اقدام پژوهی مدیر چگونه توانستم معلمين آموزشگاه را به استفاده از كامپيوتر و اينترنت در امر تدريس ترغيب نمايم؟

اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل اقدام پژوهی مدیر حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل اقدام پژوهی مدیر انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل اقدام پژوهی مدیر سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل اقدام پژوهی مدیر قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت

چطور یک اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت چیست

اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت نظر این است که اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی مدیر كامپيوتر و اينترنت، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی مدیر چگونه توانستم معلمين آموزشگاه را به استفاده از كامپيوتر و اينترنت در امر تدريس ترغيب نمايم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۳۴ صفحه

اقدام پژوهی مدیر چگونه توانستم معلمين آموزشگاه را به استفاده از كامپيوتر و اينترنت در امر تدريس ترغيب نمايم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی مدیر می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی مدیر را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی مدیر موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی پیرامون مقاله استفاده از کامپیوتر واینترنت در تدریس

دیباچه مطالب استفاده از کامپیوتر واینترنت در تدریس

چکیده و مقدمه موضوع استفاده از کامپیوتر واینترنت در تدریس

بیان مسئله پژوهش استفاده از کامپیوتر واینترنت در تدریس

شرایط و توصیف وضعیت حاضر استفاده از کامپیوتر واینترنت در تدریس

جمع آوری داده ها و شواهد یک استفاده از کامپیوتر واینترنت در تدریس

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات استفاده از کامپیوتر واینترنت در تدریس

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با استفاده از کامپیوتر واینترنت در تدریس

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن استفاده از کامپیوتر واینترنت در تدریس

استفاده از CD هاي آموزشي در تدريس

CD هاي آموزشي به كلاس هاي درس طراوت و تازگي خاصي مي بخشند. آن ها
مي توانند دانش آموزان را  با خود به محيط هاي تازه اي ببرند. با استفاده از CD هاي آموزشي مي توان موضوعات درسي را تدريس كرد. و از اين طريق انگيزه يادگيري را افزايش داد. به منظور استفاده مطلوب از CD در هنگام استفاده از اين وسيله آموزشي در كلاس بايد نكاتي را رعايت نمود:

  • معلم بايد هنگام استفاده از CD ابتدا با خواندن بروشورهاي توضيحي و يا با تماشاي آن ها دست به انتخاب بزند.
  • اطلاعات مقدماتي را در اختيار دانش آموزان قرار بدهد، مفاهيم ناآشنا را براي آنان توضيح دهد و نتايج به دست آمده را از CD را پيش بيني كند.
  • براي دانش آموزان تكاليف خواندني مربوط محتواي فيلم تعيين كند.
  • سؤالاتي كه دانش آموزان را به نكات خاصي در CD جلب مي كند، مطرح كند.
  • هنگام تماشاي CD و توجه به محتواي آن با دانش آموزان خود همراه باشد.
  • تماشاي برنامه را با بحث و فعاليت هاي مناسب ديگر همراه كند.
  • يادگيري دانش آموزان را از محتوايCD ارزشيابي كند، ودر عين حال، فضاي بسياري را براي برداشت ها و تعبيرات خلاقانه آن ها باقي گذارد.

 استفاده از رايانه و اينترنت در تدريس

اكنون شبكه هاي عمومي اطلاع رساني با استفاده از فرستنده ها و گيرنده هاي مايكروويو،ماهواره و رايانه انواع اطلاعات از بانك هاي اطلاعاتي به سراسر جهان مي رساند. ديگر دانش آموز براي يادگيري مقيد به مكان و زمان و ابزارهاي آموزشي محدود و معلم مشخص نيست، بلكه مي تواند به طور انفرادي، در هر كجا هست رايانه خود را به كار اندازد و با جستجو در كتاب ها و كتابخانه هاي جهان و پرسش از انواع سايت ها اطلاعات لازم را كسب كند و آن ها را در دستگاه خود ذخيره كند.

