اقدام پژوهی تغذیه سالم

اقدام پژوهی تغذیه سالم

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی تغذیه سالم به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم ابتدایی حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی تغذیه سالم توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی تغذیه سالم استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی تغذیه سالم

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی تغذیه سالم

چطور یک اقدام پژوهی تغذیه سالم را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی تغذیه سالم باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی تغذیه سالم، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی تغذیه سالم اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی تغذیه سالم شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی تغذیه سالم چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی تغذیه سالم را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی تغذیه سالم شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی تغذیه سالم چیست

اقدام پژوهی تغذیه سالم درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی تغذیه سالم

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی تغذیه سالم نظر این است که اقدام پژوهی تغذیه سالم یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی تغذیه سالم در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی تغذیه سالم

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی تغذیه سالم و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی تغذیه سالم فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی تغذیه سالم یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی تغذیه سالم، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان کلاسم را به استفاده از تغذیه سالم علاقه مند نمایم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۳۳ صفحه

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان کلاسم را به استفاده از تغذیه سالم علاقه مند نمایم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی علاقه مند ساختن دانش آموزان کلاسم به استفاده از تغذیه سالم

دیباچه مطالب علاقه مند ساختن دانش آموزان کلاسم به استفاده از تغذیه سالم

چکیده و مقدمه موضوع علاقه مند ساختن دانش آموزان کلاسم به استفاده از تغذیه سالم

بیان مسئله پژوهش علاقه مند ساختن دانش آموزان کلاسم به استفاده از تغذیه سالم

شرایط و توصیف وضعیت حاضر علاقه مند ساختن دانش آموزان کلاسم به استفاده از تغذیه سالم

جمع آوری داده ها و شواهد یک علاقه مند ساختن دانش آموزان کلاسم به استفاده از تغذیه سالم

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات علاقه مند ساختن دانش آموزان کلاسم به استفاده از تغذیه سالم

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با علاقه مند ساختن دانش آموزان کلاسم به استفاده از تغذیه سالم

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن علاقه مند ساختن دانش آموزان کلاسم به استفاده از تغذیه سالم

شيوه هاي اجرا

پس از اعتبار بخشي راه حل هاي انتخاب شده آنها را به مرحله ي اجرا درآوردم.

۱-اهميت تغذيه ي سالم را از طريق احاديث به دانش آموزان آموزش دادم.

۲-اجراي نمايش كه از چندي قبل تهيه كرده بودم و بازيگران آن دانش اموزان كلاس بود.

۳-اجراي بازي هاي تغذيه اي و اشعار مربوط به تغذيه.

۴-ساخت وسايل بهداشتي در رابطه با استفاده‌ي از تغذيه‌ي سالم توسط خودم و دانش آموزان.

ابتدا لوستري را درست كردم كه در آن پيامهاي تغذيه‌اي نوشته شده بود را به كلاس آوردم و روش استفاده‌ي صحيح از مواد غذايي را به آنها آموزش دادم.در جلسه ي بعدي از دانش‌ آموزان خواستم كه يك برنامه‌ي هفتگي به صورت جدول تهيه كرده و غذاهايي را كه در طول هفته مصرف مي‌كنند را در آن بنويسند . پس از يك هفته جداول جمع آوري شد و نموداري از غذاهاي مصرف شده و هفتگي آنان تهيه كردم و پس از پاسخ كه كداميك از مواد غذايي بيشتر مورد مصرف بوده‌اند متوجه شدم كه يك يا دو نوع غذاي اصلي وجود دارند و بدين صورت غذاهاي انرژي زا و غذاهاي مكمل و… معرفي مي‌شوند

۵- تهيه‌ي صندوقي به نام بانك سلامت. براي اين كه دانش آموزان را به تغديه ي سالم و صحيح ترغيب و تشويق كنم صندوقي را به نام بانك سلامت تهيه كرده و در آن كارت هايي قراردادم كه نحوة استفاده‌ي درست از مواد غذايي در آن نوشته شده بود و آن صندوق را به عنوان بانك سلامت به دانش آموزان معرفي كردم كه دانش آموزان با آوردن مطالب در مورد تغذيه ي سالم و مواد غذايي مناسب در بانك سلامت سرمايه پس انداز كرده و هر شخصي كه بيشترين مطالب را آورده بود به عنوان سود سرمايه جايزه اي به او تعلق مي گرفت.

