اقدام پژوهی دبیر فلسفه چگونه توانستم بوسیله روش تدریس ایفای نقش و نمایش درس را برای دانش آموزان جذاب نمایم ؟

اقدام پژوهی دبیر فلسفه

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی دبیر فلسفه به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل اقدام پژوهی دبیر فلسفه حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل اقدام پژوهی دبیر فلسفه انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل اقدام پژوهی دبیر فلسفه سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل اقدام پژوهی دبیر فلسفه قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی دبیر فلسفه توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی دبیر فلسفه استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی دبیر فلسفه

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی دبیر فلسفه

چطور یک اقدام پژوهی دبیر فلسفه را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی دبیر فلسفه باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی دبیر فلسفه، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی دبیر فلسفه اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی دبیر فلسفه شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی دبیر فلسفه چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی دبیر فلسفه را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی دبیر فلسفه شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی دبیر فلسفه چیست

اقدام پژوهی دبیر فلسفه درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی دبیر فلسفه

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی دبیر فلسفه نظر این است که اقدام پژوهی دبیر فلسفه یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی دبیر فلسفه در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی دبیر فلسفه

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی دبیر فلسفه و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی دبیر فلسفه فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی دبیر فلسفه یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی دبیر فلسفه، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی دبیر فلسفه چگونه توانستم بوسیله روش تدریس ایفای نقش و نمایش درس را برای دانش آموزان جذاب نمایم ؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۳۵ صفحه

اقدام پژوهی دبیر فلسفه چگونه توانستم بوسیله روش تدریس ایفای نقش و نمایش درس را برای دانش آموزان جذاب نمایم ؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی دبیر فلسفه می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی دبیر فلسفه را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی دبیر فلسفه موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی جذابیت درس فلسفه با تغییر روش تدریس

دیباچه مطالب جذابیت درس فلسفه با تغییر روش تدریس

چکیده و مقدمه موضوع جذابیت درس فلسفه با تغییر روش تدریس

بیان مسئله پژوهش جذابیت درس فلسفه با تغییر روش تدریس

شرایط و توصیف وضعیت حاضر جذابیت درس فلسفه با تغییر روش تدریس

جمع آوری داده ها و شواهد یک جذابیت درس فلسفه با تغییر روش تدریس

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات جذابیت درس فلسفه با تغییر روش تدریس

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با جذابیت درس فلسفه با تغییر روش تدریس

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن جذابیت درس فلسفه با تغییر روش تدریس

راهکار های پیشنهادی

۱-قبل ازتدريس هربخش ازكتاب فلسفه ومنطق به دانش آموزان گفته شوددرس جديدرادرمنزل روزنامه وارمطالعه نمايند.اگرملاحظه كرديدكه دانش آموزان ممكن است اين كارراانجام ندهندقبل ازشروع تدريس خوددركلاس ۵دقيقه زمان رابراي مطالعه درس جديددراختياردانش آموزان قراردهيد.

۲-درموقع حضوردركلاس درس يك ياچندكتاب فلسفي ومنطق كه باعث شودبامنابع ومآخذاين علوم آشناشوندباخودبه كلاس بيآوريم.وآنهاراطوري روي ميزبچينيم كه آنهاراببينند وبعددر اختياردانش آموزان بگذاريم تابانام نويسندگان ويامترجمان،فهرستهاومتن كتاب آشناشوندوسعي كنيم كتابهايي رابيآوريم كه متن آنهاساده باشدتاآنهاراجلب كندوانگيزه اي شودبراي تحقيق ومطالعه ي بيشتراين دروس .

۳-قبل ازتدريس حتماًارزشيابي آغازين رابصورت سؤالات كتبي ياشفاهي انجام دهيم وبااطلاع ازيادگيري وفهم درس قبلي كارتدريس درس جديدراآغازكنيم وچنانچه بعضي ازدانش آموزان دچارمشكل هستند مباحث رابراي آنها بصورت خلاصه ومفيد توضيح وشرح دهيم البته اينكار مي تواند توسـط دانش آموزان ديـگرنيزانجام شـود .يعني خـود دانش آمـوزان اشكـالات يكديگررارفع نمايندكه اينكارمي تواندباسؤالاتي كه شماازآنهامي كنيدتحقق يابدبه اين وسيله هم دانش آموزان درامرتدريس مشاركت دارندوهم رفع اشكال صورت مي گيردومعلم فقط دركلاس وظيفه نظارت كننده وتسهيل گرراخواهدداشت وچنانچه دانش آموزي مشكل داشت نسبت به هدايت اواقدام كند.

