شد.
  • کتابهایی مربوط به مسائل مورد نظر برای استفاده والدین و دانش آموزان به آنها معرفی شد.

پیشنهاد اقدام پژوه:

سعی کنیم هرچه زودتر فرهنگ صحیح استفاده از رایانه و اینترنت را آموزش دهیم و بستری را فراهم سازیم تا فرزندانمان هرچه زودتر بتوانند از دنیای ارزشمند اینترنت استفاده بهینه کرده و لذت ببرند.

به والدین توصیه می شود:

  • هیچ گاه با فرزندان وارد گود مبارزه نشویم زیرا بازنده ی اصلی این مبارزه بی شک والدین هستند.
  • در صورت استفاده نادرست توسط فرزندان اقدامات زیر انجام شود:
  • تمام اطلاعات نامناسب بدون اطلاع کاربر در اولین فرصت پاک شود. (از طریقHistoryوInternet options)
  • شواهد و قرائنی ارائه گردد که از موقعیت فرزندانمان در استفاده از اینترنت آگاهی داریم.
  • گفتگوی صمیمانه و هشدار دادن به فرزندان
  • از کارهای نادرست پرهیز کنیم. مانند ممنوع کردن استفاده از رایانه، تنبیه، تحریک عواطف و …

گرد آوری شواهد دو

قدم اول را در بررسی وضعیت جدید در کلاس درس برداشتیم . دبیران در تدریس هر درس و دادن فعالیت های خارج از کلاس به این نکته توجه می کردند که سایت های مربوط به مطالب مورد نظر را معرفی کنند و در کنار اینترنت به اهمیت کتابها، نشریات و مجلات علمی هم اشاره نمایند که حتماً مورد استفاده قرار گیرند. والدین هم آموزش وو اطلاعات کافی را در مورد کار با رایانه و پیچیدگی های اینترنت فرا گرفتند. آن دسته از والدینی که به خاطر کم بودن سطح تحصیلات توانایی لازم را برای کنترل اینترنتی نداشتند راههای قابل اجرای دیگری را برای کنترل فرزندان خود انتخاب نمودند. از دانش آموزان نظرسنجی به عمل آمد و بدون قید نام بر روی برگه هایی لیست سایت های مورد استفاده و زمان مراجعه به اینترنت را نوشتند با بررسی آن معلوم شد که نسبت به قبلاً بسیار معقولانه تر به چشم می خورد با صحبت با والدین فهمیدم که مشاجرات و برخوردهای کلامی بین فرزندان و والدین بسیار کمتر شده و روال عادی انجام تکالیف دانش آموزان به آرامی در مدرسه و منزل طی می شود. دانش آموزان حالا دیگر با خطرات واقعی دنیای اینترنت آشنا شده و با ماجراهای تلخ واقعی رو به رو شده و بر اعمال خود کنترل بیشتری داشتند و از روابط نامشروع و عواقب آن حسابی گریزان شده بودند.سطح پیشرفت تحصیلی برخی از دانش آموزان هم سیر صعودی داشته و نمرات بالاتری گرفته اند.

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله آموزش استفاده صحیح از اینترنت به دانش آموزانم  اقدام پژوهی معاون اجرایی

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین آموزش استفاده صحیح از اینترنت به دانش آموزانم  اقدام پژوهی معاون اجرایی

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر آموزش استفاده صحیح از اینترنت به دانش آموزانم  اقدام پژوهی معاون اجرایی

کسب نتایج  پیرامون مقوله آموزش استفاده صحیح از اینترنت به دانش آموزانم  اقدام پژوهی معاون اجرایی

راهکار ها و پیشنهادات آموزش استفاده صحیح از اینترنت به دانش آموزانم اقدام پژوهی معاون اجرایی

فهرست منابع مورد استفاده آموزش استفاده صحیح از اینترنت به دانش آموزانم  اقدام پژوهی معاون اجرایی

منابع و ماخذ

فرهنگنامه کودکان و نوجوانان- تاریخچه آموزش و پرورش ایران

گسترش اینترنت در جهان- حاکمیت و حکومت بر اینترنت- اینترنت ایران و عرصه اطلاعات- ترجمه مهدی صمدی

تأثیر سازنده اینتر نت بر اخلاق کاربران- میترا دیلمقانی- سید یلیرضا حجازی

آسیب های فرهنگی پژوهشی اینترنت- جهانگیر عیسی- ۲۰/۸/۸۸

اسلوین جیمز (۱۳۸۰) اینترنت و جامعه- عباس گیلوردی و علی رادباوه

ضرورت توجه به تکنولوژی های نوین در آموزش و پرورش- علیرضا مرآتی- مرضیه خمیس آبادی ۸۸

تازه های آماری کاربرد اینترنت در دنیا- ۳۱ دسامبر ۲۰۰۹

مطالعه تأثیر استفاده از اینترنت بر رفتار اطلاع یابی- اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران- ۱۳۸۳

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی معاون اجرایی به ذهنم رسید این است که فایل اقدام پژوهی معاون اجرایی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی معاون اجرایی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی معاون اجرایی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی معاون اجرایی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی معاون اجرایی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی معاون اجرایی باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی معاون اجرایی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی معاون اجرایی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی معاون اجرایی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل اقدام پژوهی معاون اجرایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل اقدام پژوهی معاون اجرایی را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

+ 41 = 45