اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی چگونه توانستم دانش آموزان را به تحقيق و پژوهش در درس تشويق كنم؟

اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی

چطور یک اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی چیست

اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی نظر این است که اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی چگونه توانستم دانش آموزان را به تحقيق و پژوهش در درس تشويق كنم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۲۹ صفحه

اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی چگونه توانستم دانش آموزان را به تحقيق و پژوهش در درس تشويق كنم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی تشويق دانش آموزان به تحقيق و پژوهش در درس

دیباچه مطالب تشويق دانش آموزان به تحقيق و پژوهش در درس

چکیده و مقدمه موضوع تشويق دانش آموزان به تحقيق و پژوهش در درس

بیان مسئله پژوهش تشويق دانش آموزان به تحقيق و پژوهش در درس

شرایط و توصیف وضعیت حاضر تشويق دانش آموزان به تحقيق و پژوهش در درس

جمع آوری داده ها و شواهد یک تشويق دانش آموزان به تحقيق و پژوهش در درس

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات تشويق دانش آموزان به تحقيق و پژوهش در درس

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با تشويق دانش آموزان به تحقيق و پژوهش در درس

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن تشويق دانش آموزان به تحقيق و پژوهش در درس

تحليل و تفسير داده ها:

پس از مطالعه و بررسی های لازم و صحبت هایی که با دبيران دیگر و مدیر مدرسه داشتم ،و با توجه به یافته های علمی که در قسمت قبل بیان شد  اطّلاعات به دست آمده را مورد تجزیه وتحلیل قرار داده و چون در ريشه بابي مشكل چندين عامل دخالت داشتند از روش ۶ پرسش استفاده كردم:

۱- هدف: تشويق دانش آموزان به تحقيق و پژوهش باعث افزايش مهارت و دقت درمحيط اطرافشان  ميشود كه بي تفاوت از  كنار مسايلي كه در پيش رو دارند نگذرند.

۲- چگونه: با ايجاد زمينه و فضايي مناسب براي پرورش تفكر خلاق در آنها و فعاليتهاي مشاركتي با اعضاي گروه

۳- چه كسي؟ دانش آموزان دوره راهنمايي كه بايد محور فعاليتهاي آموزشي و پرورشي باشند. چه چيزي؟ تشويق دانش آموزان با استفاده از برپايي نمايشگاه – پرورش تواناييها با برگزاري دوره آموزشي روش تحقيق براي دانش آموزان – اعتبار بخشي به تحقيقات دانش آموزان و دادن كارت امتياز به تحقيقات برترو ..چه موقع: موقعي كه دانش آموز با مهارت و دقت بيشتري پژوهش را انجام داد.

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی قرار داده است. اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی را به تایید می رساند.

وابن پژوهش باعث يادگيري بيشتر مطالب درسي شد. كجا ؟ در مدرسه اي كه در آن دانش آموز تحصيل ميكند.

ارائه راه حل موقتي :

۱- تقويت دقت و مهارت در دانش آموز كه با پژوهش سر و كار دارند از قبيل : مصاحبه –آزمايش و..۲- تقويت عادت به تفكر ۳- روش تدريس به صورت پژوهش محور باشد.۴- بررسي تحقيقات دانش آموزان۵- برپايي نمايشگاه از پروژه هاي دانش آموزان۶-انجام فعاليتهاي تحقيقي دانش آموز به صورت گروهي نه انفرادي

اجراي طرح و نظارت بر آن:

با توجه به اين كه در اين مدارس راهنمايي  درسي به عنوان تحقيق و پژوهش در برنامه هفتگي دانش آموزان قرار داده نشده بود من به عنوان دبير علوم اجتماعی تصميم گرفتم در ساعات درسی  ابتدا   براي تقويت مهارت تفكر از دانش آموزانم بخواهم كه تحقيقي را به دلخواه انجام  دهند،كه  در واقع اين تصميم من به نوعي حالت اقدام پژوهي براي خود دانش آموز را داشت و او را به تفكر وامي داشت .

بعد از انتخاب موضوعات بوسيله دانش آموزان موضوعاتي را كه به هم نزديك بودند را در يك گروه قرار دادم و از آن به بعد كلاس به شيوه كارگاهي تشكيل ميشد.

گروه ها كنار هم مي نشستند سپس با هم تبادل نظر مي كردند و جمع بندي مي كردند ونتيجه بحث و گفتگو بوسيله خود دانش آموزان در كلاس ارائه ميشد.و در هر جلسه قسمتي از تحقيق انجام مي شد و در ارائه مطالب تمام اعضاي گروه شركت داشتند و يك نفر ثابت وجود نداشت.

با اين كار مفهوم مشاركت و تلاش در دانش آموزان روشن مي شود و نيز علاقه و انگيزه دانش آ موزان افزايش مي يابد و تدريس كسل كننده و ملال آور نمي شود، كم رويي و خجالت دانش آموزان كاهش مي يابد ، توانايي سخن گفتن و مهارت هاي كلامي آنان براي برقراري ارتباط افزايش مي يابد .  و در همان جلسه خود من هم نظر مي دادم و اگر آن قسمت از كار درست انجام مي شد نمره ي به تمام گروه داده مي شد واعضاي گروه مورد تشويق قرار مي گرفتند اگر كار عيب و نقصي داشت تا هفته بعدي گروه فرصت داشت تا از منابع مختلفي كه من و بقيه همكاران به آنها معرفي كرده بوديم  از جمله كتابخانه مدرسه و نشريات مختلف – سايت هاي اينترنتي و..استفاده كنند و كارشان را كامل تحويل دهند .