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان اقدام پژوهی مدیر قرار داده است. اقدام پژوهی مدیر نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل اقدام پژوهی مدیر نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل اقدام پژوهی مدیر را به تایید می رساند.

اثر رايانه و اينترنت در آموزش و پرورش آن اندازه قوي است كه تقريباً در تمام
كشور هاي جهان آن را به منزله يك ابزار تدريس پيشرفته پذيرفته اند و آموزش مبتني بر اينترنت را به جاي روش هاي سنتي برگزيده اند و استفاده از اينترنت را به منزله يك منبع اطلاعات و يك رسانه ارتباطي به كار مي برند. يكي از پيامدهاي مهم آموزش از راه رايانه و اينترنت استقلال بيشتر فراگيرندگان، يعني انتخاب مكان و زمان و روش يادگيري است ضمناً معلمان كم تر به انتقال مطالب مي پردازند و بيشتر تلاش آن ها آن است كه دانش آموز را به كاوشگري (جمع آوري اطلاعات، تجزيه و تحليل، كشف ارتباطات موجود و توليد دانش)، تفكر انتقادي (از كتاب ها، برنامه هاي تلويزيوني و برنامه هاي رايانه اي) و مهارت هاي زندگي برمي انگيزانند.

از رايانه ها مي توان براي سازماندهي داده ها، براي گزارش نويسي، براي ارتباط با ساير دانش آموزان، براي انجام دادن تحقيق اينترنتي و براي تفهيم كار با مخاطبان جهاني استفاده كرد.

دانش آموزان از طريق اينترنت و فرستادن پست الكترونيكي براي دانش آموزان كشورهاي مختلف، اطلاعات مورد نياز خود را جستجو كنند و با اطلاعات به دست آمده از منابع گوناگون گزارشي تهيه مي كنند و از طريق شبكه جهان گستر وب در دسترس همگان قرار مي دهند.

اينترنت در صورتي كه فقط براي امور پژوهشي مورد استفاده قرار بگيد، زياد مفيد نيست. اينترنت از اين نظر بسيار جالب است كه به دانش آموزان وابستگي و پيوستگي جهان را نشان مي دهد. با كاربرد اين ابزار، دانش آموزان مي توانند با دانش آموزان و حتي دانشمندان سراسر دنيا ارتباط و تعامل برقرار كنند و ديدگاه هايي به دست آورند كه تا به حال دسترسي به آن ها ممكن نبوده است و همه دانش آموزان، براي اولين بار مي توانند عقايد خود را به راحتي منتشر و ديدگاه هايشان را با مخاطباني به گستردگي جهان مبادله كنند.

استفاده از وبلاگ آموزشي در تدريس

اين روش مزاياي بسيار زيادي دارد. با اين روش دانش آموز در خانه خود و با آرامش مي تواند در موقعيت هاي مناسبي مطالب را بياموزد. براي مثال ممكن است بعضي از دانش آموزان بخواهند يك مطلب علمي موجود در وبلاگ را در شب يا در طي ساعات اوليه صبح يا هرزمان ديگري مرور كنند. همچنين ممكن است سرعت خواندن و درك دانش آموزان متفاوت باشد. اما با استفاده از اين روش زمان يادگيري را خود دانش آموز تعيين مي كند. آن ها همچنين مي توانند سؤالات درسي خود را از اين طريق مطرح كنند و جواب خود را از همين روش به دست آورند.

بنا به گفته دانش آموزان سؤالاتي كه از طريق وبلاگ مطرح مي شود، آن ها بدون هرگونه دغدغه اي، با تمركز فراوان به سؤالات به راحتي جواب مي دهند و مي گويند كه اگر امكان داشت تا از طريق وبلاگ امتحان مي دادند، شايد نتايج قابل توجه تري به دست مي آمد.