۴- دربعضي جلسات تدريس خودبراي رواج فرهنگ تفكروانديشه ومهارت بكارگيري اين دوخصوصيت درميان دانش آموزان پيامهايي ازقرآن،نهج البلاغه، صحيفه ي سجاديه،سخنان كوتاه بزرگان،شعراو…. رابرروي تخته سياه بنويسيدويابه دانش آموزان پيشنهاددهيدكه بعنوان يك تحقيق اينكارراانجام دهندوقبل ازحضورشمادركلاس آنراروي تخته بنويسندوهركس كه اين خلاقيت راازخودش نشان دادبه عنوان نمره ي مستمركلاسي امتيازي داده شودوياپيامهابصورت پوستروياچارت دركلاس نصب شودوهرچندمدتي آنهارابامتنهاي جديدتعويض كنند.

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان اقدام پژوهی دبیر فلسفه قرار داده است. اقدام پژوهی دبیر فلسفه نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل اقدام پژوهی دبیر فلسفه نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل اقدام پژوهی دبیر فلسفه را به تایید می رساند.

۵-درروش تدريس ازوسايل كمك آموزشي كه باعث جلب توجه دانش آموزان ويادگيري بهتردانش آموزان مي شودبهره ببريد.بهترين وسايل كمك آموزشي وسايلي هستندكه ساده باشندوقابل استفاده دانش آموزان مانند:كارتهاي درسي،چارت، لوح و………… اين وسايل رابه دست دانش آموزان بدهيدوازآنهابخواهيدكه ازاين وسايل استفاده كنند.

۶-مي توانيددركلاس ازنوارهاي موسيقي آرام ومناسب براي ايجادجوصميمي بهره ببريد.

۷-پيشنهادبيست وچهارم:درموقع تدريس مسائل فلسفي ومنطقي رابه نمونه هايي اززندگي ومسائل اخلاقي واعتقادي وفرهنگي ارتباط دهيدتا بااستفاده ازآن مهارتهاي زندگي رادردانش آموزان تقويت وياايجادكنيم وتجربيات شخصي وفردي خودوديگران رابراي آنها تبيين كنيدالبته نه بصورت پندواندرز…… (۸)

۸-یکی ديگر ازروش تدريس هاي فعال استفاده ازروش نمايش مي باشد.اين روش مخصوصاًدربخش تدريس مي تواندثمربخش باشديعني دانش آموزان متن رابصورت نمايش نامه به اجرادرمي آورندالبته موقعي نتيجه مطلوب حاصل مي شودكه شما شيوه انجام اين كاررابه آنهاآموزش داده باشيد.

اجرای راه حل جدید و نظارت بر آن  :

پس از بررسی راه حل های پیشنهادی بهترین راه حل را که به نظرم جذاب ترین آنها بود در مورد یکی از درس های سخت فلسفه به نام سقراط به کار بستم.و از طریق نمیش و ایفای نقش آن را به دانش آموزان آموختم که مراحل آن در زیر آورده شده است:

مراحل الگوي ايفاي نقش

مرحله اول : انتخاب موضــوع

شناسايي وانتخاب موضوع اولين قدم براي الگوي ايفاي نقش است و انتخاب آن به دو صورت انجام مي‏شود : موضوع درس ( مورد تدريس ) يا موضوعات دلخواه كه دانش آموزان كلاس بر اساس علايق خود انتخاب مي‏كنند در هر دوصورت ، بايد ابعاد گونگون آن تشريح و به كليه فرگيرندگان تفهيم گردد تا ايفگران نقش‏ها ، مفهوم اصلي را درك كنند . در اين مرحله ، موارد زير بايد رعايت شود :

واضح و روشن كردن موضوع ، به نحوي كه براي همه قابل فهم باشد .

موضع كلي ، مورد علاقه وتوافق بچه‏ها باشد .

موضوع داراي اهداف مهم اجتماعي باشد .

موضوع قابل اجرا و در ساختار الگوي ايفاي نقش قابل بحث باشد.

