اقدام پژوهی وطن دوستی

اقدام پژوهی وطن دوستی

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی وطن دوستی به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی وطن دوستی توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی وطن دوستی استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی وطن دوستی

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی وطن دوستی

چطور یک اقدام پژوهی وطن دوستی را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی وطن دوستی باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی وطن دوستی، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی وطن دوستی اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی وطن دوستی شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی وطن دوستی چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی وطن دوستی را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی وطن دوستی شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی وطن دوستی چیست

اقدام پژوهی وطن دوستی درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی وطن دوستی

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی وطن دوستی نظر این است که اقدام پژوهی وطن دوستی یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی وطن دوستی در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی وطن دوستی

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی وطن دوستی و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی وطن دوستی فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی وطن دوستی یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی وطن دوستی، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی چگونه توانستم با ایجاد انگیزه حس علاقه و وطن دوستی را در دانش آموزانم افزایش دهم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۲۳ صفحه

اقدام پژوهی چگونه توانستم با ایجاد انگیزه حس علاقه و وطن دوستی را در دانش آموزانم افزایش دهم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی افزایش حس علاقه و وطن دوستی در دانش آموزانم

دیباچه مطالب افزایش حس علاقه و وطن دوستی در دانش آموزانم

چکیده و مقدمه موضوع افزایش حس علاقه و وطن دوستی در دانش آموزانم

بیان مسئله پژوهش افزایش حس علاقه و وطن دوستی در دانش آموزانم

شرایط و توصیف وضعیت حاضر افزایش حس علاقه و وطن دوستی در دانش آموزانم

جمع آوری داده ها و شواهد یک افزایش حس علاقه و وطن دوستی در دانش آموزانم

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات افزایش حس علاقه و وطن دوستی در دانش آموزانم

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با افزایش حس علاقه و وطن دوستی در دانش آموزانم

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن افزایش حس علاقه و وطن دوستی در دانش آموزانم

انتخاب راه حل هاي جديد موقتي ( ارائه ی راه حل )      

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی قرار داده است. نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی را به تایید می رساند.

درگیر شدن اعضا با این مسئله راهکار های جالبی ، با توجه به این که دانش آموزان بی حوصلگی و عدم رغبت و علاقه به درس را کاملا در رفتارشان نشان می دادند ، را به وجود آورد.

گروه با توجه به موارد مذكور در الگوي تجزيه و تحليل ترسيم مفاهيم و نيز نظربه پاسخ های دانش آموزان در مورد علت بی حوصلگی و بی علاقه گی ان ها به درس و کلاس اینگونه استنباط نمود که  انها از محتوا و حجم زیاد کتاب های درسی راضی نیستند . اکثر قریب به اتفاق ان ها از روش تدریس که سنتی و معمولا به شیوه سخنرانی بود دلخور و ناراضی بودند و آن را متناسب با ذهن پویا وخلاق خود نمی دانستند . عده ای هم امکانات آموزشی مدرسه را زیر سوال می بردند و امکانات مدرسه های کشورهای خارجی را ترجیح می دادند و ندیده  عاشق و شیفته ي تحصیل در ان کشور ها بودند .

با توجه به موضوع آخر٬ خلا آشنایی با مفهوم میهن دوستی  کاملا مشهود شد،که البته ریشه ي اصلی آن ؛خانواده می تواند باشد زيرا معمولأما داشته های خود را همیشه کم می انگاریم  و آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم ، یار درخانه و ما گرد جهان می گردیم.البته ما معلمان  نیز می توانیم مقصر باشیم چرا که کمتر به این مقوله پرداخته ایم و عرق ملی و میهن پرستی را  با توجه به آموزه های دینی مان برای بچه ها باز نکرده ایم و فقط در حد کتاب های درسی ، مطالب درسی را مطرح کرده ایم . حال آن كه دانش آموزان تصور می کنند در جایی که امکانات رفاهی بیشتری  باشد  می توان درخشید و رشد کرد در صورتی که اين دست و پنجه نرم کردن با مشکلات است كه انسان را به موفقیت های بی نظیر می رساند .

این مسئله تیم را بر ان داشت تا ایجاد و تقویت انگیزه میهن دوستی ادامه تحصیل را به عنوان مسئله ي مورد تحقیق خود برگزیند. بر این اساس درس ” ای وطن ” از کتاب فارسی سال دوم راهنمایی را انتخاب کرد و تصميم گرفت با دو روش معلم محوری (سنتی) و شش کلاه تفکر (روش نوین ) با استفاده از هوش های چند گانه ي گاردنر در كلاس به مرحله ي اجرا در اید .