آموزش از طريق وبلاگ موجب افزايش تعامل با دانش آموز مي شود. به طوري كه دانش آموزان درونگرا (يعني كساني كه از سؤال كردن در كلاس خجالت مي كشند)، اغلب برونگرا مي شوند، كه روي پيشرفت تحصيلي آن ها نقش مؤثري دارد.

استفاده از روش فعال ياددهي  يادگيري مبتني بر ICT

كاربردهاي جديد فناوري ارتباطات و اطلاعات چون پست الكترونيكي، اينترنت و شبكه جهاني و ويدئوكنفرانس، امكانات ارتباطي گوناگوني را براي مدارس فراهم آورده است. در كلاسي كه دانش آموزان به اينترنت دسترسي دارند، ارتباط با خارج از محيط و فرهنگ مدرسه مي تواند امكان درك فراتر از محيط اطراف و فرهنگ را فراهم نمايد. دانش آموزان در يك شهر، استان و كشور مي توانند تجربيات خود را از طريق پست الكترونيكي يا ويدئوكنفرانس با دانش آموزان شهرها و كشورهاي ديگر به اشتراك گذارند.

آن ها هنگام كار با ICT اغلب در گروه ها با يكديگر مشاركت مي كنند. تجربه كار گروهي ICT بر رشد و توسعه مهارت هاي فردي –  اجتماعي تأثيرات مفيدي دارد. در حل مسايل به شكل گروهي، در عين اين كه همه به طور فعال درگير انجام دادن تكليف و فعاليت هستند، هر دانش آموز نقش خاصي دارد. ICT ابزاري مناسب براي برقراري ارتباط و كنترل آن در اختيار دانش آموزان قرار مي دهد.

دانش آموزان در مواجهه با چالش هاي موجود، اعتماد به نفس خود را افزايش
مي دهند و احساس قدرت مي كنند. اين امر روابط بين معلمان و دانش آموزان را تغيير
مي دهد. ارتباط هاي line On- به دانش آموزان قدرت كنترل مي دهد. در اين حالت، معلم يك رهبر، هدايت گر، ياري دهنده، همكار و ارزياب است و نقش سنتي كارشناس موضوعي وي را با مدير برنامه تلفيق مي كند.

ICT از طريق درگير كردن دانش آموزان در كار جمعي مشترك، يك كلاس درس را به محيطي جامع با دايره شمول وسيع تر تبديل مي كند. ظرفيت و قابليت ICT به گونه اي است كه براي هر دانش آموز، با هر ميزان توانايي مورد استفاده قرار مي گيرد.

ICT مجموعه اي از ابزار را براي دانش آموزان فراهم مي سازد تا پس از تسلط بر نكات فني، تكاليف و فعاليت هاي آموزشي را به شكلي جالب تر و لذت بخش تر ارائه نمايند. لازم به يادآوري است كه برخي اوقات اين امر با سرخوردگي و يأس همراه است.

يكي از چالش هايي كه ICT براي معلمان تدارك مي بيند تعريف نقش آنان به عنوان تسهيل كننده يادگيري، سازمان دهنده كار گروهي، مدير فعاليت هاي كلاس درس و …. است. به اين ترتيب، معلمان بيش تر وقت خود را صرف پشتيباني تك تك افراد يا گروه ها خواهند كرد و كم تر به تدريس در كلاس خواهند پرداخت. نيكلاس نگروپنته مي گويد: «مي توانيم با تعداد كم تري دانش آموز كه توانايي يادگيري در آن ها كم است و محيطي كه قابليت آموزشي بيش تري دارد، داشته باشيم. رايانه ها اين تغييرات را ايجاد مي كنند».

استفاده از ICT محيطي با قابليت آموزشي ويژه در كلاس درس ايجاد مي كند كه به طور مسلم در ظهور ظرفيت هاي پنهان دانش آموزان اثرگذار خواهد بود.