۶- همچنين در كلاس به ايجاد پايگاه تغذيه‌ي سالم پرداختم بدين صورت كه ابتدا برنامه‌ي تغذيه اي مربوط به صبحانه ي هفتگي به آنها داده شد و هر روز طبق آن برنامه صبحانه اي را به مدرسه آورده و آن را ميل مي كردند سپس از آن ها خواستم برنامه ي تغذيه ي سالم را كه از طرف خودم براي منزل به آن ها داده شده بود اجرا كنند.

۷- بهداشتيار تغذيه را به منظور كنترل استفاده از مواد غذايي مناسب دانش آموزان با رأي آنها و تأييد خودم تعيين كردم كه شرح وظايف بهداشتيار تغذيه توسط اقدام پژوه و با همفكري دانش آموزان تهيه شد كه اين شرح وظايف در اختيار بهداشتيار قرار گرفت. همچنين پيمان نامه‌اي تحت عنوان پيمان نامه‌ي بهداشتياران به آنها ارائه گرديد و متعهد شدند كه با ياري خدا و به كارگيري دستورات تغذيه‌ي سالم سلامت خود و دانش آموزان را بالا ببرند.

۸- جداول مربوط به ارزشيابي.

۹- مشاوره‌ي تغذيه توسط دكتر شيخيان از اولياي دانش آموزان.

۱۰-  به منظور علاقمند كردن دانش آموزان كلاس به استفاده‌ي صحيح از مواد غذايي راهكارهاي زير به اجرا درآمد.

الف_ تهيه‌ي فلاش كارت هاي تغذيه اي كه حامل پيام در مورد مواد غذايي سالم بود.

ب_ درست كردن روزنگار بهداشت كه دانش آموزان با مناسبت هاي بهداشتي در طول سال آشنا شدند.

ج_ تهيه‌ي مجله‌ي تغذيه اي و تحقيقات توسط دانش آموزان و برگزاري نمايشگاه

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم ابتدایی قرار داده است. اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم ابتدایی را به تایید می رساند.

د_ درست كردن كارت هاي تغذيه اي توسط دانش آموزان

ه _ دانش آموزاني كه از مواد غذايي مناسب در آموزشگاه استفاده مي كردند توسط بهداشتيار تغذيه كارت تبريك به مناسبت تولدشان به آنها اهدا مي شد و مورد تشويق قرار مي گرفتند

و_ براي آن كه عملاً هم با خواص مواد غذايي مختلف آشنا شوند پس از هماهنگي با مسئول محترم آموزشگاه و دبيران حرفه جشنواره ي غذاهاي سنتي را كه هر دانش آموز غذاي سنتي خو درا از منزل آورده در سالن اجتماعات مدرسه سفره اي از كليه ي غذاهاي دانش آموزان چيده شد و دستور پخت انواع غذاها پس از جمع آوري در بين دبيران و دانش آموزان توزيع گرديد.

۱۱- گرفتن مطالب تغذيه اي از اينترنت توسط دانش آموزان از كامپيوتر به صورت گروه دو نفره.

۱۲- نصب پولك و عكس در نمودار تغذيه اي دانش آموزان.

۱۳- برگزاري نمايشگاه غذايي با همكاري دبيران

۱۴- استفاه از مغزها (بادام – پسته – فندق و … ) توسط دانش آموزان در زنگ تفريح.

۱۵- براي اين كه دانش آموزان را به خوردن شير در زنگ تفريح ترغيب كنم به تبليغات در مورد شير پرداخته و هر فردي كه در ماه شير خود را كاملاً ميل مي كرد چك پول به دانش آموزان داده مي شد كه با آن از بوفه‌ي مدرسه خريد كنند

توصيف وضع مطلوب يا (شواهد ۲)

الف) شاخص هاي كيفي در موفقيت طرح

۱_ دانش آموزان كلاس به استفاده از تغذيه‌ي سالم بيش از پيش علاقمند شدند

۲_ عادت به استفاده از مواد غذايي سالم در بين دانش آموزان بيشتر شد.

