نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کارشناس امور حقوقی

Rate this post

نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کارشناس امور حقوقی تهیه شده توسط تیم تخصصی فرهنگیان ایران نمونه ای کامل جهت ارائه به کار جویان محترم

نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کارشناس امور حقوقی

یک بار دیگر تیم تخصصی ما فایل جدید و کاملی را جهت استفاده و بهره مندی شما عزیزان تحت عنوان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کارشناس امور حقوقی  قرار داد. نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کارشناس امور حقوقی نمونه کاملی از فایل حاضر است که توسط تیم تخصصی فرهنگیان ایران جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. تیم تخصصی فرهنگیان ایران از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کارشناس امور حقوقی فروگزاری ننموده است و محتویات فایل نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کارشناس امور حقوقی را به همه شکل تایید می کند. تیم تخصصی فرهنگیان ایران تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کارشناس امور حقوقی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که میبینید فایل حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

بسته سوالات عمومی و تخصصی کارشناس امور حقوق استخدام آموزش و پرورش:

۱- سوالات عمومی و تخصصی  شامل عین دفترچه سوالات سال ۸۹ در بخش تخصصی و سالهای ۸۴ و ۸۶ و ۸۹ در بخش عمومی می باشند.بهمراه پاسخنامه
۲- بسته حاوی عین دفترچه سوالات استخدامی کارشناس امور حقوق (اسکن شده) تحویل داده شده در سر جلسه امتحانی می باشند، و شما با مطالعه آنها در حال و هوای یک آزمون واقعی قرار خواهید گرفت.
۳- قابلیت پرینت تمامی بسته ها به تفکیک هر رشته فعال است

مجموعه سوالات عمومی کارشناس امور حقوق شامل موارد زیر میباشد.

۳۴۵- سوال زبان و ادبیات فارسی همراه با پاسخنامه
۳۲۵- سوال احکام و معارف اسلامی همراه با پاسخنامه
۲۸۵- سوال زبان انگلیسی همراه با پاسخنامه
۳۱۵- سوال کامپیوتر همراه با پاسخنامه
۲۶۵ -سوال هوش و استعداد تحصیلی همراه با پاسخنامه
۳۲۵- سوال مسائل اجتماعی ، سیاسی و مبانی قانونی همراه با پاسخنامه
۴۵۰- سوال آمار و ریاضی همراه با پاسخنامه

دانلود دفترچه سوالات استخدامی کارشناس امور حقوق آموزش و پرورش:
– دانلود سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش کارشناس امور حقوق
– سوالات عمومی سه دوره سالهای ۸۴و۸۶و۸۹ بهمراه پاسخنامه
– سوالات تخصصی شغل کارشناس امور حقوق

مجموعه سوالات عقیدتی و سیاسی آموزش و پرورش  شامل  ۱۵۰۰ عدد سوال :
۱۴۷۲ عدد نمونه سوال راجع به تمامی مسائل دینی و معارف،تاریخ صدر اسلام،کتاب شناسی اسلامی،افراد سیاسی کشور و معرفی آنها،مهم ترین سوالات جنگ تحمیلی،قانون اساسی،وصیت نامه امام خمینی و …
۴۰۰ صفحه جزوه عقیدتی استخدامی شامل احکام دین،مجلس خبرگان ره بری، مصاحبه عقیدتی، سیاسی استخدامی،احکام مبطلات روزه و قضای روزه، مصاحبه عقیدتی استخدامی،شکیات و مبطلات نماز، مصاحبه عقیدتی سیاسی استخدامی،اختلاف نظر بین ولایت فقیه و مرجع تقلید، مصاحبه عقیدتی سیاسی استخدامی،شورای نگهبان، وظایف، اعضا، مصاحبه عقیدتی، سیاسی استخدامی،احکام و دستورات نماز جمعه،نماز آیات، نماز مسافر،مختصری در باب احکام جعاله،نکاتی در مورد نماز جمعه،نماز های مستحبی و واجب،شرایط و فروع ده گانه دین،زکات،کتابشناسی اسلامی و …
۱۰۰ عدد نمونه سوال عقیدتی مربوط به مفاهیم ولایت فقیه،تقلید،اجتهاد و مجتهد.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کارشناس امور حقوقی حاصل زحمات تیم تخصصی فرهنگیان ایران  است که توانسته ایم به کمک و راهنمایی شما عزیزان همه سعی خود را در تدوین فایل نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کارشناس امور حقوقی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و گردآوری فایل نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کارشناس امور حقوقی سهم کوچکی در نظام آموزشی کشور ایفا نماییم. شما با استفاده از فایل نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کارشناس امور حقوقی قطعا استفاده های لازم و کافی را خواهید برد.

با توجه به آنچه بیان گردید تیم تخصصی فرهنگیان ایران  سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کارشناس امور حقوقی سهم خود را در بحث آموزش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کارشناس امور حقوقی را از این بخش خریداری نمایید.

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان قرار داده است. نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل را به تایید می رساند.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://farhangianeiran.ir/downloads/52/

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

+ 86 = 90