شیوه های نوین تدریس کلاسی

Rate this post

براساس معماری نوین تدریس تمرین یا تکرار، یادگیری در اثر تمرین و تکرار رخ می دهد. به نظر ثرندایک، تمرین هر چه هدفدارتر، معناتر، متنوعتر، جذابتر، مهیجتر و جدیدتر باشد، یادگیری آسانتر و زودتر صورت می پذیرد.

تبلیغاتی شیوه های نوین تدریس کلاسی

همانطور که میبینید فایل حاصل تجربیات تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

به این مطلب امتیاز دهید

۰%۰%

در رابطه با شیوه های تدریس در محیط کلاس طراحی آموزشی معماری نوین تدریس و تجارب برتر تربیتی به صورت های مختلف و توسط صاحب نظران بزرگی صورت گرفته است. یکی از نظریه پردازان مشهور طراحی آموزشی ، معماری نوین تدریس و تجارب برتر تربیتی ، ادوارد ثرندایک می باشد که در فرایند طراحی آموزشی یادگیری را نتیجه برقراری ارتباط عصبی می دانست و معتقد بود که مشخصترین یادگیریها در انسان ، یادگیری از راه کوشش و خطا می باشد .

براساس این نظریه ، یادگیری امری خود به خودی و اتفاقی بوده وهمچنین تمرین و تکرار شرط اصلی یادگیری می باشد . بنابراین دانلود طراحی آموزشی ، معماری نوین تدریس و تجارب برتر تربیتی را برای تدریس بهتر به شکل جدیدی تعریف نموده است.

در واقع معماری نوین تدریس سایر معلمان نشان می دهد.منظور ثرندایک از تاثیر قانون اثر بر نمونه طراحی آموزشی ابتدایی این بود که هرگونه تقویت و یا نتیجه ی مطلوب ، به یادگیری رفتار مورد تقویت ، قوت می بخشد و برعکس ، عدم توفیق و تنبیه ها موجب می گردد که تمایل به تکرار رفتاری که آزردگی ، تنبیه و شکست را به دنبال داشته است ، کاهش یابد .با این توضیحات معلمان می توانند نمونه معماری نوین تدریس خود را بر این اساس تنظیم کنند.

براساس معماری نوین تدریس تمرین یا تکرار ، یادگیری در اثر تمرین و تکرار رخ می دهد . به نظر ثرندایک ، تمرین هر چه هدفدارتر ، معناتر ، متنوعتر ، جذابتر ، مهیجتر و جدیدتر باشد ، یادگیری آسانتر و زودتر صورت می پذیرد .

هم اکنون تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان قرار داده است. نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل را به تایید می رساند.

از این رو ، معلمان مدارس در تجارب برتر تربیتی خود به تبعیت از این اصل به تمرین رفتار موفقیت آمیز در کلاسهای خود زیاد اهمیت می دهند . در تجارب برتر تربیتی باید موارد زیر را مد نظر قرار دهیم:

۱٫         تجارب برتر تربیتی ، زمانی بهتر جواب می دهد که دانش آموز در جنبه های مختلف رشد از آمادگی لازم و کافی برخوردار بوده و میل به یادگیری در او ایجاد شده باشد .

۲٫         طراحی آموزشی ، زمانی انجام شدنی است که دانش آموز در انجام فعالیت های خود احساس رضایت ، لذت ، ارزشمندی و مفید بودن را به دست آورد .

۳٫         یادگیری بهتر در معماری نوین تدریس ، زمانی رخ می دهد که معلم در کلاس درس از مثالهای گوناگون و متعدد بهره گرفته و دانش آموزان هم تمرین های متنوع و هدفداری را انجام دهند .

منبع : سایت اقدام پژوهی

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین فایل های پژوهشی atablesoccer سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل را از لینک سمت راست صفحه دانلود نمایید.

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

− 1 = 4