اقدام پژوهی دانش آموز طلاق

اقدام پژوهی دانش آموز طلاق

یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که اقدام پژوهی دانش آموز طلاق به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

همانطور که میبینید فایل نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

استفاده از اقدام پژوهی دانش آموز طلاق توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از اقدام پژوهی دانش آموز طلاق استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

گزارش اقدام پژوهی دانش آموز طلاق

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأكيد دارند كه بايد دانش‌آموزان افرادي موفق و شهرونداني مؤثر در جامعه شوند، درحالي‌كه فعاليت‌ها بايد طوري طراحي شوند كه دانش‌آموزان بتوانند خويشتن را در جهت كسب موفقيت ياري نمايند( كافمن و زان، ترجمه سليمي و اسحاقيان، ۱۳۷۷). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

اقدام پژوهی

نحوه نوشتن اقدام پژوهی دانش آموز طلاق

چطور یک اقدام پژوهی دانش آموز طلاق را بنویسیم؟ برای نوشتن یک اقدام پژوهی دانش آموز طلاق باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

  • نام درس مورد نظر
  • پایه تحصیلی آموزشی
  • زمان
  • نام مدرسه
  • تعداد شاگردان
  • و…

ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک اقدام پژوهی دانش آموز طلاق، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در اقدام پژوهی دانش آموز طلاق اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در اقدام پژوهی دانش آموز طلاق شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در اقدام پژوهی دانش آموز طلاق چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن اقدام پژوهی دانش آموز طلاق را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت اقدام پژوهی دانش آموز طلاق شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

اقدام پژوهی دانش آموز طلاق چیست

اقدام پژوهی دانش آموز طلاق درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره ۲ آذر ۱۳۸۹ دوره شانزدهم ص۸). در سال‌هاي اخير، نظام آموزش و پرورش كشور ما با مشكلات متعددي روبه‌رو بوده است. حل اين مشكلات و برطرف كردن كاستي‌هاي آن يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي جدي دست‌اندركاران آموزش و پرورش است.

تعریف اقدام پژوهی دانش آموز طلاق

در رابطه با تعریف اقدام پژوهی دانش آموز طلاق نظر این است که اقدام پژوهی دانش آموز طلاق یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که اقدام پژوهی دانش آموز طلاق در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

مراحل اقدام پژوهی دانش آموز طلاق

الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب اقدام پژوهی دانش آموز طلاق و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

نمونه اقدام پژوهی دانش آموز طلاق فردی

آیا در پی آنید که اقدام پژوهی دانش آموز طلاق یعنی چه ؟.باید گفت که اقدام پژوهی دانش آموز طلاق، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعيت دانش‌آموزي و افزايش تقاضا براي آموزش، مستلزم فراهم آوردن محيط آموزشي مناسب همراه مشاركت تمام اعضاي مدرسه در امور جاري آن است. اداره امور مدرسه بايد مبتني بر تصميم‌گيري مشترك، استقلال نسبي، انعطاف‌پذيري، روش‌هاي غيرمتمركز و مشاركت‌جويانه باشد تا فضاي مدرسه را پويا، پرنشاط و فعال نمايد و توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي مديران و معلمان و دانش‌آموزان را شكوفا و متجلي سازد، از طرف ديگر سياست‌هاي راهبردي آموزش و پرورش بر تمركززدايي، مدرسه‌محوري و توسعه مشاركت همه‌جانبه متمركز است كه با تفويض اختيارات و مشاركت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمينه تحقق اهداف تعليم و تربيت همگاني فراهم مي‌شود.

اقدام پژوهی چگونه توانستم میزان تاثیر مشکلات خانوادگی (طلاق) بر روی دانش آموزان را بررسی کنم و آنها را کاهش دهم ؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۳۰ صفحه

اقدام پژوهی چگونه توانستم میزان تاثیر مشکلات خانوادگی (طلاق) بر روی دانش آموزان را بررسی کنم و آنها را کاهش دهم ؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت جام دانش

کانون تخصصی پژوهش در عمل یکی از بهترین گروه های تخصصی تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند اقدام پژوهی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم اقدام پژوهی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در اقدام پژوهی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی تاثیر مشکلات خانوادگی (طلاق) بر روی دانش آموزان

دیباچه مطالب تاثیر مشکلات خانوادگی (طلاق) بر روی دانش آموزان

چکیده و مقدمه موضوع تاثیر مشکلات خانوادگی (طلاق) بر روی دانش آموزان

بیان مسئله پژوهش تاثیر مشکلات خانوادگی (طلاق) بر روی دانش آموزان

شرایط و توصیف وضعیت حاضر تاثیر مشکلات خانوادگی (طلاق) بر روی دانش آموزان

جمع آوری داده ها و شواهد یک تاثیر مشکلات خانوادگی (طلاق) بر روی دانش آموزان

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات تاثیر مشکلات خانوادگی (طلاق) بر روی دانش آموزان

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با تاثیر مشکلات خانوادگی (طلاق) بر روی دانش آموزان

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن تاثیر مشکلات خانوادگی (طلاق) بر روی دانش آموزان

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی قرار داده است. نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی را به تایید می رساند.

