اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن

اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم ابتدایی حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن

چطور یک اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن چیست

اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن نظر این است که اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی تقویت هنر گوش دادن، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی چگونه توانستم تقویت هنر گوش دادن گوش کردن را در دانش آموزان کلاسم تقویت کنم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۳۱ صفحه

اقدام پژوهی چگونه توانستم تقویت هنر گوش دادن گوش کردن را در دانش آموزان کلاسم تقویت کنم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی تقویت تقویت هنر گوش دادن گوش کردن در دانش آموزان کلاسم

دیباچه مطالب تقویت تقویت هنر گوش دادن گوش کردن در دانش آموزان کلاسم

چکیده و مقدمه موضوع تقویت تقویت هنر گوش دادن گوش کردن در دانش آموزان کلاسم

بیان مسئله پژوهش تقویت تقویت هنر گوش دادن گوش کردن در دانش آموزان کلاسم

شرایط و توصیف وضعیت حاضر تقویت تقویت هنر گوش دادن گوش کردن در دانش آموزان کلاسم

جمع آوری داده ها و شواهد یک تقویت تقویت هنر گوش دادن گوش کردن در دانش آموزان کلاسم

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات تقویت تقویت هنر گوش دادن گوش کردن در دانش آموزان کلاسم

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با تقویت تقویت هنر گوش دادن گوش کردن در دانش آموزان کلاسم

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن تقویت تقویت هنر گوش دادن گوش کردن در دانش آموزان کلاسم

چگونگی یافتن و انتخاب راه حل ها

برای اینکه علت دقیق عدم تمرکز دانش آموزان مشخص شود با آنها مصاحبه کردم و از آنها خواستم از بین عواملی که باعث عدم تمرکز می شوند مواردی که بیشتر در او این مشکل را به وجود آورده است مشخص کنند.

با هم عوامل را بررسی کردیم.از عوامل محیطی هیچ کدام موثر نبود چون شرایط محیطی در این مدرسه برای دانش آموزان کاملا مساعد است..

عامل بعدی خانواده است که دانش آموزان شرایط را در خانواده مناسب می دانند ولی می گویند گاهی به دلایل مختلف مانند مقایسه با دیگران باعث ناراحتی و کدورت می گردند.

در مورد روشهای تدریس ،چون من از روشهای فعال استفاده می کنم و تمام واحدهای کتاب را به صورت تصاویر جذاب استفاده کردم،و دانش آموزان به صورت گروهی و شرکت در پرسش و پاسخ و بحثهای گروهی فعال هستند به نظرم مشکل خاصی در این مورد نباشد که دانش آموزان نیز این مطلب را تایید کردند.

در مورد کتاب می گویند :به آن علاقه ای نداریم و چون فکر می کنیم برای ما سخت است و یاد نمی گیریم باعث اضطراب ما میشود.در مورد معلم هم چون دانش آموزان به من علاقه مند هستند در این مورد هم مشکل خاصی نیست. در مورد عوامل مربوط به دانش آموز داشتن اضطراب و بی علاقگی را نام می بردند..بعد از اینکه عوامل به وجودآورنده عدم تمرکز در دانش آموزان تقریبا مشخص شد حالا باید به فکر راهکارهای مناسب برای ازبین بردن این عوامل باشم.ابتدا پرسشنامه ای تهیه کردم و از دانش آموزان خواستم بادقت به آن پاسخ دهد.که متن پرسشنامه و پاسخهای دانش آموزان در ادامه آورده شده است.

۱-قبل از شروع مطالعه به چه نکاتی می پردازد؟آیا در ذهن خود سئوال طرح می کند؟به مرور نکات گذشته می پردازد؟  به مرور نکات گذشته می پردازم.

۲-قبل از شروع مطالعه،تخمین صحیحی نسبت به زمان مطالعه خود دارد؟ خیر

۳-حس و حال او نسبت به شروع مطالعه چگونه است؟ خیلی مشتاق و علاقه مند نیستم.

۴-آیا توجه او به زمان های شروع مطالعه،دقیق است؟در لحظه شروع می کند یا در ساعت های مشخص؟

خیر ، ساعت مشخصی ندارد.

۵-طبق برنامه قبلی درس می خواند؟با درس خاصی که علاقه دارد شروع می کند؟  خیر، با درس خاصی که علاقه دارم شروع می کنم.

۶-روشهای تند خوانی را می داند؟با چشم مطالعه می کند؟ خیر ، زمزمه می کنم.

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم ابتدایی قرار داده است. اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم ابتدایی را به تایید می رساند.

۷-معیاری برای میزان سرعت خواندن مطالعه خود دارد؟ خیر

۸-کند خوان است؟با صدای بلند می خواند؟به صورت راه رفته درس می خواند؟بله، با صدای بلند، بله

۹-راه حل مطالعه را می داند؟از یک صفحه شروع به خواندن کامل می کند؟یا ابتدا مروری اجمالی می کند؟

بله، ابتدا مروری اجمالی می کنم.