در ضمن از دانش اموزان خواسته شد در هر اجرا در عین لذ ت بردن از کلاس در حل این مشکل همکاری کنند . واعضای تیم نیز عزم خود را جزم نمودند تا مو شکافانه این دو اجرای کاملا  متفاوت را مورد کنکاش قرار دهند  و نتایج به دست آمده را به همکاران دیگر منعکس نمایند تا کلاس های درس، مکان امنی بر ای پرورش استعداد ها و رشد همه جانبه ي ان ها با توجه به تفاوت های فردی ، همراه با شادی و نشاط باشد .

معرفي تكنيك هاي بكار رفته در اجرا :

الف ) شش كلاه تفكر: نام ادوارد “دوبونو” را شنیده اید ؟ روش های خلاق او را چقدر می شناسید؟ بله ٬ او همان نویسنده ی دانشمند و متفکر غربی است که روش ۶ کلاه تفکر او زبانزد همگان است.   ( پيوست    ).   ادوارد دوبونو در كتاب «شش كلاه تفكر» روشی را برای فکر کردن گروهی پیشنهاد می‌دهد. هدف از این روش نظم بخشیدن به تفکر، یافتن راه‌های خلاقانه، طبقه‌بندی، اولویت‌بندی و تصمیم‌گیری صحیح است. در این روش یک نفر به عنوان مدیر جلسه کلاه آبی به سر می‌گذارد. دیگر اعضای گروه ابتدا با کلاه سفید حاضر می‌شوند و سپس در پایان هر محله کلاه خود را با رنگ دیگری عوض می‌کنند. رنگ کلاه ‌ها مفهوم نمادین دارد.

ب) نرم افزار: با توجه به اینکه روش شش کلاه تفکر برای تدریس درس ای وطن انتخاب شد بدین ترتیب برآن شدیم تا نرم افزاری ترتیب داده شود که بتواند راهنمایی خوب برای دانش اموزان باشد.لذا با استفاده از سایت علمی و مطالب به زبان اصلی گرفته شد وپس از ترجمه ، متناسب با درس مورد نظر مان يعني درس اي وطن طراحی و به مرحله ي اجرا درآمد.

ج) طرح درس جهاني : از آنجا که آموزش و پرورش نهاد بسیار مهمی است که باید با علم روز مطابق باشد وبا توجه به پیشرفت روزمره علم آموزشی در سراسر دنیا و پیشرفت علمی دانش آموزان و در نظر گرفتن این نکته که کلاس درس معلم با دردست داشتن یک طرح درس منسجم می تواند جذابیتی دو چندان داشته باشدلذا طرح درس های سنتی را مناسب کلاس امروزی ندانسته و با مراجعه به سایت علمی آموزشی طرح درسی جهانی را برای اجرا در کلاس طراحی کردیم.

د) هوش های چند گانه:  با توجه به اینکه آموزش های سنتی با توجه به IQ دانش آموز طراحی شده است مبنی براینکه نبوغ و هوش یک پدیده ژنتیکی و ارثی می باشد که غیر قابل تغییر است و امروزه این نظریه رد شده و دانشمندان بر این اعتقادند که هوش انسان یک پدیده چند بعدی می باشد که می تواند در یک محیط آموزشی شکل گرفته و پیشرفت نماید لذا ما پدیده ی  IQ  را ندید گرفته و به طراحی درس براساس هوش های چندگانه با استفاده از کتاب techniques and methods in language teaching  نوشته JACK C.RICHARDS AND THEODORE S.RODGERS استادان بنام دانشگاه کمبریج پرداختیم.

ه) روش PMI :     این روش تفکر یعنی یافتن نکات  مثبت و منفی  جالب درباره موضوع قبل از اینکه به یک نقطه نظر برسیم.این روش نیز از روش های تفکر خلاق است که توسط اقای دوبونو طراحی شده است. در این روش تمامی نکات مثبت و منفی ونکات جالبی را که دانش آموزان به آن می اندیشند جمع آوری شده و سپس در مورد آن تصمیم گیری می شود. منابع این بخش را از سایت http://sourcesofinsight.com/2 -intelligence-trap/دریافت نموده ایم.

 اجراي مرحله ي اول ، تدريس به روش سنتي  :

زنگ شروع طرح نواخته شد . اولین جلسه ی تدریس دبیر ادبیات فارسي از درس “ای وطن ” به شیوه ای کاملا سنتی بود.همان شیوه ای که دانش آموزان در تمامی مصاحبه ها و پرسش نامه ها از آن شاکی بودند . موضوع تدریس با سخنرانی معلم آغاز شد و در این میان گاهگاهی چند سوال مطرح می شد تا شايدبتوان دانش آموزان را بدين روش بيشتردر کلاس نگه داشت.