اجراي راه حل ، مرحله دوم

با هماهنگي با معلمين آموزشگاه تصميم گرفتم كه در اين دوجلسه به بررسي موفق بودن طرح خود بپردازم. چنان چه موفقيت حاصل شود، به فكر راه حلي باشم كه بتوانم به نحوي اين روش را با امكانات موجود در آموزشگاه ادامه دهم. به گفته معلمين دانش آموزان به قدري علاقمند شده بودند كه طي درس و پس از پايان كلاس مرتب سؤال مي كردند: “آيا ما مي توانيم اين CD ها را براي رايت كردن ببريم؟”‍

يا مي پرسيدند “آيا ما هم مي توانيم در اينترنت در سايت هاي مختلف جستجو كنيم؟”

آن ها همچنين مي پرسيدند: “آيا مي توانيم در اوقات فراغت خود از سايت كامپيوتر
ديتا استفاده كنيم؟”

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله استفاده از کامپیوتر واینترنت در تدریس اقدام پژوهی مدیر

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین  استفاده از کامپیوتر واینترنت در تدریس اقدام پژوهی مدیر

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر استفاده از کامپیوتر واینترنت در تدریس اقدام پژوهی مدیر

کسب نتایج  پیرامون مقوله استفاده از کامپیوتر واینترنت در تدریس اقدام پژوهی مدیر

راهکار ها و پیشنهادات استفاده از کامپیوتر واینترنت در تدریس اقدام پژوهی مدیر

فهرست منابع مورد استفاده استفاده از کامپیوتر واینترنت در تدریس اقدام پژوهی مدیر

منابع مورد استفاده:

  1. آهنچيان، محمدرضا و ديگران (۱۳۸۳) اقدام پژوهي:راهبردي براي بهبود آموزش و تدريس، تهران، انتشارات رشد.
  2. ارشدي، نعمت الله (۱۳۸۶) جهاني شدن و آموزش شيمي، رشد آموزش شيمي، دوره بيست ويكم، شماره۲، زمستان.
  3. اميري، محمدعلي ( ۱۳۶۹). تفكر درباره تحولات آينده آموزش و پرورش، تهران: انتشارات مدرسه.
  4. ايراني، يوسف؛ بختياري، ابوالفضل (۱۳۸۲) روش تحقيق عملي(اقدام پژوهي)، تهران،
    نشر لوح زرين.
  5. بايرم، اليزابت؛ بينگهام، مارگارت(۱۳۸۵) تلفيق فناوري در مدارس، مترجم، نونا حسن پور اينانلو، رشد تكنولوژي آموزشي، دوره بيست ويكم، شماره۸، ارديبهشت.
  6. توكلي، معصومه (۱۳۸۵) آموزش مفهوم مول به روش مبتني بر IT ، رشد آموزش شيمي، دوره بيستم، شماره۱، پاييز.
  7. چارياني، ابوالقاسم (۱۳۸۰) تأثير ICT بر برنامه ريزي درسي، دفتر برنامه ريزي و تأليف
    آموزش هاي فني و حرفه اي، كاردانش.
  8. خلخالي، مرتضي (۱۳۸۱) پرسش هاي مفهومي و مسايل چالش برانگيز در شيمي، رشد آموزش شيمي، دوره پانزدهم، شماره۴، تابستان.
  9. دلوز، ژاك (۱۳۸۰) آموزش براي قرن بيستم و يكم، ترجمه افتخارزاده، سيد فرهاد، تهران: انتشارات عابد.
  10. ديناروند، حسن(۱۳۸۲) مدارس در عصر اطلاعات، رشد تكنولوژي آموزشي، دوره نوزدهم، شماره۹، تابستان.

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی مدیر به ذهنم رسید این است که فایل اقدام پژوهی مدیر دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی مدیر در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی مدیر نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی مدیر از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی مدیر پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی مدیر باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی مدیر در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی مدیر اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی مدیر مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی مدیر و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل اقدام پژوهی مدیر سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل اقدام پژوهی مدیر را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

54 + = 56