۱۰-در هنگام مطالعه ،یادداشت برداری می کند؟زیر نکات مهم خط می کشد؟بله،زیر نکات مهم خط می کشم.

۱۱-مطالعه مستمر چند ساعته دارد؟زمان معینی ندارد.

۱۲-در زمان استراحت بین مطالعه چگونه عمل می کند؟خوردن، دراز کشیدن

۱۳-با افکار مزاحم چه می کنی؟زمان مطالعه را از من می گیرد،اما فکر می کنم تا تمام شود به نتیجه برسم.

۱۴-حس و افکار منفی در مطالعه چه جایگاهی دارد؟تخیل نامناسب را چگونه دفع کنیم؟زیاد، نمی دانم.

۱۵-اگر شرایط سکوت کامل فراهم نبود چه کنیم؟در این مواقع اصلا نمی توانم درس بخوانم.باید کامل فراهم باشد.

۱۶-مکان خاصی برای مطالعه دارد؟ بله، در اتاق خودم

با بررسی پاسخهای دانش آموزان عواملی که باعث عدم تمرکز در دانش آموزان شده بود مشخص شد که این عوامل عبارتند از:

ا-مقایسه دانش آموزان با همسالان از طرف خانواده

۲-عدم علاقه به موضوع درس ریاضی

۳-اضطراب و نگرانی

۴-عدم آگاهی کامل با روشهای صحیح مطالعه

۵-افکار منفی

بعد از مشخص شدن عوامل باید راهکارهای مناسب ارائه می شد که برای مشکل اول که مربوط به عوامل بیرونی بود و چون این مقایسه از طرف والدین صورت می گرفت از ایشان خواسته شد تا به مدرسه بیایند و در این مورد با هم گفتگو کنیم که مادرانشان  قصدشان از این مقایسه کمک بیشتر به دانش آموزان در جهت پیشرفت آنها بوده که ناغافل به او در جهت کمک به مشکلشان کمک می کرده اند ، ایشان پذیرفتند که دیگر مقایسه ای صورت نگیرد تواناییهای دانش آموزان را بیشتر بازگو کنند و با هم بیشتر صحبت کنند.

اما در مورد عوامل بعدی که عوامل درونی است و مربوط به خود دانش آموزان است که باید با خودشان صحبت می کردم در مورد علاقه شان به درس   باید تقویت می شد چون مطالعه ثمر بخش از دو عامل متاثر است که ۱-علاقه نسبت به مطالب درسی۲-کاربرد ماهرانه فنون مطالعه نسبت به مطالب درسی

با علاقمند به موضوع ، خود به خود بر آن تمرکز می کند ، بیشتر دقت می کند ، به راحتی مطالب را به حافظه می سپارد و بعدا هم خیلی راحت به خاطر می آورد.بنابراین از اهمیت درس کمی با آنها صحبت کردم از جمله اینکه با یادگیری  درس،که باعث آموزش مهارتهای زندگی می شود و به افزایش خلاقیت و نوآوری کمک می کند و آمادگیهای لازم برای زندگی را فراهم می کند . در نهایت از آنها خواستم با ایجاد انگیزه های نیرومند و در نظر گرفتن اهدافی که برایشان مهم و جالب توجه است نسبت به مطالعه درس در خودشان شوق و علاقه ایجاد کنند زیرا علاقه داشتن به موضوع، باعث تمرکز می شود.

مارگریت کوریت می نویسد:”انسان در بحر اندیشه های خوشایند حافظه بهتری پیدا می کند و ذهن در حالت ارامی قرار می گیرد و میل به یادگیری را در خود به وجود می آورد.”

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله تقویت تقویت هنر گوش دادن گوش کردن در دانش آموزان کلاسم اقدام پژوهی 

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین تقویت تقویت هنر گوش دادن گوش کردن در دانش آموزان کلاسم اقدام پژوهی 

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر تقویت تقویت هنر گوش دادن گوش کردن در دانش آموزان کلاسم اقدام پژوهی 

کسب نتایج  پیرامون مقوله تقویت تقویت هنر گوش دادن گوش کردن در دانش آموزان کلاسم اقدام پژوهی 

راهکار ها و پیشنهادات تقویت تقویت هنر گوش دادن گوش کردن در دانش آموزان کلاسم اقدام پژوهی

فهرست منابع مورد استفاده  تقویت تقویت هنر گوش دادن گوش کردن در دانش آموزان کلاسم اقدام پژوهی

منابع

۱-قاسمی پویا، اقبال، راهنمای معلمان پژوهنده، ۱۳۸۳

۲-قائمی، علی، زمینه تربیت ، ۱۳۶۵

۳-عمید، حسن، فرهنگ فارسی عمید، ۱۳۶۳

۴-اصغری پور، حمید، کلیات ابتدایی و مشاوره ، ۱۳۸۳

۵-سایت تبیان

۶-سایت زلال

۷-سایت مرکز خدمات مشاوره ای صنعت نفت

۸-روزنامه شاپرک

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی به ذهنم رسید این است که فایل اقدام پژوهی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم ابتدایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم ابتدایی را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

+ 12 = 22