۳_ مسئوليت پذيري دانش آموزان تحت عنوان بهداشتيار تغذيه سبب شد علاوه بر رشد جسمي زمينه‌ي رشد اجتماعي آنان فراهم گردد.

۴_ كلاس از وضع موجود كه در اثر تغديه‌ي نامطلوب خشك و بي روح بود درآمد و براي دانش آموزان جذاب شد.

۵_ مشاركت تغذيه اي در ميان دانش آموزان و والدين و ديگر دست اندركاران مدرسه افزايش يافت.

۶_ با رويكرد دانش آموزان كلاس به استفاده از تغذيه ي سالم اطلاعات تغذيه اي آنها نيز افزايش پيدا كرد.

۷_ علاقمندي دانش آموزان به اهداء و امانت دهي كتاب هاي تغذيه اي افزايش چشمگيري پيدا كرد

۸_ دانش آموزان كلاس علاوه بر مطالعه ي كتب متعدد تغذيه اي خود اقدام به نوشتن شعر و داستان و تهيه ي نمايش كردند.

۹_ اكثر دانش آموزان كلاس به خودباوري در مورد تغذيه رسيدند.

۱۰_ با استفاده ي صحيح از تغذيه سطح كمي و كيفي آموزشي دانش آموزان كلاس افزايش پيدا كرد.

۱۱_ دانش آموزان به ساخت وسايل مربوط به تغذيه ترغيب شدند.

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله علاقه مند ساختن دانش آموزان کلاسم به استفاده از تغذیه سالم اقدام پژوهی 

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین علاقه مند ساختن دانش آموزان کلاسم به استفاده از تغذیه سالم اقدام پژوهی

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر علاقه مند ساختن دانش آموزان کلاسم به استفاده از تغذیه سالم اقدام پژوهی

کسب نتایج  پیرامون مقوله علاقه مند ساختن دانش آموزان کلاسم به استفاده از تغذیه سالم اقدام پژوهی

راهکار ها و پیشنهادات علاقه مند ساختن دانش آموزان کلاسم به استفاده از تغذیه سالم اقدام پژوهی

فهرست منابع مورد استفاده علاقه مند ساختن دانش آموزان کلاسم به استفاده از تغذیه سالم اقدام پژوهی

منابع و مآخذ

۱ – قرآن كريم.

۲ – اصفهاني، محمد مهدي، بهداشت تغذيه، تهران، انتشارات قلم، سال ۱۳۸۴٫

۳ – پارسي نيا، سعيد، آموزش تغذيه براي بچه‌ها در خانه، تهران، نشر جوان، سال ۱۳۸۰٫

۴ – خوشه مهري، گيتي، تغذيه، تهران، انتشارات مدرسه، سال ۱۳۸۴٫

۵ – داروييان، عباس، بهداشت تغذيه، تهران، سازمان مدارك فرهنگي انقلاب اسلامي، سال ۱۳۷۸٫

۶ – زندي، بهمن، بهداشت تغذيه، تهران، سازمان نهضت سواد آموزي، سال ۱۳۷۵٫

۷ – سعيد نژاد، مژده، مجموعه‌ي مقالات علمي، تهران، مؤسسه‌ي فرهنگي منادي تربيت، سال ۱۳۸۰٫

۸ – شيرواني، گيتي، پيشگامان سلامت، تهران، نشر كتاب نيستان، سال ۱۳۸۵٫

۹ – غفوري، توفيق، بهداشت و تغذيه، تهران، وزارت آموزش و پرورش، سال ۱۳۷۸٫

۱۰ – فضلي خاني، منوچهر، راهنماي عملي پژوهش، تهران، انتشارات ابوعطا، سال ۱۳۸۴٫

۱۱ – ميداني، جواد، بهترين كليد‌هاي تغذيه براي نوجوانان، تهران، نشر صابرين، سال ۱۳۸۵٫

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی به ذهنم رسید این است که فایل اقدام پژوهی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم ابتدایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل اقدام پژوهی آموزگار پایه چهارم ابتدایی را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

44 − 37 =