خانواده و نقش آن بر افت تحصیلی دانش آموزان

۱ – محرومیت فرهنگی

۲ – فقر و محرومیتاقتصادی

۳ – عوامل عاطفی ورفتاری خانواده

۴ – فقدانوالدین

۵ – بی سوادیوالدین

۶ – تعداد اعضایخانواده

در ادامه بخشي از آسيب ها و پيامدهاي منفي جدايي والدين را بررسي مي كنيم :

  1. كم شدن اعتماد به نفس ؛ كودكان در شرايط طلاق، حمايت خود را در محيط خانواده از دست داده و با از دست دادن حمايت بيروني، حمايت دروني و اعتماد به نفس را نيز از دست مي دهند. آنها در آينده نمي توانند افرادي با تأثير گذاري روي ديگران و اجتماع باشند و هر گز جسارت ريسك كردن و خلاقيّت را نخواهند داشت.
  2. رها شدن به حال خود ؛ كودكاني كه كانون گرم خانواده را از دست مي دهند، عملاً توجه عاطفي را كه قبلاً داشته را نخواهند داشت و اين مسئله روح آنها را آزار مي دهد.
  3. رشد احتمال بزهكاري ؛ تحقيقات نشان مي د هد كه كودكان در خانواده هاي طلاق زمينه بيشتري براي جرم و بزهكاري در آينده خواهند داشت.
  4. عدم نظارت والدين ؛ درست در زماني كه والدين سرگرم حل مشكلات خود هستند و به زحمت مي توانند مشكلات زندگي آشفته خود پس از طلاق را حل كنند، كودكان و نوجوانان رها شده در اين خانواده ها بدور از چشم پدر يا مادر با رفتار نادرست و يا با رابطه با افراد ناباب، آينده اي تاريك را براي خود رغم مي زنند.
  5. احساس حقارت و احساس گناه ؛ كودكان ممكن است احساس كنند كه آنها عامل و دليل جدايي والدين بوده اند. اين احساس باعث بروز مشكلات رواني در كودك مي شوند.
  6. عدم آموزش رفتارهاي متناسب با نقش؛ پدر منبع همانند سازي پسر و مادر منبع همانند سازي دختر مي باشد. كودكان رفتارهاي متناسب با جنس خود را از والدين ياد مي گيرند. كودكان پرورشگاهي معمولاً در نحوه برخورد به عنوان زن يا مرد مشكل داشته و نحوه ابراز محبت به همسر در آينده را به نحو صحيح بلد نيستند. فرزندان طلاق نيز بايد فردي را به عنوان الگو براي خود انتخاب كنند. بنابراين داشتن گستره رابطه خويشاوندي در خانواده هاي طلاق و داشتن رابطه عاطفي مفيد و مستمر با فردي سالم و ذي نفوذ بر روي كودك و نوجوان كه همجنس او نيز هست، ضروري مي باشد.
  7. خلأهاي عاطفي : پدر و مادر اولين و اصلي ترين منبع محبّت براي كودكان مي باشند. زماني كه كودك، والدين يا يكي از آنها را ازدست مي دهد، احساس مي كند منبع محبت خود را از دست داده است. بنابراين تعيين منبع جايگزين براي تغذيه عاطفي كودكان ضروري مي باشد.
  8. وقوع طلاق در خانواده باعث مي شود اكثر نوجوانان از ايجاد يك رابطه مبتني بر عشق بترسند .
  9. آنها فكر مي كنند با دور نگه داشتن خودشان از ديگران به لحاظ احساسي از صدمات و ناراحتي هاي بعدي در امان هستند .
  10. توقعات از ديگران حتي از زندگي آينده خود را كاهش مي دهند و در برابر اصلاح امور، احساس ناتواني مي كنند .
  11. توانايي هاي اجتماعي آنها تحت تاثير قرار مي گيرد .
  12. نياز به داشتن پدر به خصوص براي پسران در اواسط و اواخر نوجواني به شكلي واضح احساس شده است

ارائه راهكارهايي براي سرپرستان كودك براي كنار آمدن كودك با تغييرات حاصل از جدايي پدر و مادر :

  1. اگر بشود با پدر و مادر كودك صحبت كنند و آنها را نسبت به آسيب هاي آينده فرزندشان آگاه كنند و از آنها بخواهند كه هر از گاهي به فرزندشان سر بزنند و به او بفهمانند كه او را دوست دارند؛ این کار براي روحيه او بسيار مفيد است.
  2. اگر واقعاً امكان دارد به كودك بگويند كه نيازهاي او برآورده خواهد شد، و در جهت رفع نيازهاي كودك تلاش كنند.
  3. جداً از تنبيه بدني خودداري كنند.
  4. بهتر است يكي از بستگان نزديك يا فردي كه كودك قبولش دارد با او در تماس باشد .
  5. تا جايي كه ممكن است كودك را از محيط آشنا و دوستان و مدرسه دور نكنند .
  6. به همه مسائلي كه براي فرزندان، مهم است توجه كنند .
  7. براي سوالات زيادي كه به دفعات از شما پرسيده مي شود و تكراري مي باشند آماده باشند .