واؤه‏هاي موجود در موضوع تعريف و مشخص گردد .

موضوع جذاب و متناسب با توانايي‏هاي ذهني و رواني دانش آموزان باشد .يادگيري ارتباطي دو طرفه و تعاملي است و بديهي است كه گر يادگيرندگان منفعل باشند ، امكان يادگيري به وجود نخواهد آمد. در اين روش ، همه افراد نقش‏دارند و بايد در موعد مقرر نقش خود را ايفا كنند و سپس به صورت فعال در جريان آموزش به فعاليت بپردازند.

مرحله دوم : نوشتن نمايش نامه

نگارش نمايش نامه‏ ، پيكره اصلي الگوي ايفاي نقش است . در اين مرحله ، كليه فعاليت‏ها از شروع تا پايان به صورت محاوره‏اي نوشته مي‏شود و دانش آموزان با كمك و همكاري مربي ، مراحل را مي‏نويسند . اهداف اصلي موضوع درس بايد در يكايك مراحل گنجانده شود . رعايت ارزش‏هاي اجتماعي و پرهيز از عادت‏هاي نامطلوب و محتواهاي نامناسب الزامي است . بنابراين ، محتواي اصلي در ايفاي نقش ، همين مرحله است وپيام اصلي درس بايد در اين قسمت مطرح واز طريق اجراي آن به دانش ‏آموزان منتقل شود . دانش‏ آموزان بايد راه‏كارهاي اجرايي را در مراحل بعد اجرا كنند . در اين مرحله ، رعايت توان دانش آموزان ، اطلاعات و زمينه‏هاي فكري آنان اهميت بسيار دارد .

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله جذابیت درس فلسفه با تغییر روش تدریس  اقدام پژوهی دبیر فلسفه

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین جذابیت درس فلسفه با تغییر روش تدریس  اقدام پژوهی دبیر فلسفه

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر جذابیت درس فلسفه با تغییر روش تدریس  اقدام پژوهی دبیر فلسفه

کسب نتایج  پیرامون مقوله جذابیت درس فلسفه با تغییر روش تدریس  اقدام پژوهی دبیر فلسفه اقدام پژوهی دبیر فلسفه

راهکار ها و پیشنهادات جذابیت درس فلسفه با تغییر روش تدریس اقدام پژوهی دبیر فلسفه

فهرست منابع مورد استفاده جذابیت درس فلسفه با تغییر روش تدریس  اقدام پژوهی دبیر فلسفه

منابع قابل استفاده :

– الیس ، سوزان ووالن . آشنایی با یادگیری از طریق همیاری ،ترجمه طاهر رستگار ومجید ملکان،نشرنی ، تهران ،چاپ هفتم ،۱۳۸۲

– بروس ، چویس،ویل ،مارشال ،الگوهای تدریس ۲۰۰۰ ، ترجمه محمد رضا بهرنگی ، نشر کمال تربیت تهران ،چاپ اول ،۱۳۸۰ .

– شعبانی ، حسن ، مهارت های آموزشی ، روش ها وفنون تدریس ، انتشارات سمت ، تهران ،۱۳۸۴ .

– حایری زاده ، قاسم خان ، سودابه ، محمد حسین ، یادگیری از طریق همیاری ، نشرنی ،تهران ، چاپ چهارم ، ۱۳۸۴ .

– کرامتی ، محمد رضا ، الگوهای برتر تدریس ، یادگیری مشارکتی ، نشر فراانگیزش ، مشهد ،چاپ دوم ،۱۳۸۴ .

– رقابت یا رفاقت در کلاس ، مجله روانشناسی تربیتی ، دانشگاه تهران ، سال سی ویکم ، شماره ۲ ، پاییز وزمستان ۱۳۸۰ . ۲۹

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی دبیر فلسفه به ذهنم رسید این است که فایل اقدام پژوهی دبیر فلسفه دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی دبیر فلسفه در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی دبیر فلسفه نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی دبیر فلسفه از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی دبیر فلسفه پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی دبیر فلسفه باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی دبیر فلسفه در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی دبیر فلسفه اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی دبیر فلسفه مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی دبیر فلسفه و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل اقدام پژوهی دبیر فلسفه سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل اقدام پژوهی دبیر فلسفه را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط

دیدگاهی بنویسید

4 + 2 =