در طرح درس اوليه در قسمت فعاليت هاي يادگيري به روخواني نثر و نظم ، معني اشعار و عشق به وطن و همچنين بيان نكته دستوري واژه هاي ساده و غير ساده و انواع ان پرداختند . واكنش هاي دانش آموزان شامل هم نوايي و صحيح خواندن درس ،بارش مغزي و بيان ايده ها و تشخيص انواع واژه هاي ساده و غير ساده بود . معلم نيز به رفع اشتباهات و نواقص كار پرداخت و در مرحله ي ارزشيابي پرسش شفاهي ، چهارگزينه اي و صحيح و غلط و تشخيص واژه هاي ساده و غير ساده مطرح گرديد .

با در نظر گرفتن آزمايشي بودن كار و ناقص به نظر آمدن آن ، طرح درس اجراي اول به صورت كامل تر با همان چهار عنوان فعاليت هاي يادگيري ، واكنش هاي پيش بيني شده توسط دانش آموزان ، پاسخ معلم به آنهاو مرحله ي ارزشيابي نوشته شد كه محتواي آن به شرح زير است :

روخواني ابيات و واژه هاي جديد ، تشخيص قافيه و قالب شعري ، آرايه ي تكرار حروف و ساخت واژه ها ، نظر خواهي درباره ي وطن و مقايسه ي آن با مادر و اهميت دادن به وطن و پاسداري و حفظ آن  مورد توجه قرار گرفت .

روش تدريس همكار مجري طرح بيشتر سنتي و معلم محور بود البته از وجود هميار نيز در كلاس بهره بردند ولي باوجود اين كه در حين تدريس از پاورپوينت و همكاري گروهي دانش آموزان در بيان مفاخر و بزرگان ايراني استفاده نمودند ، كلاس شاداب و جذاب نبود و فعاليت دانش آموزان كم رنگ به چشم مي خورد . نكته ي مثبت كارشان مشاهدات مكتوب دانش آموزان از كلاس و تدريس بود كه در مرحله ي بعدي كمك خوبي به ما بود .

نظارت مرحله ۱: ناظرين از جمله : سرگروه آموزشی ناحیه ٬ مسئول آموزش راهنمایی ٬ مدیرومعاون مدرسه دركلاس حضور داشتند و فرم نظارت را مرحله به مرحله تكميل مي كردند . اعضاي تيم هم، زیرکانه رفتار دانش آموزان و حضار را زیر نظر داشتند وبه دقت ثبت مي كردند  . نيم ساعتي نگذشته بود كه كاملأمشاهده مي شد خستگی در چهره ی همه موج می زند .  پس از اتمام تدریس، با تحويل پرسشنامه اي به دانش آموزان نظرشان را در مورد روش تدريس اجرا شده خواستيم .البته بلافاصله انتقادات به سمت دبیر مربوطه روانه شد ٬ ولی ماآن لحظه واقعیت را فاش نکردیم كه هدف طرح از اجراي روش سنتي در كلاس چه بوده است …؟

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله افزایش حس علاقه و وطن دوستی در دانش آموزانم اقدام پژوهی

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین افزایش حس علاقه و وطن دوستی در دانش آموزانم اقدام پژوهی

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر افزایش حس علاقه و وطن دوستی در دانش آموزانم اقدام پژوهی 

کسب نتایج  پیرامون مقوله افزایش حس علاقه و وطن دوستی در دانش آموزانم اقدام پژوهی

راهکار ها و پیشنهادات  افزایش حس علاقه و وطن دوستی در دانش آموزانم اقدام پژوهی

فهرست منابع مورد استفاده  افزایش حس علاقه و وطن دوستی در دانش آموزانم اقدام پژوهی

فهرست منابع

  • شفيع آبادي، عبدا… . ناصري، غلامرضا.(۱۳۸۳) . نظريه‌هاي مشاوره و روان درماني. تهران: ناشر مركز نشر دانشگاهي.
  • سيف، علي اكبر.(۱۳۸۴). تغيير ررفتار و رفتار درماني نظريه‌ها و روش‌ها. تهران: نشر دوران.
  • ليندن فيلد، گيل. (۱۳۸۳). اعتماد به نفس برتر . مترجم: حميد اصغري‌پور، نگار اصغري‌پور. تهران: ناشر جوانه رشد.

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی به ذهنم رسید این است که فایل اقدام پژوهی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

− 1 = 1