توصيه هايي نيز در محيط مدرسه و در تعامل با دوستان و معلم نيز مي توان داشت كه عبارتند از :

  1. سعي كنيد از رفتارهاي ترحّم آميز پرهيز كرده و رفتار شما با اين كودك مثل ساير كودكان باشد تا او احساس نكند كه با ديگران فرق دارد و مورد ترحّم قرار گرفته است.
  2. بهتر است تلاش كنيد تا روابط او با ديگر كودكان را بهبود بخشيده و همكاري و روابط همدلانه او را با ديگر كودكان افزايش دهيد.
  3. تشويق او به بازي هاي گروهي مي تواند تا حدودي مشكل او را كاهش دهد.
  4. حمايت در درون شبكه ارتباطي دوستانه كودكان مي تواند توجه و محبّت را در بيرون از خانه براي كودك ارضا نمايد.
  5. بايد توجه داشت كه كودك در محيط مدرسه مورد تمسخر ديگر كودكان نباشد و او را آزار ندهند. البته اگر چنين مطلبي وجود داشته باشد راه حل آن برخورد مستقيم و تنبيه كودكان آزارگر نيست. بلكه بايد همكاري را در بين بچه ها تقويت كرده و حمايت درون گروهي را براي كودكان بوجود آورد.
  6. اين مهم است كه كودك در محيط زندگي اش فردي را جايگزين پدر يا مادر قرار دهد و نيازهاي خود را از او دريافت كند ولي اين فرد بايد وقت و صلاحيت كافي را براي تربيت كودك داشته باشد. بايد توجه داشت كه ممكن است كودك معلم خود را جايگزين والدين خود قرار دهد.

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله تاثیر مشکلات خانوادگی (طلاق) بر روی دانش آموزان اقدام پژوهی

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین تاثیر مشکلات خانوادگی (طلاق) بر روی دانش آموزان اقدام پژوهی

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر تاثیر مشکلات خانوادگی (طلاق) بر روی دانش آموزان اقدام پژوهی

کسب نتایج  پیرامون مقوله تاثیر مشکلات خانوادگی (طلاق) بر روی دانش آموزان اقدام پژوهی

راهکار ها و پیشنهادات تاثیر مشکلات خانوادگی (طلاق) بر روی دانش آموزان اقدام پژوهی

فهرست منابع مورد استفاده تاثیر مشکلات خانوادگی (طلاق) بر روی دانش آموزان اقدام پژوهی

فهرست منابع:

– کریمی،یوسف( ۱۳۹۲ ). روانشناسی اجتماعی: نظریه ها،مفاهیم وکاربردها. تهران: نشرارسباران.

– کریمی،یوسف( ۱۳۹۰ ). روانشناسی اجتماعی: نظریه ها،مفاهیم وکاربردها(چاپ یازدهم).تهران: نشرارسباران.

– کریمی،ي. ( ۱۳۸۹ ). روانشناسی اجتماعی: نظریه ها،مفاهیم وکاربردها(چاپ یازدهم).تهران: نشرارسباران.

– وینرایت،ویلیام(بیتا). عقل ودل. ترجمه: محمدهادي شهاب( ۱۳۹۴ ). قم: انتشارات پژوهشگاه علوم ومعارف اسلامی.

– مارشال،کاترین وراسمن،گرچنب. ( ۲۰۱۴ ). روش تحقیق کیفی. ترجمه: علی پارسائیان وسیدمحمداعرابی(۲۰۱۶).تهران: انتشارات دفترپژوهشهاي فرهنگی. )

.– مارشال،ك. وراسمن،گ. ب. ( ۲۰۱۵ ). روش تحقیق کیفی. ترجمه: علی پارسائیان وسیدمحمداعرابی ۱۳۷۷). تهران: انتشارات دفتر پژوهشهاي فرهنگی.

 

مطلبی که در رابطه با اقدام پژوهی معلم دبستان به ذهنم رسید این است که فایل اقدام پژوهی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. اقدام پژوهی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل اقدام پژوهی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل اقدام پژوهی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل اقدام پژوهی باید بدانیم :

مرجع فایل اقدام پژوهی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل اقدام پژوهی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر اقدام پژوهی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

برای دانلود اقدام پژوهی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل نمونه اقدام پژوهی معلم ابتدایی را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط

دیدگاهی بنویسید

4 + 2 =