بعد از كامل شدن تحقيقات بچه هاكه تقريبا چند ماه طول كشيد از كار هاي تحقيقي دانش آموزان نمايشگاهي بر پا نمودم و از بقيه همكاران و مدير مدرسه نيز خواستم از بين كارهاي تحقيقي بهترين و كامل ترين كار را انتخاب كنند و بعد از انجام ابن كار و مشخص شدن بهترين اثر تحقيقي در مراسمي كه همه دانش آموزان مدرسه حضور داشتند از دانش آموزان برتر تقدير و تشكر به عمل آمدو هدايايي به آنها تقديم گرديد.

جمع آوري اطلاعات (شواهد ۲) :ابزار گرد آوري اطلاعات :

دبيران آموزشگاه- والدين دانش آموزان- مقايسه تحقيقات فعلي دانش آموزان با تحقيقات قبلي گرد اوري اطلاعات:

۱- بقيه دبيران اموزشگاه نيز اظهار داشتند كه دانش آموزان با رغبت و تمايلي بيشتري تحقيقات را انجام مي دهند و مهارت بيشتري بدست آورده اند.

۲- همچنين والدين آنها نيز از اين پيشرفت خوشنود بودند  و اظهار داشتند كه بچه ها ديگر دنبال تحقيقات آماده از كافي نت ها نيستند و وقت بيشتري را صرف كارهاي تحقيقاتي ميكنند.

۳- يادگيري و پيشرفت درسي و افزايش تفكر منطقي در دانش آموزان .

بعد از شروع تا اتمام كار شاهد پیشرفت وتحول در دانش اموزانم بودم. اعتمادبه نفس وعلاقه شان و دقت شان به كارهاي پژوهشي بالارفته بود بطوریکه علاوه بر اينكه تحقيقات خود را به طور گروهي درکلاس انجام می دادند درخانه نيز از والدین خود كمك مي گرفتند و مدت مطالعه شان افزايش يافته بود.

ارزیابی تأثیر اقدامات وتعیین اعتبار:

۱- گسترش کارهای گروهی :چون تحقيق به صورت گروهي انجام مي شود و همه اعضاي گروه در آن فعاليت دارن كلاس برايشان كسل كننده نيست و جذابيت بيشتري دارد و معلم فقط نقش هدايت كننده فعاليتها را دارد.۲- تشويق و ترغيب دانش آموزان به فعاليتهاي پژوهشي : با دادن كارت امتياز – تشويق پژوهشگران برتر و با برپايي نمايشگاه از كارهاي دانش آموزان مي توان باعث انگيزه و ترغيب بيشتر دانش آموزان شد.۳- فراهم آوردن زمينه ي پژوهشي در منزل ۳- ‌فعال شدن بیشتر دانش آموزان و افزایش میزان علاقمندی به انجام کارهای تحقیقی  در بقيه دروس.۴- افزايش ايده ها و نوآوري در موضوع تحقيق : دانش آموزان هر ايده يا جرقه اي كه در ذهنشان زده مي شد را به عنوان موضوع تحقيق به من ارائه مي دادند و اين باعث افزايش ميزان نواوري و خلاقيت آنها  شده بود.۵- بقيه همكاران نيز از افزايش دقت و مهارت دانش آموزان راضي و خوشنود بودند و اظهار مي كردند كه تمايل دانش آموز به انجام پژوهش بيشتر شده است.۶- روش كار به صورت گروهي باعث اعتماد به نفس دانش آموز – افزايش مهارت هاي كلامي و توانايي سخن گفتن در دانش آموز مي شد.۷- آشنايي دانش آموزان با مهارتهاي پژوهش  از قبيل مشاهده- مصاحبه – پرسشنامه و…۸- نگرش مثبت ترنسبت به علم۹- افزايش كيفيت فعاليتهاي پژوهشي- تحقيقي دانش آموزان

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله تشويق دانش آموزان به تحقيق و پژوهش در درس  اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی 

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین تشويق دانش آموزان به تحقيق و پژوهش در درس  اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی 

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر تشويق دانش آموزان به تحقيق و پژوهش در درس  اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی 

کسب نتایج  پیرامون مقوله تشويق دانش آموزان به تحقيق و پژوهش در درس  اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی 

راهکار ها و پیشنهادات تشويق دانش آموزان به تحقيق و پژوهش در درس اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی 

فهرست منابع مورد استفاده  تشويق دانش آموزان به تحقيق و پژوهش در درس  اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی

منابع :

مجله علوم اجتماعي و انساني ، مجلات رشد نوآموز ، معلم ، آينده سازان و پيون

د مجموعه مقالات سمپوزيوم جايگاه تربيت در آموزش و پرورش ، انتشارات تربيت

ضرورت تحقیق و پژوهش در کلاس و مدرسه- حسین نامی پور

آموزش و پژوهش دو عامل اصلي پيشرفت – دانشگاه شهید بهشتی- زمانی زاده

ضرورت مدیریت در بخش پژوهش کشور- احمد دادکستر

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی معلم دبستان به ذهنم رسید این است که فایل اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

+ 10 = 20