اقدام پژوهی دبیر فیزیک چگونه می توانم درک مفاهیم فیزیک را برای دانش آموزانم تسهیل کنم؟

اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل اقدام پژوهی دبیر فیزیک حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل اقدام پژوهی دبیر فیزیک انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل اقدام پژوهی دبیر فیزیک سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل اقدام پژوهی دبیر فیزیک قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم

چطور یک اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم چیست

اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم نظر این است که اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی دبیر فیزیک درک مفاهیم، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی دبیر فیزیک چگونه می توانم درک مفاهیم فیزیک را برای دانش آموزانم تسهیل کنم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۲۸ صفحه

اقدام پژوهی دبیر فیزیک چگونه می توانم درک مفاهیم فیزیک را برای دانش آموزانم تسهیل کنم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی دبیر فیزیک می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی دبیر فیزیک را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی دبیر فیزیک موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم

دیباچه مطالب تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم

چکیده و مقدمه موضوع تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم

بیان مسئله پژوهش تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم

شرایط و توصیف وضعیت حاضر تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم

جمع آوری داده ها و شواهد یک تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم

وظايف دبير :

* دقت در رفتار دانش آموزان و كنترل آنها

* نظارت بر نحوه ي تدريس و نحوه ي توجه دانش آموزان

* رفع اشكالات دانش آموزان قبل از تدريس

* ارائه راهنمائي هاي لازم بعد از تدريس و توضيح ابهامات احتمالي

* دادن امتياز مثبت متناسب با فعاليت گروهها

* تشويق گروههاي برتر

بدين ترتيب به طور خلاصه مي توان گفت در روش جديد يك گروه از دانش آموزان درس را تدريس مي نمودند و گروههاي ديگر با دقت به توضيحات آن ها توجه مي كردند و اشكالات درسي توسط خود دانش آموزان مورد بحث قرار مي گرفت . و بنده فقط نقش مشاهده اي داشتم و در موارد لازم راهنمايي هايي را جهت رفع نواقص ارائه مي نمودم .

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان اقدام پژوهی دبیر فیزیک قرار داده است. اقدام پژوهی دبیر فیزیک نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل اقدام پژوهی دبیر فیزیک نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل اقدام پژوهی دبیر فیزیک را به تایید می رساند.

نتايج حاصل از اجراي روش جديد

به گونه اي كه مشاهده كرديم ، هر گروه در هر جلسه موظف بود يك قسمت از مبحث درسي را مطالعه و به صورت power point به كلاس ارائه دهد و تدريس نمايد و تمام افراد گروه در تدريس شركت مي كردند . مثلاً يك نفر در مورد كارصحبت مي كند ، يك نفر فرمولهاي مربوط به آن را توضيح مي دهد و مثال حل مي كند و بر كار آنها نظارت دارد و يك نفر به سوالات و اشكالات دانش آموزان پاسخ مي دهد . با اين تقسيم كار مطالعه ي يك مبحث كار دشواري نبود . بهمين دليل دانش آموزان با همكاري يكديگر مي توانستند ميزان يادگيري خود را بيافزايند و اوقات بيكاري مضاعف در منزل براي آنها ايجاد نمي شود به اين ترتيب نتايج عبارتند از :

* افزايش اشتياق و علاقه ي دانش آموزان به يادگيري مطالب كتاب

* كاهش آثار منفی امتحان يعني اضطراب و نگراني و ترس

* ميل به رقابت در ميان گروهها و يادگرفتن طرح كردن سوال و حل كردن سوالات متنوع و بيشتر

* دقت در جزئيات كتاب و بحث و بررسي مطالب مبهم كتاب

* مشاركت دانش آموزان در امر ياددهي ـ يادگيري و از بين رفتن احساس خستگي جهت حضور در كلاس

* حضور دانش آموزان در كلاس با شور و نشاط خاص

* جذاب شدن مطالب درسي براي دانش آموزان

 بيان محدوديتها و موانع

بالاخره به دنبال هر طرحي مشكلات و موانعي وجود دارد ولي بعضي از مشكلات در آينده به منفعت نظام آموزشي است . ولي به نظر من اين طرح حداقل مشكلات را دارد .

چرا كه در طرح همياري درهر جلسه تايپ كردن سوالات و تكثير آن مشكلات هزينه اي را به همراه دارد ، ولي در اين روش نيازي به تكثير سوال و مصرف كاغذ نيست ، چرا كه سوالات آزمون به صورت power point روي پرده نمايش داده مي شود .

و در اختيار دانش آموزان قرار مي گيرد و تنها مشكل كوچكي كه اين طرح ممكن است داشته باشد ، مجهز نبودن بعضي از مدارس به سيستم ويدئو پروجكشن است كه آن هم در مورد دبيرستانهاي داخل شهر امروزي بعيد است .

مشکلات تدریس درس فیزیک :

فیزیک به عنوان علم یافتن قوانین حاکم بر طبیعتی است که انسان از بدو خلقت در  تعامل با آن بوده و در خصوص آن تفکر می کرده است و بی شک برای تمام رخدادها و مسائل موجود در طبیعت در ذهن خودش راه حل هایی ارائه کرده است که اکثر آنها نادرست است .

هرگاه حل درست یک مسله علمی از ذهن عامه مردم دور باشد , جواب غلط ولی نزدیک به ذهن بیشترمورد پذیرش قرار می گیرد .

اینکه آیا خورشید به دور زمین می گردد یا زمین به دور خورشید ، مسأله ای نیست که در زمان خودش حتی در زمان فعلی راه حل درستش قابل فهم تراز جواب غلط آن باشد، تدریس فیزیک از آنجا با دشواری روبروست که بشربه دلیل ذات جستجو گر خویش  برای تمام واقعیت ها ، درست یا غلط راه حل هایی ارائه کرده است . گاهی ستاره ها را ارابه های آتشین خدایان می داند که روزها در استراحت وشب ها در حل جنگ و ستیزند و زمین را بر شاخ گاو ، گاو را بر پشت ماهی تصور  ,و کوچکترین قسمت اجسام را مولکول فرض می کند علت سقوط اجسام و بالارفتن دود را اینگونه فرض می کند که اجسام از زمین منشأ گرفته و آتش از آسمان .اگر چه امروزه این تفکرات برای ما نابخردانه است  ، ولی واقعیت اینست که وجود داشته و امروز هم به نوبه خود ذهن دانش آموزان پر از جوابهای غیر منطقی است به خصوص در محدوده فیزیک کلاسیک . شما اگر ۱۰ بار تکرار کنید که پرتاب در راستای قائم یک حرکت با شتاب ثابت است ، باز هم بیش از ۷۰ درصد دانش آموزان در مورد اینکه شتاب اجسام هنگام بالارفتن بیشتر است یا پائین آمدن جواب غلط می دهند .

اگر بارها بیان کنید که در شلیک گلوله به مقوا اندازه نیروی گلوله به مقوا بیشتر است یا  مقوا به گلوله ، باز جوابشان غلط است . در مبحث الکتریسیته, فشارو…. نیزکم وبیش همین مشکلات وجود دارد .

پس دبیران فیزیک ب دو کاررا باید  انجام دهند . اول اینکه ذهن دانش آموزان را از آموخته های غلط خالی کنند و سپس واقعیتهای موجود را جانشین سازند. این کار در واقع به منزله ی تغییر جهت رودخانه است از سراریزی به سر بالایی . در فیزیک جدید به دلیل اینکه ذهن دانش آموزان تقریباً خالی  از اطلاعات است کار راحت تر به نظر می رسد ولی مشکل این است که در این خصوص ما دبیران نیز به اندازه کافی اطلاعات نداریم وهنوز به درک کاملی از مطلب نرسیدیم تا بتوانیم آن را به خوبی بیان کنیم هرگز با حوصله در آزمایشگاه پدیده فوتوالکتریک ، تابش جسم سیاه ، و کار با نیم رسانا را تمرین نکردیم به همین دلیل به سرعت از آنها می گذریم .

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم اقدام پژوهی دبیر فیزیک

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم اقدام پژوهی دبیر فیزیک

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم اقدام پژوهی دبیر فیزیک

کسب نتایج  پیرامون مقوله تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم اقدام پژوهی دبیر فیزیک

راهکار ها و پیشنهادات تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم اقدام پژوهی دبیر فیزیک

فهرست منابع مورد استفاده تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم اقدام پژوهی دبیر فیزیک 

فهرست منابع

* جويس ، بروس و همكاران ،(۱۹۹۵)، الگوهاي تدريس ، ترجمه محمد رضا بهرنگي ، تهران : نشرساوالان.

* شفيع آبادي ، عبدالله ، (۱۳۸۹)،پويايي گروهي و مشاور گروهي ، تهران: انتشارات توس.

* بازرگان ، عباس ،(۱۳۹۲)، اقدام پژوهي و كاربرد آن در تعليم و تربيت ، تهران: انتشارات سمت.

* قائمي پويا ، اقبال ، (۱۳۸۷)،پژوهش در عمل، تهران: یسطرون.

* م ـ فهندژ ،(۱۳۹۱ يادگيري پژوهش محور ،تهران :  انتشارات سروش هدايت

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی دبیر فیزیک به ذهنم رسید این است که فایل اقدام پژوهی دبیر فیزیک دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی دبیر فیزیک در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی دبیر فیزیک نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی دبیر فیزیک از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی دبیر فیزیک پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی دبیر فیزیک باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی دبیر فیزیک در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی دبیر فیزیک اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی دبیر فیزیک مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی دبیر فیزیک و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل اقدام پژوهی دبیر فیزیک سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل اقدام پژوهی دبیر فیزیک را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

19 + = 21